Przetargi.pl
Usługi bieżącego doradztwa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług

Miasto Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 488 414 , fax. 598 488 321
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 488 414, fax. 598 488 321
    REGON: 59064500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi bieżącego doradztwa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usług bieżącego doradztwa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług obejmujące wsparcie prawne i udzielanie konsultacji w zakresie podatku od towarów i usług w trakcie bieżącej pracy jak i w trakcie kontroli prowadzonych przez organa kontrolne, w szczególności: 1) udzielanie porad prawno – podatkowych w formie krótkich wiadomości mailowych – najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych od pisemnego zgłoszenia prośby przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego; 2) udzielanie konsultacji telefonicznych w zakresie zagadnień problematycznych dotyczących podatku od towarów i usług zgłaszanych przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego; 3) przeprowadzenie dwa razy w roku jednodniowych szkoleń (7 godzin) dla wszystkich jednostek budżetowych Miasta Słupska w zakresie podatku od towarów i usług (sala i nagłośnienie zapewnione przez Zamawiającego); 4) przekazywanie na bieżąco informacji o zmianach w prawie podatkowym (w ciągu 3 dni od zaistnienia) oraz ich wpływu na działalność Zamawiającego; 5) wsparcie jednostek budżetowych Miasta w zakresie prawidłowego ustalenia prewspółczynnika (art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o podatku od towarów i usług) oraz współczynnika struktury sprzedaży (art. 90 ustawy o podatku od towarów i usług); 6) przeprowadzanie przeglądu podatkowego (dokumentacji księgowej) w zakresie prawidłowego prowadzenia rozliczeń podatku od towarów i usług przez jednostki Miasta objęte scentralizowanym rozliczeniem wraz ze wskazaniem obszarów nieprawidłowości oraz sposobu ich naprawy wg terminów i wykazu jednostek podanych przez Zamawiającego (nie częściej niż raz na kwartał); 7) przygotowywanie uwag do protokołów z kontroli podatkowych najpóźniej w terminie 3 dni przed upływem terminu wynikającego z przepisu prawa; 8) sporządzanie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnej z zakresu podatku od towarów i usług w terminie 7 dni od przekazania zlecenia przez Zamawiającego; 9) przygotowywanie dokumentów odwoławczych do organów wyższego stopnia lub sądów administracyjnych w przypadku otrzymania niekorzystnych dla Zamawiającego interpretacji podatkowych; 10) reprezentowanie Miasta (scentralizowanego podatnika podatku od towarów i usług) w postępowaniu przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w sprawach z zakresu podatku od towarów i usług, w tym przygotowanie wszelkich niezbędnych pism, wniosków i środków odwoławczych w tym zakresie; Zamawiający planuje złożenie pięciu wniosków i konieczność zaskarżenia dwóch z nich w dwóch instancjach. 11) sporządzanie opinii z zakresu optymalizacji rozliczeń podatku od towarów i usług w związku z planowanymi lub prowadzonymi inwestycjami oraz projektami finansowanymi lub współfinansowanymi ze środków UE w terminie 7 dni od przekazania zlecenia przez Zamawiającego; Zamawiający planuje zamówienie trzech opinii. 12) inne porady prawno-podatkowe o charakterze doraźnym związane z finansami Miasta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79220000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną