Przetargi.pl
USŁUGI BADANIA WODY I ŚCIEKÓW

Gminny Zakład Usług Wodnych i Melioracyjnych w Czarnkowie z/s w Brzeźnie,ul. Krótka 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Krótka 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2552223 , fax. 0-67 2552223
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Wodnych i Melioracyjnych w Czarnkowie z/s w Brzeźnie,ul. Krótka 1
    ul. Krótka 1 1
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 2552223, fax. 0-67 2552223
    REGON: 57050170000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzuwim.pl Ogłoszenie o zamówieniu wraz z SIWZ zostało zamieszczone na stronie www.zpcidp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI BADANIA WODY I ŚCIEKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie analiz laboratoryjnych (badanie wody, ścieków, osadów ściekowych i gruntów w zakresie parametrów fizykochemicznych i bakteriologicznych) z terenu gminy Czarnków, Lubasz, Ryczywół na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Wodnych i Melioracyjnych w Czarnkowie z siedzibą w Brzeźnie. 2. Wykonywanie analiz laboratoryjnych będzie odbywało się na podstawie szczegółowych harmonogramów, tj: a) szczegółowy harmonogram poboru prób wody, który to jest załącznikiem nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) szczegółowy harmonogram pozostałych badań, który to zostanie opracowany przez Zamawiającego po wyborze najkorzystniejszej oferty i zostanie przekazany Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą według ustalonych kryteriów oceny ofert. 3. W zakres usługi wchodzi: c) dla wody: odbiór próbek (próby wody pobiera Zleceniodawca), wykonanie badań i opracowanie analiz; d) dla ścieków, osadów ściekowych i gruntów: dojazd, pobór próbek, wykonanie badań i opracowanie analiz. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w zakresie ilości, terminów oraz zakresu badań, został opisany w załącznikach o nr od 2 do 5 do SIWZ 5. Kwota którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia to: 116.000,00 zł. (brutto) 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 pkt. 1 ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wynikające z art. 24 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów (określonych w rozdziale VI SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, tj.: decyzji zatwierdzającej uprawnienia do badań jakości wody zgodnie z art. 12 ust. 4 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tekst jednolity ustawy Dz. U. z 2006 r., Nr 123, poz. 858 z późniejszymi zmianami), uprawnienia zgodne z art. 147a Ustawy Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity ustawy Dz. U. z 2006 r., Nr 129, poz. 902 z późniejszymi zmianami) dotyczącym badań ścieków i komunalnych osadów ściekowych oraz Certyfikat Polskiego Centrum Akredytacji wystawione na laboratorium wykonujące testy zgodności odpadów. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (co najmniej 2 usług wraz z referencjami). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żądać zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj.: Laboratoria powinny mieć uprawnienia do prowadzenia badań w zakresie wody, gleby i ścieków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami jakie obowiązują Państwową Inspekcję Sanitarną i Państwową Inspekcję Ochrony Środowiska / certyfikat wdrożonego systemu jakości lub certyfikat akredytacji w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku (Dz.U. Nr. 204 poz. 2087 z 2004 r.) oraz uprawnienia do badania właściwości fizykochemicznych, toksyczności i ekotoksyczności substancji i preparatów nadane w trybie ustawy z dnia 11 stycznia 2001 roku (Dz.U. nr.11 poz.84 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z Ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 23.01.2008r - tekst jednolity - Dz. U. Nr. 25 z 15.02.2008 roku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpcidp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach