Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-513 Warszawa, ul. Madalińskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8569745 , fax. 022 5417270
- Data zamieszczenia: 2010-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów
ul. Madalińskiego 13 13
02-513 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8569745, fax. 022 5417270
REGON: 00098582300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmokotow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ POLEGAJĄCEJ NA SKIEROWANIU PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
USŁUGI AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ POLEGAJĄCEJ NA SKIEROWANIU PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH 1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi przez Wykonawcę Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na skierowaniu Pracowników Tymczasowych tj. Personelu sprzątającego obiekty, Personelu porządkującego przyległy teren zewnętrzny oraz Personelu obsługi szatni do pracy na rzecz SZPZLO Warszawa Mokotów w Warszawie ul. Madalińskiego 13 w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1. Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 14 000,00 PLN. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 04.08.2010 r. do godz. 9.00 2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu na rachunek Zamawiającego: poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z dalszego postępowania. 3. Wadium wpłacane w pieniądzu można wnieść na konto Zamawiającego w BGK I Oddział Warszawa konto nr 23 1130 1017 0020 0773 1220 0002 - przy czym o uznaniu, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Oryginał dokumentu potwierdzającego wpłatę lub kserokopię tego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w postaci gwarancji bankowej, lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku Wystawcy. Wyżej wymienione gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Okres ważności gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Zwrot wadium Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności (art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych) : Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesienia należytego zabezpieczenia wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, Zamawiający zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmokotow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług przez Agencję Pracy Tymczasowej polegających na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej
Dodano: 2016-04-11 - Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu pracowników tymczasowych w celu wykonywania pracy na rzecz i pod kierownictwem zamawiającego
Dodano: 2015-09-14 - Sukcesywne świadczenie usług obsługi punktów sprzedaży biletów
Dodano: 2015-07-29 - Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Otwocku w przewidywanym okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 1 kwietnia 2015 do dnia 31 grudnia 2015 roku 11 Pracowników Biurowych 1 Informatyk oraz 5 Pracowników Prawno Biurowych
Dodano: 2015-03-11 - Zapewnienie usług personelu (Kontrolerów) w trakcie wykonywania przez Ośrodek Rozwoju Edukacji 30 kontroli projektów konkursowych, realizowanych w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-02-16 - Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu Pracowników Tymczasowych do wykonywania pracy na rzecz i pod kierownictwem Zamawiającego.
Dodano: 2014-11-27 - Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Otwocku w przewidywanym okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 2 stycznia 2015 do dnia 31 marca 2015 roku 11 Pracowników Biurowych 1 Informatyk oraz 5 Pracowników Prawno Biurowych
Dodano: 2014-11-27 - świadczenie usługi pracownika do spraw staży w Projekcie pn.: (Nie)pełnosprawni w pracy realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku (Lidera) w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Płocku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.
Dodano: 2014-11-19 - Usługa rekrutacji, zatrudnienia i kierowania pracowników tymczasowych do wykonywania pracy na rzecz Zamawiającego
Dodano: 2014-08-21 - Sukcesywne świadczenie usług obsługi punktów sprzedaży biletów
Dodano: 2014-06-18