Przetargi.pl
usługę wydania książki pt.: Pasaż tekstowy. Czytanie miasta jako forma doświadczania przeszłości we współczesnym eseju polskim

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługę wydania książki pt.: Pasaż tekstowy. Czytanie miasta jako forma doświadczania przeszłości we współczesnym eseju polskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):79820000-8; 79821000-5; 79821100-6; 79822000-2; 79824000-6. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa wydania książki pt.: Pasaż tekstowy. Czytanie miasta jako forma doświadczania przeszłości we współczesnym eseju polskim, autor: Katarzyna Szalewska. 3. Książka będąca przedmiotem zamówienia dotyczy dziedziny: literaturoznawstwo. 4. Zamawiający dostarczy materiały do wydruku w formie pliku PDF lub Word. 5. Wykonawca potwierdzi mailowo lub fax-em prawidłowość przygotowanych materiałów, nie później niż 3 dni robocze od daty przesłania materiałów do Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga, aby w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, gotowa książka była taka, jak w poniższym opisie, dotyczy: oprawy, użytego papieru, kolorów i techniki druku, czyli jakość poszczególnych etapów pracy składających się na produkt końcowy, zgodnie z odpowiednimi normami technicznymi. 7. Parametry techniczne: a) objętość - ok. 19 arkuszy wydawniczych, b) format - A5, c) nakład - 300 egzemplarzy, d) oprawa - miękka ze skrzydełkami, e) druk środków 1+1/4+4, f) projekt okładki wykonuje Wykonawca; ostateczny wygląd zostanie określony po akceptacji i w porozumieniu z autorem książki, g) wydanie książki nie obejmuje recenzji, h) wydanie książki obejmuje m.in.: opracowanie graficzne, redakcyjne, projekt graficzny okładki, skład, dwie korekty, udostępnienie tekstu do autoryzacji w siedzibie Zamawiającego, łamanie, druk, oprawę, konsultację językową, dystrybucję, promocję oraz sprzedaż, i) redakcja i korekta tekstu gwarantowana przez wykwalifikowany zespół pracowników Wykonawcy zapewniający wysoką jakość prac redakcyjno - korektorskich. 8. Autor książki (przedstawiciel Zamawiającego) wymieniony powyżej, reprezentuje Zamawiającego jedynie w zakresie przekazywania materiałów, weryfikacji egzemplarza okazowego (próbnego) i odbioru przedmiotu zamówienia. Na wszelkie pytania dotyczące SIWZ, przedmiotu zamówienia, sposobu przygotowania i złożenia oferty odpowiada osoba wskazana w rozdziale VI SIWZ. 9. Dostarczenie Zamawiającemu, na własny koszt, egzemplarza okazowego (w formie papierowej) ustali z Wykonawcą przedstawiciel Zamawiającego (autor książki). Celem jest sprawdzenie jakości wydania, tj. druku i pozostałych parametrów (np. papieru i kolorów), czyli jakości poszczególnych etapów pracy Wykonawcy składających się w ostateczności na produkt końcowy. W wypadku zastrzeżeń dotyczących usług wydania, sposobu wykonania druku i pozostałych parametrów, Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany jest uwzględnić dyspozycje przedstawiciela Zamawiającego. 10. Wykonawca zagwarantuje swobodny nadzór nad realizowanym zamówieniem i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie powstawania zamawianej części zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego (autora książki). 11. Zasady promocji i dystrybucji: Wykonawca we własnym zakresie prowadzi intensywny marketing, promocję, dystrybucję i sprzedaż książki, umożliwiające jej dotarcie do wszelkich potencjalnych grup odbiorców: ośrodków akademickich, księgarni, hurtowni, bibliotek, instytucji edukacyjnych na terenie całej Polski. Promuje książkę podczas wyjazdów na konferencje i sympozja naukowe itp., zapewnia promocję książki w katalogu Wykonawcy (dostępnym również w Internecie) drukowanym i rozsyłanym do instytucji oraz odbiorców indywidualnych w całym kraju. Niezwłocznie po opublikowaniu zapewnia promocję i ofertę sprzedaży książki w księgarni internetowej Wykonawcy i/lub na stronach internetowych innych współpracujących z Wykonawcą portali. 12. Wykonawca przekaże we własnym zakresie obowiązkowe egzemplarze do Bibliotek, zgodnie z ustawą z dnia 07.11.1996r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych, 15 egzemplarzy przekaże, na własny koszt, Zamawiającemu na adres: Wydział Filologiczny Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 55, oraz dokona sprzedaży pozostałych egzemplarzy nakładu. 13. Wykonawca opatrzy książkę numerem ISBN, treść noty Copyright ustala się następująco: Copyright by [nazwa autora]. Na czwartej stronie okładki Wykonawca zawrze notę o autorze w formie dostarczonej przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za wydanie książki wynagrodzenie zgodnie z ceną oferty wyrażoną w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym), po należytym wykonaniu usługi, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę na adres Zamawiającego: Uniwersytet Gdański, 80 - 952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, NIP 584-020-32-39. 15. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie odbiór ilościowy i jakościowy podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego (autora książki) bez zastrzeżeń. Szczegóły zamówienia podane w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) i załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach