Przetargi.pl
usługę przeprowadzenia: Zadanie nr 1: kontroli jakości badań cytologicznych u podmiotów realizujących Program profilaktyki raka szyjki macicy Zadanie nr 2: kontroli jakości badań mammograficznych - ocena fizycznych parametrów u podmiotów realizujących Program profilaktyki raka piersi

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-034 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. Wawelska
    02-034 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
    REGON: 28836600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługę przeprowadzenia: Zadanie nr 1: kontroli jakości badań cytologicznych u podmiotów realizujących Program profilaktyki raka szyjki macicy Zadanie nr 2: kontroli jakości badań mammograficznych - ocena fizycznych parametrów u podmiotów realizujących Program profilaktyki raka piersi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kontroli jakości badań cytologicznych i mammograficznych wykonywanych w ramach Programu profilaktyki raka szyjki macicy i Programu profilaktyki raka piersi. Zasady realizacji kontroli świadczeniodawców zostały szczegółowo określone w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje dwa Zadania dotyczące przeprowadzenia: Zadanie nr 1: kontroli jakości badań cytologicznych w max. 301 placówkach w tym: w 270 placówkach realizujących badania etapu podstawowego; 16 placówkach realizujących badania etapu diagnostycznego; 15 placówkach realizujących badania etapu pogłębionej diagnostyki. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby wytypowanych do kontroli placówek maksymalnie o 3% (9 placówek) Maksymalna kwota za przeprowadzenie kontroli 1 placówki wynosi 400,00 zł brutto Zadanie nr 2: kontroli jakości badań mammograficznych - ocena fizycznych parametrów max. 410 urządzeń radiologicznych (aparatów do mammografii) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby wytypowanych urządzeń do kontroli maksymalnie o 6 % (25 urządzeń) Maksymalna kwota za przeprowadzenie kontroli 1 aparatu wynosi 1.600,00 zł brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85140000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp, tj. podania nazw firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 upzp (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą:Upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.1. Upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 3.2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach