Przetargi.pl
Usługę szkoleniowa polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia pod nazwą i w zakresie tematycznym.: Grafika reklamowa z projektowaniem stron www dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. 1 Maja 105
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 25 17 300 , fax. 041 25 17 306
  • Data zamieszczenia: 2010-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. 1 Maja 105 105
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 25 17 300, fax. 041 25 17 306
    REGON: 29114178100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupskarzysko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa administracja zespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę szkoleniowa polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia pod nazwą i w zakresie tematycznym.: Grafika reklamowa z projektowaniem stron www dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia pod nazwą i w zakresie tematycznym : Grafika reklamowa z projektowaniem stron www dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej finansowana ze środków Funduszu Pracy. ADRESACI SZKOLENIA: 10 - osobowa grupowa bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej, z wykształceniem minimum średnim, z podstawową znajomością obsługi komputera, zainteresowanych uzyskaniem lub podnoszeniem kwalifikacji wymaganych na stanowisku pracowników zajmujących się grafiką reklamową i tworzeniem stron WWW. CEL PODSTAWOWY: Celem szkolenia jest nabycie niezbędnej wiedzy i umiejętności zawodowych wymaganych na stanowisku pracowników zajmujących się grafiką komputerową oraz projektowaniem stron WWW. WYMOGI DOTYCZĄCE ORGANIZACJI SZKOLENIA: 1. Szczegółowy zakres zamówienia: Ogółem liczba godzin szkolenia wynosi: 200 (zajęcia teoretyczne i praktyczne wraz z egzaminem) dla każdego uczestnika. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową tj. 60 minut: w tym godzina edukacyjna = 45 minut i 15 minut przerwy. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, jednak dzień szkolenia nie może kończyć się przerwą. 2. Wymaga się aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu - dla każdego uczestnika (przez tydzień należy rozumieć 7 kolejnych dni kalendarzowych poczynając od pierwszego dnia szkolenia). 3. Czas trwania szkolenia wynosi 25 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia 4. Dopuszcza się realizację zajęć od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel oraz świąt). Ustala się godzinę rozpoczęcia zajęć o godz. 8.00 Zajęcia nie mogą kończyć się później niż o godz. 16.00 5. Wymaga się aby każdy uczestnik szkolenia miał dostęp do niezależnego stanowiska komputerowego posiadającego niezbędne i legalne oprogramowanie. Wymagane jest co najmniej 10 stanowisk komputerowych - jedno stanowisko dla jednego uczestnika szkolenia. 7. Program szkolenia powinien: gwarantować uczestnikom rzetelne przygotowanie do podjęcia pracy na stanowisku grafika reklamowego wykorzystującego komputerowe programy graficzne oraz pozwolić zdobyć podstawowe umiejętności w zakresie projektowania stron www; uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia. 8. Zamawiający zastrzega dla Wykonawcy obowiązek wykorzystania w programie szkolenia standardów kwalifikacji zawodowych oraz modułowych programów szkolenia dostępnych w bazie danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 9. Program szkolenia powinien m.in. obejmować niżej wymienione bloki tematyczne: poznawanie narzędzi programowych oraz modyfikowanie parametrów pracy w programie CorelDRAW 8.0; podstawy rysunku wektorowego; nadawanie obiektom wypełnień i konturów; wstawianie i modyfikowanie tekstu; precyzyjne rysowanie obiektów wektorowych; modyfikowanie kształtu obiektu i krzywych; rysowanie linii; modyfikacje obiektów wektorowych; stosowanie efektów do obiektów wektorowych; importowanie oraz eksportowanie grafiki; podstawowe elementy pracy w programie Adobe Photoshop 6.0; praca z kolorem; metody zaznaczania obrazków; narzędzia edycyjne; stosowanie kanałów w pracy z obrazkami; stosowanie warstw w pracy z obrazkami; korekty tonalne i barwne; modyfikacja obrazków; wykorzystanie obiektów tekstowych w obrazku; terminologia związana z drukiem; drukowanie materiałów kompozytowych; przygotowanie materiału do naświetleń oraz sprawdzenie poprawności dokonanej separacji kolorów; droplety; przetwarzanie wsadowe; stosowanie podstawowych zasad budowy napisów i interlinii wykorzystywanych w liternictwie; reguły konstruowania układów literniczych; właściwości i oddziaływanie barw oaz wykorzystanie ich w praktyce; rodzaje kompozycji i podstawowe zasady prawidłowego komponowania, wykonywanie kompozycji kolorystycznych i literniczych; projektowanie znaku firmy opartego na kompozycji literniczej; projektowanie afiszy informacyjnych i plakatów; charakteryzowanie elementów reklamy zewnętrznej i warunków jej skuteczności; opracowanie projektu billboardu; budowanie strony internetowej zgodnie ze strukturą języka HTML; umieszczanie i formatowanie tekstu oraz obrazków na stronie internetowej; wykonywanie połączeń na stronach internetowych; stosowanie tabel w budowie stron internetowych; opracowywanie strony internetowej przy pomocy ramek; budowa i struktura stylu; umieszczanie stylów w dokumencie. Instytucja szkoleniowa może uzupełnić program szkolenia o dodatkowe bloki tematyczne 10. Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006 Nr 31, poz.216) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U. z 2007r. Nr 47 poz. 314), a ponadto spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności następujące informacje: nazwę i zakres szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele szkolenia; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej; treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków; sposób sprawdzania efektów szkolenia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie przygotować do oferty wstępny harmonogram szkolenia (załącznik nr 6 do SIWZ). Docelowy harmonogram szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia go do zatwierdzenia przez Zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed podpisaniem umowy. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odbywania szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169, poz.1650 z późniejszymi zmianami). Pomieszczenia, w których będą odbywać się zajęcia szkoleniowe muszą być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sal wykładowych w odpowiednim standardzie do prowadzenia szkolenia, które będą spełniać następujące wymogi: a) sale muszą spełnić wymogi bezpieczeństwa, być akustyczne i odpowiednio oświetlone; b) sale muszą być wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących, stolików/ławek do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarne; c) sale muszą być wyposażone w sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne. 14. Wykonawca musi zabezpieczyć słuchaczom dostęp do przygotowanych materiałów dydaktycznych wykorzystanych w szkoleniu (w tym m. in.: materiałów edukacyjnych, testów wiedzy, zdjęć, plansz oraz ilustracji, podręczników, czasopism i literatury fachowej ). 15. Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia materiały piśmiennicze tzn. długopis, zeszyt 96 kartkowy w kratkę formatu A5 w twardej oprawie, materiały dydaktyczne niezbędne w procesie przyswajania przekazywanej wiedzy - mogą to być np. podręczniki, kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć. Materiały te muszą zostać przekazane na własność każdemu uczestnikowi szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Wykonawca wlicza w cenę szkolenia ich koszt. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Kserokopię potwierdzenia otrzymania materiałów Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia. 16. Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia jest zobowiązany zapoznać uczestników szkolenia z jego szczegółowym programem i przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 17. W przypadku gdy do udziału w szkoleniu niezbędne są badania lekarskie Wykonawca wpisuje te wymagania w ofercie szkoleniowej, natomiast w cenie szkolenia nie należy ujmować kosztów tych badań, gdyż niezbędne badania lekarskie dla uczestników szkolenia zorganizuje i sfinansuje zamawiający przed wydaniem skierowania na szkolenie. 18. Wykonawca nie ma obowiązku ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i powrotu. W przypadku konieczności dokonania w/w ubezpieczenia, poniesiony przez Wykonawcę wydatek na ubezpieczenie nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wówczas wkład własny Wykonawcy. 19. Wykonawca zapewni każdego dnia uczestnikom szkolenia catering: kawa, herbata, woda mineralna, cukier, naczynia jednorazowe oraz poczęstunek (1 bułka).Wykonawca wlicza w cenę szkolenia ich koszt. 20. Dokumentacja dotycząca ukończenia szkolenia Szkolenie powinno kończyć się egzaminem oraz wydaniem uczestnikom szkolenia: - zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216) W przypadku, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, egzamin i uzyskane na jego podstawie kwalifikacje muszą być potwierdzone w sposób określony tymi przepisami. Kserokopie w/w dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, a ich odbiór potwierdzony przez uczestników szkolenia i przekazane do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od zakończenia szkolenia. 21. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości szkolenia Miejsce szkolenia: Szkolenie winno zostać zorganizowane na terenie miasta: Skarżysko-Kamienna w miejscu wskazanym przez Wykonawcę - odpowiednio zagospodarowanym i przystosowanym do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, spełniających wymogi - jeżeli takie istnieją - wynikające z odrębnych przepisów oraz określone w niniejszej SIWZ. Jednostka zobowiązana jest do wskazania w ofercie miejsca odbywania zajęć - należy podać dokładny adres. Termin realizacji zamówienia Termin wykonania zamówienia wynosi 25 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Termin szkolenia będzie ustalany pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń grupowych objętych zamówieniem
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.skarzysko.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach