Przetargi.pl
Usługę przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między wybranymi obiektami Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania: Znak sprawy 107/WZŻ/2020 Zadanie nr 1: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu i Żłobkiem nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu. Zadanie nr 2: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 5 przy ul. Dokerskiej 5 we Wrocławiu i Filią Żłobka nr 5 przy ul. Krystyny i Mariana Barskich 45 we Wrocławiu

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 4871 718 6246, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 4871 718 6246, , fax. -
    REGON: 02154505100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między wybranymi obiektami Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania: Znak sprawy 107/WZŻ/2020 Zadanie nr 1: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu i Żłobkiem nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu. Zadanie nr 2: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 5 przy ul. Dokerskiej 5 we Wrocławiu i Filią Żłobka nr 5 przy ul. Krystyny i Mariana Barskich 45 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Umowa obowiązywać będzie od dnia 04 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. Przewozy odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Maksymalną ilość dni, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia dla poszczególnych zadań w poszczególnych miesiącach zawiera załącznik nr 6 do umowy Ilość dni transportów. Maksymalna, łączna ilość dni, w których planowana jest realizacja usługi przewozu posiłków wynosi: 1) dla zadania 1: 230 2) dla zadania 2: 230 miesiąc zadanie nr 1 zadanie nr 2 styczeń 19 19 luty 20 20 marzec 23 23 kwiecień 21 21 maj 20 20 czerwiec 20 20 lipiec 0 22 sierpień 22 0 wrzesień 22 22 październik 21 21 listopad 20 20 grudzień 22 22 Razem 230 230 3. Sposób postępowania przy realizacji poszczególnych zadań opisano w SIWZ i umowach: 1) dla zadania 1 2) dla zadania 2 4. Odbiór i zwrot pojemników oraz termosów z poszczególnych placówek jest ewidencjonowany i potwierdzany przez zdających i odbierających każdorazowo na obiekcie z zaznaczeniem daty i godziny czynności na Karcie Ewidencji Transportów (załącznik nr 7 do umowy) dla każdego zadania odrębnie. Karta obejmuje okres jednego miesiąca kalendarzowego. Kartę przechowuje w czasie transportu Wykonawca usługi. Karta stanowi potwierdzenie wykonania usługi w danym miesiącu. 5. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotową usługę zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. z dnia 2019.09.01Dz.U.2018.2245 ) oraz Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych oraz przepisami BHP i sanitarno-epidemiologicznymi w zakresie zbiorowego żywienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55521200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach