Przetargi.pl
Usługi administrowania nieruchomościami rolnymi, wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, położonymi na terenie województwa dolnośląskiego

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 356 39 19 , fax. 71 357 90 97
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
    ul. Mińska 60 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 356 39 19, fax. 71 357 90 97
    REGON: 01034470800664
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi administrowania nieruchomościami rolnymi, wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, położonymi na terenie województwa dolnośląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa administrowania nieruchomościami rolnymi, wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, położonymi na terenie województwa dolnośląskiego. Przez usługę administrowania Zamawiający rozumie usługi polegające w szczególności na: a) podejmowaniu działań organizacyjnych, zarządczych i kierowniczych w stosunku do powierzonych mu nieruchomości wraz z uprawnieniem do dokonywania nakładów i pobierania pożytków w zakresie opisanym w istotnych postanowieniach umownych, b) wykonywaniu na powierzonych nieruchomościach zabiegów agrotechnicznych w postaci: koszenia (wraz ze zbirem i wywozem powstałego w jego wyniku pokosu), kultywatorowania, talerzowania lub prowadzenia upraw, niezbędnych do utrzymywania nieruchomości w dobrej kulturze rolnej przy zachowaniu wymogów ochrony środowiska, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Zabiegi prowadzone będą zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego harmonogramem prowadzenia zabiegów agrotechnicznych. Wykaz nieruchomości w poszczególnych przedmiotach zamówienia, określający ich położenie, oznaczenie w ewidencji gruntów oraz powierzchnię, stanowić będzie załącznik do umowy o udzielenie zamówienia publicznego przekazany w dniu podpisania umowy, c) przygotowywaniu i składaniu we własnym imieniu wniosków o przyznanie jednolitej płatności obszarowej, zgodnie z przepisami ustawy o płatnościach oraz odpowiednich przepisów wykonawczych, w terminach w tych przepisach wskazanych, a także wniosków o przyznanie pomocy finansowej na wspieranie działalności rolniczej na obszarach o niekorzystnych warunkach gospodarowania na podstawie przepisów ustawy o ONW oraz odpowiednich przepisów wykonawczych, w terminach w tym przepisach wskazanych, d) sporządzaniu i przedkładaniu miesięcznych sprawozdań z czynności wykonanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją potwierdzającą ich wykonanie, w szczególności z dokumentacją zdjęciową oraz potwierdzeniami złożenia wniosków, o których mowa w lit. c). Administrator zobowiązany będzie również do: 1. posiadania przez cały okres obowiązywania umowy osobnego rachunku bankowego, na który przelewane będą środki pieniężne przyznane tytułem płatności bezpośrednich, 2. podawania numeru prowadzonego rachunku bankowego, o którym mowa w pkt. 1 jako właściwego do dokonania przelewów płatności bezpośrednich, 3. ponoszenia kosztów związanych z prowadzeniem tego rachunku. Zamówienie zostało podzielone na 2 odrębne przedmioty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703321008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach