Przetargi.pl
Usługi dezynsekcji w budynkach Osiedla Domów Studenckich i Asystenckiego Domu Mieszkalnego Uniwersytetu Szczecińskiego

Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
    al. Jana Pawła II 31
    70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
    REGON: 00120877700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi dezynsekcji w budynkach Osiedla Domów Studenckich i Asystenckiego Domu Mieszkalnego Uniwersytetu Szczecińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dezynsekcji w niżej wymienionych budynkach Uniwersytetu Szczecińskiego DS.-1 ul. Boh. Warszawy 75 – 6055 m2 DS.-2 ul. Boh. Warszawy 74 – 5976 m2 DS.-3 ul. Kordeckiego 15- 11000 m2 DS.-4 ul. Podgórna 26 – 3781 m2 Hotel Asystencki – ul. Szwoleżerów 18 -6973 m2 ADM ul. Żołnierska 51 – 2000 m2 RAZEM – 35 788 m2 Ilość zabiegów łącznie w okresie 48 miesięcy – 7 razy w ciągu roku/każdy budynek, tj. 7 (zabiegów dezynsekcji) x 6 (budynków) = maksymalnie 42 zabiegi rocznie na wszystkie budynki; 42 (zabiegi rocznie na wszystkie budynki) x 4 lata = maksymalnie 168 zabiegów dezynsekcji w okresie 4 lat (48 miesięcy) realizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiejszenia ilości zabiegów. Zmniejszenie ilości zabiegów nastąpi również w przypadku wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. Termin realizacji zamówienia: 48 miesięcy liczone od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. Dezynsekcja będzie wykonywana 7 razy w ciągu roku/każdy budynek według terminów uzgodnionych w poszczególnych domach studenckich i Asystenckim Domu Mieszkalnym Uniwersytetu Szczecińskiego (w okresie przerw świątecznych, ferii zimowych itp.) w obecności pracownika Zamawiającego. Powierzchnie wchodzące w zakres usługi to: pokoje studenckie, przedpokoje, sanitariaty, pralnie, suszarnie, kuchnie, klatki schodowe, pomieszczenia administracyjne, magazynowe, socjalne i gospodarcze oraz zsypy. Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego i profesjonalnego wykonania usługi dezynsekcji zgodnie z aktualnymi standardami, stanem wiedzy i obowiązującym w tym zakresie prawem. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania podczas przeprowadzenia dezynsekcji najwyższej jakości środków posiadających atesty lub zezwolenia PZH. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę przy pomocy profesjonalnego sprzętu oraz zapewnić odzież ochronną osobą faktycznie realizującym usługę. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, wymogów sanitarnych i innych przepisów obowiązujących w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza następujące metody realizacji usługi dyzynsekcji: 1) poprzez proszki do rozcieńczania i sporządzenia roztworów wodnych w proporcjach zalecanych przez producenta preparatu do wykonania oprysku na szkodniki występujące w obiektach Zamawiającego, 2) poprzez kostki plastikowe / bezzapachowe i nietoksyczne dla ludzi trutki pokarmowe/, 3) poprzez granulaty, 4) poprzez żel w strzykawkach z mikrokapsułkami Powyższe środki chemiczne muszą skutecznie zwalczać karaczany, karaluchy, prusaki, przybyszki amerykańskie, mrówki faraona, mrówki ziemne i ogrodowe i inne, być całkowicie nieszkodliwe dla ludzi, oraz mogą być używane w pomieszczeniach, które nie można zamknąć na czas dezynsekcji. Niedopuszczalne jest stosowanie środków chemicznych podczas wykonywania usługi dezynsekcji w proporcjach innych niż wskazane przez producenta danego produktu. Po wykonaniu dezynsekcji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich martwych owadów, pozostałości po środkach chemicznych i opakowaniach użytych do wykonania usługi na własny koszt według obowiązujących przepisów o ochronie środowiska. Zabronione jest wyrzucanie/wylewanie wszelkiego rodzajów odpadów (roztworów) powstających w wyniku wykonywania usługi dezynsekcji do jakichkolwiek koszy czy kontenerów na śmieci oraz wylewać roztwory do kanalizacji ściekowej bądź burzowej, na trawniki i inne miejsca na terenie wskazanych powyżej budynków Zamawiającego. Realizacja jednostkowej usługi dezynsekcji nastąpi każdorazowo na wezwanie Zamawiającego dokonane za pośrednictwem zgłoszenia drogą elektroniczną, emailem: ……………….., w dni robocze w godz. 7.15 - 15.15 przez pracowników Zamawiającego wskazanych w SIWZ. Dowód transmisji danych (wysłanie emaila) oznacza, że Wykonawca otrzymał korespondencję w momencie jej przekazania przez Zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne działanie urządzeń Wykonawcy. Termin i godzina wykonania danej (jednostkowej) usługi zostanie ustalony z pracownikami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ (kierownikami danego obiektu). Przynajmniej na 7 dni przed planowaną dezynsekcją Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w miejscu realizowania usługi informacji w języku polskich i angielskim o planowanej dezynsekcji. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, noszące znamiona stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.)- Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem (dotyczy osób faktycznie wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia). Procedura weryfikacji zastosowania postanowień niniejszego ustępu została określona we wzorze umowy. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: 1. Wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika, oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Nieprzedłożenie wykazu w wyżej określonym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca będzie się uchylał od przedłożenia wykazu, Zamawiający naliczy karę umowną zgodnie § 7 ust. 1 pkt 4) Rozdziału III, tj. projektu umowy, wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie art. 94 ust. 3 uPZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90670000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane na etapie składania ofert: 1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa wyżej. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 5) Zobowiązanie do pokrycia szkód w obiekcie (załącznik nr 6) 2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach