Przetargi.pl
Usługi czyszczenia instalacji wentylacji mechanicznej

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2012-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi czyszczenia instalacji wentylacji mechanicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: czyszczenie instalacji wentylacji mechanicznej (wentylacyjno - grzewczej) w budynkach Komendy Powiatowej Policji w Gorlicach przy ul. 11-go Listopada 56, Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu przy ul. Jana Pawła II 32 oraz instalacji wyciągowej w budynku - SWD KMP w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24. 2. Zamawiający dokonał następującego podziału zadań: 1) Zadanie 1 - KPP Gorlice , ul. 11- go Listopada 56 a) Powierzchnia instalacji wentylacyjno grzewczej - 1.480,87 m2, b) Producent central : VBV CLIMA, c) Podział prac: centrala nr 1 nawiewno - wyciągowa - obsługuje 1.2.4.5 piętro, centrala nr 2 nawiewno - wyciągowa - obsługuje 3 pięto, centrala nr 3 nawiewno - wyciągowa - obsługuje salę konferencyjną, centrala nr 4 nawiewno - wyciągowa - obsługuje węzły sanitarne, centrala nr 5 nawiewno - wyciągowa - obsługuje siłownię, centrala nr 6 nawiewno - wyciągowa - obsługuje pomieszczenia dla osób zatrzymanych, centrala nr 7 nawiewno - wyciągowa - obsługuje strzelnicę, centrala nr 8 nawiewno - wyciągowa - obsługuje warsztat samochodowy i konserwatorów. 2) Zadanie 2 - KPP Olkusz , ul. Jana Pawła II nr 32 a) Powierzchnia instalacji wentylacyjno grzewczej - 1.966,78 m2, b) Producent central : VBV CLIMA, c) Podział prac : centrala nr 1 nawiewno - wyciągowa - obsługuje poziom -1: 0: +1:+2:+3,+4 węzły sanitarne, centrala nr 2 nawiewno - wyciągowa - obsługuje pomieszczenia warsztatowe, centrala nr 3 nawiewno - wyciągowa - obsługuje salę pomieszczenia strzelnicy, centrala nr 4 nawiewno - wyciągowa - obsługuje poziom 0 pomieszczenia biurowe, centrala nr 5 nawiewno - wyciągowa - obsługuje pomieszczenia biurowe, poziom +1; +2: +3; + 4, centrala nr 6 nawiewno - wyciągowa - obsługuje pomieszczenia siłowni, centrala nr 7 nawiewno - wyciągowa - obsługuje pomieszczenia dla osób zatrzymanych, centrala nr 8 nawiewno - wyciągowa - obsługuje salę konferencyjną , poziom 0 3) Zadanie 3 - budynek nr 3 - SWD KMP w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24. a) Powierzchnia instalacji wentylacyjnej - 585,10 m2, b) Producent central : VBV CLIMA, c) Podział prac: - centrala nawiewno - wyciągowa - obsługuje poziom parteru i piętra II Zakres prac i sposób przeprowadzenia prac związanych z czyszczeniem ww. instalacji wentylacji : 1. Ustalenie harmonogramu wykonywanych prac przed przystąpieniem do prac na podstawie wytycznych otrzymanych od użytkownika budynku, 2. Inspekcja instalacji wentylacyjnej przed czyszczeniem, 3. Zabezpieczenie pomieszczeń, urządzeń, wyposażenia oraz ciągów komunikacyjnych, 4. Zabezpieczenie położenia przepustnic, 5. Demontaż i montaż podwieszonych elementów sufitu, 6. Przygotowanie instalacji do czyszczenia, 7. Wykonanie otworów rewizyjnych w kanałach oraz założenie atestowanych klap rewizyjnych (dotyczy KPP Olkusz). Każda założona klapa musi być oznaczona i ponumerowana. Zakres i sposób realizacji tych prac musi być pisemnie uzgodniony przed realizacją z rzeczoznawcą p.poż. 8. Czyszczenie przewodów wentylacyjnych metodą mechaniczną za pomocą obracającej się wewnątrz przewodu wentylacji szczotki obracającej, 9. Czyszczenie metodą sprężonego powietrza, 10. Czyszczenie: anemostatów, klap przeciwpożarowych, przepustnic i innych elementów regulacyjnych, 11. Dezynfekcja instalacji wentylacyjnej środkiem chemicznym, atestowanym przez Państwowy Zakład Higieny, 12. Uporządkowanie pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych po każdym dniu pracy, 13. Badanie mikrobiologiczne po czyszczeniu wentylacji 14. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej: Zapis nagranego materiału na płycie CD (materiał przed czyszczeniem instalacji, w trakcie czyszczenia i po czyszczeniu ), Pisemny protokół z przeprowadzonych czynności spisany z udziałem uprawnionego użytkownika obiektu, Wynik badania mikrobiologicznego, wykonanego po czyszczeniu wentylacji, Atest środka do dezynfekcji wraz z kartą charakterystyki, Ocena uprawnionego rzeczoznawcę ds. przeciw pożarowych odnośnie wykonania otworów rewizyjnych i sposobu montażu klap rewizyjnych (dotyczy KPP Olkusz). Naniesienie na dokumentację techniczną wykonanych otworów rewizyjnych, Deklaracje zgodności na klapy rewizyjne. Uwagi dotyczące sposobu przeprowadzenia prac związanych z czyszczeniem instalacji wentylacji mechanicznej : 1. Do czyszczenia należy używać szczotek , które nie będą niszczyć czyszczonych powierzchni np. nylon. W celu usunięciu pyłu z kanału należy zastosować odpowiedni do tego celu zestaw filtracyjny do odciągania zanieczyszczeń, 2. Należy wykorzystać aparaturę do pomiarów wolumetrycznych zalecaną przez Dyrektywę Wspólnoty Europejskiej 2000/54/WE i polskie akty normatywne przejęte z prawa unijnego (PN - EN 13098/2007 oraz PN - EN 14031/2006) . 3. Kontrola będzie polegała na wykonaniu inspekcji kanałów wentylacyjnych przy użyciu zdalnie sterowanego robota wyposażonego w kamerę cyfrową i zapisie zarejestrowanego obrazu na płycie CD. Po kontroli należy przygotować odpowiedni raport o stanie instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100), z następującym podziałem na zadania:Zadanie 1: 600,00 zł, Zadanie 2: 800,00 zł, Zadanie 3: 200,00 zł 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 31 1010 1270 0055 8413 9120 1000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-120/2012 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Sekcji Zamówień Publicznych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną