Przetargi.pl
Usługi autobusowego transportu publicznego na terenie Gminy Sośnicowice z początkowym lub końcowym przystankiem w Gliwicach przy ulicy Getta Warszawskiego, w zakresie rozkładów jazdy na trasach wskazanych w Zał. Nr 1- 10. z uwzględnieniem przystanków wskazanych w Zał. Nr 11 oraz zapewnieniu wysokości cen biletów i ulg określonych w Zał. Nr 12

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 032 2387550
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 032 2387550
    REGON: 00053994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnicowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi autobusowego transportu publicznego na terenie Gminy Sośnicowice z początkowym lub końcowym przystankiem w Gliwicach przy ulicy Getta Warszawskiego, w zakresie rozkładów jazdy na trasach wskazanych w Zał. Nr 1- 10. z uwzględnieniem przystanków wskazanych w Zał. Nr 11 oraz zapewnieniu wysokości cen biletów i ulg określonych w Zał. Nr 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi autobusowego transportu publicznego na terenie Gminy Sośnicowice z początkowym lub końcowym przystankiem w Gliwicach przy ulicy Getta Warszawskiego, w zakresie rozkładów jazdy na trasach wskazanych w Zał. Nr 1- 10. z uwzględnieniem przystanków wskazanych w Zał. Nr 11 oraz zapewnieniu wysokości cen biletów i ulg określonych w Zał. Nr 12
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust, 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o przedłożone zaświadczenie. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP., (zawarta w treści oferty). 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O aktualności dokumentu decyduje wyłącznie data jego wystawienia, a nie data potwierdzenia jego aktualizacji. b) koncesję , zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie przewozu osób, c) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. d) wykaz autobusów ( wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych wraz z ważnymi badaniami technicznymi dopuszczającymi pojazd do ruchu oraz ważnych polis OC + NW), które Wykonawca będzie wykorzystywał przy wykonywaniu usługi przewozu. e) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług w zakresie przewozu osób. 3. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo wraz z kopią dokumentu o dokonaniu zapłaty opłaty skarbowej na rachunek organu podatkowego gminy Sośnicowice, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 4. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wskazanymi w SIWZ i w projekcie umowy wszystkimi warunkami i że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Podpisany przez Wykonawcę formularz oferty zawierający proponowaną cenę usługi netto, należny 7% podatek VAT, oraz cenę brutto. 6. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkt. 2. Dokumenty wymienione w pkt. 3 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum; 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, póz. 605). 8. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 9. Wykonawca oprócz dokumentów określonych w pkt 1- 8 zobowiązany jest złożyć zaparafowany projekt umowy wraz z zaparafowanymi załącznikami oznaczonymi jako załączniki od Nr 1 ZP/27/2009 do Nr 12 ZP/27/2009 , które będą stanowiły załączniki do umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2009-r.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach