Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 02-034 Warszawa, ul. Wawelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
- Data zamieszczenia: 2019-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Wawelska
02-034 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
REGON: 28836600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługę przeprowadzenia: Zadanie nr 1: kontroli jakości badań cytologicznych u podmiotów realizujących Program profilaktyki raka szyjki macicy Zadanie nr 2: kontroli jakości badań mammograficznych - ocena fizycznych parametrów u podmiotów realizujących Program profilaktyki raka piersi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kontroli jakości badań cytologicznych i mammograficznych wykonywanych w ramach Programu profilaktyki raka szyjki macicy i Programu profilaktyki raka piersi. Zasady realizacji kontroli świadczeniodawców zostały szczegółowo określone w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje dwa Zadania dotyczące przeprowadzenia: Zadanie nr 1: kontroli jakości badań cytologicznych w max. 301 placówkach w tym: w 270 placówkach realizujących badania etapu podstawowego; 16 placówkach realizujących badania etapu diagnostycznego; 15 placówkach realizujących badania etapu pogłębionej diagnostyki. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby wytypowanych do kontroli placówek maksymalnie o 3% (9 placówek) Maksymalna kwota za przeprowadzenie kontroli 1 placówki wynosi 400,00 zł brutto Zadanie nr 2: kontroli jakości badań mammograficznych - ocena fizycznych parametrów max. 410 urządzeń radiologicznych (aparatów do mammografii) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby wytypowanych urządzeń do kontroli maksymalnie o 6 % (25 urządzeń) Maksymalna kwota za przeprowadzenie kontroli 1 aparatu wynosi 1.600,00 zł brutto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85140000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp, tj. podania nazw firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 upzp (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą:Upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.1. Upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 3.2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wypożyczenia zdalnych urządzeń do badań KTG wraz z całodobową zdalną analizą i opisywaniem wykonywanych badań oraz dostawę wyposażenia w ramach projektu "Halo mamo!"
Dodano: 2023-05-29 - Świadczenie usług medycznych dla pracowników OPI PIB oraz członków ich rodzin
Dodano: 2023-04-06 - „Świadczenie usług w zakresie opiekuna osób starszych dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Spółka z o.o. w Warszawie”
Dodano: 2020-07-30 - Usługa wykonywania szczepień ochronnych funkcjonariuszom i pracownikom Służby Ochrony Państwa
Dodano: 2018-04-17 - usługi polegające na rekrutacji i opiece kardiologicznej nad chorymi z niewydolnością serca
Dodano: 2017-11-16 - usługa przeprowadzenia kontroli jakości badań cytologicznych - etap diagnostyczny - wykonywanych w ramach Programu profilaktyki raka szyjki macicy i Programu profilaktyki raka piersi
Dodano: 2017-10-04 - Usługa przeprowadzenia kontroli jakości badań cytologicznych - etap pogłębionej diagnostyki, wykonywanych w ramach Programu profilaktyki raka szyjki macicy i Programu profilaktyki raka piersi, numer sprawy PN 143/17/KE
Dodano: 2017-09-07 - Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, przechowania i wydania osobom upoważnionym do pochowania zwłok osób zmarłych w IPiN oraz wykonywanie sekcji zwłok
Dodano: 2017-08-17