Przetargi.pl
Usługi deratyzacji wnętrz międzyblokowych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach C, D, E, J, K, L, M, N

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700, , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    Namysłowska 8
    50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, , fax. 713 235 750
    REGON: 20610504000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi deratyzacji wnętrz międzyblokowych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach C, D, E, J, K, L, M, N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Przedmiot zamówienia publicznego stanowią usługi deratyzacji wnętrz międzyblokowych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach C, D, E, J, K, L, M i N Wrocławia. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90923000-3 – Usługi deratyzacji. 4. Zamawiający rozumie pod pojęciem: 1) „deratyzacja” – kompleksowa usługa – zespół zabiegów (z zastosowaniem dozwolonych prawem środków deratyzacyjnych) mających doprowadzić do skutecznej i docelowej likwidacji gryzoni na każdym jednym wnętrzu międzyblokowym oraz na każdej części wspólnej jednego budynku, bez względu na wielkość powierzchni, liczbę i gatunek występujących gryzoni oraz liczbę i rodzaj użytych środków do zwalczania gryzoni; usługa deratyzacji wykonywana będzie zgodnie z aktualnymi standardami, stanem wiedzy i obowiązującym w tym zakresie prawem oraz wymaganiami bezpieczeństwa zdrowotnego ludzi i zwierząt, jak również w poszanowaniu środowiska naturalnego oraz zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miejskiej w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Wrocławia; 2) „część wspólna budynku” – część budynku i urządzeń, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali; 3) „wnętrze międzyblokowe” – niezabudowane budynkami części nieruchomości gminnych położone w obszarach zabudowy wielolokalowej wraz ze zlokalizowanymi na tych nieruchomościach miejscami gromadzenia odpadów; 4) „obszar deratyzacji” – miejsca przedostawania, bytowania lub gniazdowania gryzoni na terenie wnętrza międzyblokowego wytypowane do wykonania usługi deratyzacji; 5) „deratyzacja wnętrza międzyblokowego” – deratyzacja obszarów deratyzacji wraz z miejscami gromadzenia odpadów zlokalizowanych w danym wnętrzu międzyblokowym; 6) „kwartał” rozumiany jako obszar zamknięty i wydzielony w tkance miejskiej przez otaczające go ciągi komunikacyjne, albo inne granice (park, brzeg rzeki itp.); zasadniczo kwartał wydzielają cztery przecinające się ulice; 7) adres geodezyjny czyli numer działki, arkusz mapy i obręb wraz z adresem najbliższego budynku; 8) adres budynku - nazwa ulicy i numer porządkowy budynku; 9) Regulamin - Uchwała XXV/672/20 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Wrocławia. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje 1240 obowiązkowych kompleksowych zabiegów deratyzacji na częściach wspólnych budynków (piwnice, klatki schodowe, pomieszczenia wspólne, strychy, pralnie, suszarnie, pomieszczenia techniczne itp.), w oparciu o Uchwałę nr XXV/672/20 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Wrocławia, kompleksowych zabiegów deratyzacji na częściach wspólnych budynków (piwnice, klatki schodowe, pomieszczenia wspólne, strychy, pralnie, suszarnie, pomieszczenia techniczne itp.). 6. Obowiązkowe, kompleksowe zabiegi deratyzacji na częściach wspólnych budynków realizowane będą na nieruchomościach, wskazanych w załączniku nr 5 do umowy i polegać będą na: 1) trzykrotnej deratyzacji w 160 budynkach w okresie od 1 marca do 31 marca, od 1 lipca do 31 lipca oraz od 1 listopada do 30 listopada; 2) dwukrotnej deratyzacji w 380 budynkach w okresie od 1 marca do 31 marca oraz od 1 listopada do 30 listopada. 7. Przedmiot umowy obejmuje również 816 obowiązkowe, w oparciu o Regulamin, kompleksowe zabiegi deratyzacji wnętrz międzyblokowych. 8. Obowiązkowe, kompleksowe zabiegi deratyzacji wnętrz międzyblokowych realizowane będą na gminnych nieruchomościach, wskazanych w załączniku nr 7 do umowy i polegać będą na: 1) trzykrotnej deratyzacji 98 wnętrz międzyblokowych w okresie od 1 marca do 31 marca, od 1 lipca do 31 lipca oraz od 1 listopada do 30 listopada; 2) dwukrotnej deratyzacji 261 wnętrz międzyblokowych w okresie od 1 marca do 31 marca oraz od 1 listopada do 30 listopada. 9. Ponadto, w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający może zlecić dodatkowo 140 kompleksowych, dodatkowych zabiegów deratyzacji części wspólnych budynków oraz 140 kompleksowych, dodatkowych zabiegów deratyzacji wnętrz międzyblokowych. 10. Wykaz budynków objętych deratyzacją dodatkową w zakresie części wspólnych stanowi załącznik nr 6 do umowy. 11. Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90923000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca posiada decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii zatwierdzającą prowadzenie działalności w zakresie transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1, a tym samym nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2018 r., poz. 1967 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w rozdz. VII pkt 1 ppkt 2) SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu (wzór zał. nr 2a, b do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert składa odrębnie i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. INNE DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (wzór zał. do SIWZ), lub inny stosowany dokument w tym zakresie, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, z którego wynikać będzie jednoznacznie: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. OŚWIADCZENIE, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 6 rozdz. XIII SIWZ, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach