Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6323215 , fax. 22 6327242
- Data zamieszczenia: 2019-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
ul. gen. Józefa Bema 70
01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6323215, fax. 22 6327242
REGON: 66584000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwola.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi bieżącej konserwacji, utrzymywania w stałej sprawności technicznej oraz wykonywanie koniecznych napraw instalacji domofonowych i instalacji anten zbiorczych znajdujących się w budynkach stanowiących w 100% własność m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w 2019/2020 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje bieżącą konserwację, utrzymywanie w stałej sprawności technicznej oraz wykonywanie koniecznych napraw instalacji domofonowych oraz instalacji anten zbiorczych w budynkach mieszkalnych, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wzorem umowy załączonymi do s.i.w.z. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba wykonująca czynności w zakresie realizacji zamówienia była zatrudniona przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.), tj. w szczególności 1 osoba wykonująca roboty instalacyjno-montażowe. 2. Wyżej wskazana osoba ma być zatrudniona nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. 6. Dopuszcza się zmianę osób o których mowa w pkt. 1, wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 7. Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 6, jest zobowiązany zatrudnić inne osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 8. Postanowienia niniejszego paragrafu nie wyłączają innych obowiązków nałożonych na Wykonawcę przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego i zasad etyki zawodowej. 9. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 i następnych przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej „RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 i następnych, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 3 i 4 zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. Sankcje z tytułu niespełnienia dokumentowania zatrudnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do s.i.w.z. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 000,00 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usługi serwisu systemu wytwarzania sprężonego powietrza w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2024-04-18 - Świadczenie usług serwisu rozdzielni elektrycznych wraz z pełnieniem całodobowego dyżuru pogotowia energetycznego w latach 2024-2025
Dodano: 2024-04-04 - Świadczenie usług serwisu rozdzielni elektrycznych wraz z pełnieniem całodobowego dyżuru pogotowia energetycznego w latach 2024-2025
Dodano: 2024-02-22 - Obsługa systemu automatyki i wizualizacji oraz przeglądy central wentylacyjnych w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy Al. KEN 61 w Warszawie
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usług konserwacyjnych oraz napraw w tym napraw awaryjnych
Dodano: 2023-10-18 - Usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2022-12-16 - Obsługa techniczna budynku PAP S.A. przy ulicy Brackiej 6/8 w Warszawie
Dodano: 2022-08-27 - Wykonanie prac konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku
Dodano: 2022-01-26 - Wykonywaniu prac konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach i lokalach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
Dodano: 2021-03-23 - usługi serwisu wraz z czynnościami przeglądowymi systemu wentylacji i klimatyzacji w placówkach SPZOZ Warszawa- Ursynów
Dodano: 2021-02-17