Przetargi.pl
Usługi archiwizacyjne związane z obsługą Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych

Urząd Skarbowy w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Spichrzowa 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4237700 , fax. 061 4264885
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Gnieźnie
    ul. Spichrzowa 4 4
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4237700, fax. 061 4264885
    REGON: 63153430000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi archiwizacyjne związane z obsługą Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przejmowania dokumentów z wielkopolskich urzędów skarbowych obejmujące następujące czynności: a)Przejęcie uporządkowanych i zewidencjonowanych dokumentów z urzędów skarbowych i przekazanie do WSAS w Gnieźnie ul. Spichrzowa 4 - około 2 140 mb akt, wg załączonego wykazu - załącznik nr 1 b)Sprawdzenie zgodności opisu teczek z treścią w spisie zdawczo - odbiorczym. c)Załadunek akt. d)Przewóz akt z urzędów skarbowych do WSAS w Gnieźnie. e)Oznakowanie i nadanie sygnatury. f)Rozładunek i ułożenie akt na regały. g)Potwierdzenie przyjęcia akt wraz z protokołem. h)Wprowadzenie danych przejętych akt do programu komputerowego obsługującego WSAS. i)Wprowadzenie topografii magazynowej do ewidencji i programu komputerowego WSAS. j)Sporządzenie raportu z przyjęcia akt. k)Sporządzenie raportu o zajętych i wolnych powierzchniach magazynowych. l)Planowanie przejmowania akt w roku następnym, przyjmowanie zgłoszeń z wielkopolskich urzędów skarbowych i ustalanie terminów przejmowania akt. 2.Brakowania akt w WSAS w Gnieźnie ul. Spichrzowa 4 obejmujące następujące czynności: a)Analiza ewidencji zasobu aktowego pod kątem wydzielenia akt przeterminowanych i inicjacja brakowania akt - około 2 140 mb. b)Ustalenie terminów przejmowania akt w porozumieniu z urzędami skarbowymi. c)Uzyskanie pisemnej zgody wielkopolskich urzędów skarbowych na brakowanie akt. d)Przesłanie wniosków o brakowanie akt do właściwych urzędów skarbowych. e)Sprawdzenie zgodności zaakceptowanych przez urzędy skarbowe protokołów brakowania akt. f)Sukcesywne brakowanie akt, dla których upłynął okres przechowywania obejmujące czynności: - wyjęcie z regałów akt przeznaczonych do brakowania, - załadunek na samochód, - przeprowadzenie zniszczenia akt w minimum 3 klasie tajności zgodnie z normą DIN. g)Potwierdzenie wybrakowania akt protokółem zniszczenia zgodnie ze zleceniem. h)Sporządzenie raportu o brakowaniu akt - zdjęcia ze stanu magazynowego. 3. Pozostałe czynności związanych z obsługą WSAS w Gnieźnie ul. Spichrzowa 4 w tym: a)Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na wypożyczenia i udostępnienia akt. b)Przygotowanie akt (wyjęcie ze stanu magazynowego) do wypożyczenia na umówiony dzień i wypisanie kart wypożyczeń. c)Wypożyczenie lub udostępnienie akt wnioskującym dwa razy w tygodniu po osiem godzin dziennie. d)Wprowadzenie danych o wypożyczeniach i udostępnieniach do rejestrów i programu komputerowego obsługującego WSAS. e)Sporządzanie raportu z wydania akt, czyli zdjęcia ich ze stanu magazynowego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799951006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych e) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem od co najmniej 5 lat licząc od terminu składania ofert. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą (spełnia,nie spełnia) w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 10 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oferty, która winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; b) oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. d) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym w przedmiocie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach