Ptaki Polskie ogłasza przetarg
- Adres: 19-110 Goniądz, ul. Dolistowska 21
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 58 719 12 28 , fax. 58 719 12 28
- Data zamieszczenia: 2015-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ptaki Polskie
ul. Dolistowska 21 21
19-110 Goniądz, woj. podlaskie
tel. 58 719 12 28, fax. 58 719 12 28
REGON: 20007170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jestemnaptak.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługę w zakresie wydruku materiałów reklamowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usługi obejmuje wydrukowanie oraz dostarczenie na adres siedziby zamawiającego następujących druków: 1. Plakat w formacie B1 dwustronny (cmyk/black) Format: 675x980 mm Papier: kreda mat 170 g/m2 Druk: 4/1 (cmyk/black) + lakier dyspersyjny matowy 1/1 NAKŁAD: 3 rodzaje plakatu po 5 000 szt. Łącznie: 15 000 szt. 2. FOLDER Format: 210x210mm Objętość: 28 strony (w tym okładka) Papier: kreda matowa 150 g/m2 Druk 4/4 cmyk + lakier dyspersyjny matowy 1/1 Oprawa: zeszytowa (2 zszywki) NAKŁAD: 5 000 szt. 3. POCZTÓWKA A6 Format: 105x148mm Papier: kreda mat 350 g/m2 Druk: 4/4 cmyk + lakier dyspersyjny matowy 1/1 Postpress: krojenie NAKŁAD: 3 rodzaje kartek po 5 000 szt. Łącznie: 15 000 szt. Termin realizacji zamówienia: 6 maja 2015 Rozdział 2 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 3 000 zł. Numer konta, na które należy wpłacić wadium: 88 8769 0002 0000 6565 2000 0010. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30 maja 2014 r. do godz.12:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu stanowiącego wadium należy złożyć wraz z ofertą (w opakowaniu oferty), przy czym Zamawiający zaleca, aby dokument ten nie był trwale połączony z ofertą. Dokumenty stanowiące wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winny być ważne przez cały okres związania ofertą (termin związania ofertą określono w Rozdziale 8 SIWZ). Z treści dokumentów stanowiących wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z późn. zmianami). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem poz. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 1Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który złożył ofertę, a nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jestemnaptak.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa druków akcydensowych i dyplomów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-02-24 - Usługa w zakresie wydruku i dostarczenia materiałów reklamowych
Dodano: 2016-02-12 - Usługę w zakresie wydruku materiałów edukacyjnych
Dodano: 2015-07-14 - Dostawa druków i książek rejestrowych na okres 24 miesięcy
Dodano: 2015-05-20 - Dostawa materiałów promocyjnych i informacyjnych dla Biura Promocji Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2015-03-03 - Dostawa druków akcydensowych i dyplomów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku na rok 2015
Dodano: 2015-01-29 - Dostawa druków medycznych. Znak postępowania: DA-ZP-252-89/14
Dodano: 2014-12-04 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW PAPIERNICZYCH. BIUROWYCH ORAZ DRUKÓW
Dodano: 2014-08-05 - Usługa w zakresie wydruku materiałów reklamowych
Dodano: 2014-05-20 - Dostawa druków akcydensowych i dyplomów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku na rok 2014.
Dodano: 2014-02-13