Przetargi.pl
Usługę odbioru odpadów komunalnych i segregowanych z terenu Szkoły Policji w Katowicach w 2020 r.

Szkoła Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-684 Katowice, ul. Gen. Jankego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6069440, 6069441 , fax. 032 6069249, 6069279
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policji w Katowicach
    ul. Gen. Jankego 276
    40-684 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 6069440, 6069441, fax. 032 6069249, 6069279
    REGON: 27667677500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://katowice.szkolapolicji.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę odbioru odpadów komunalnych i segregowanych z terenu Szkoły Policji w Katowicach w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie: 1) odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych; 2) odbioru odpadów segregowanych zgodnie z przedmiotem zamówienia określonym w Specyfikacji asortymentowo – ilościowo – wartościowej stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest także dzierżawa przez Wykonawcę Zamawiającemu na czas trwania umowy: 1) 2 pojemników o pojemności 7 m3 przeznaczonych do gromadzenia niesegregowanych odpadów komunalnych, 2) 2 pojemników o pojemności 5 m3 przeznaczonych do gromadzenia niesegregowanych odpadów komunalnych, 3) 3 zestawów po 3 pojemniki o pojemności 1,1 m3 przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych, 4) 1 zestawu - 4 pojemniki o pojemności 1,1 m3 przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Szczegółowe warunki świadczenia usługi określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV-90511000-2, PKWiU–38.11.11.0, CPC-94020). 6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie Wykonawca złoży na załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 6. Wymagania związane z realizacją zamówienia dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY wymaga aby czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj. kierowanie pojazdami przeznaczonymi do wywozu odpadów, obsługa załadunku odpadów do pojazdów, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez WYKONAWCĘ lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ). 2) WYKONAWCA przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu oświadczenie wystawione odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę o zatrudnieniu pracowników o których mowa w pkt. 1 na podstawie stosunku pracy oraz aktualizować taką informację w trakcie realizacji umowy, składając zamawiającemu przed skierowaniem pracownika do wykonywania prac każdorazowo oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy wraz ze wskazaniem pracodawcy będącego WYKONAWCĄ lub podwykonawcą. 3) ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość kontroli spełniania przez WYKONAWCĘ wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy. 4) Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje zamawiający lub kopie druku ZUS RCA. Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dot. ochrony danych osobowych (tj. dokumenty powinny mieć odpowiednio zakryte, wymazane dane, które nie są niezbędne do potwierdzenia formy zatrudnienia np. w zakresie adresu osoby fizycznej, jej wynagrodzenia itp.). 5) W razie powzięcia wątpliwości co do prawdziwości informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2, ZAMAWIAJĄCY uprawniony jest do wystąpienia do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości podstawy zatrudnienia pracownika. 6) WYKONAWCA zapłaci ZAMAWIAJĄCEMU karę umowną za wykonanie czynności przy realizacji zamówienia przez osoby niezatrudnione przez WYKONAWCĘ na umowę o pracę – w wysokości 1 000 zł., za każdy stwierdzony przypadek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca: a) posiadał wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego Prezydenta Miasta Katowice, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010), b) posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru (zbierania i transportu – aktywny wpis w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, tzw. BDO) odpadów komunalnych i segregowanych oraz prowadzenia związanej z tym ewidencji oraz sprawozdawczości (zezwolenia muszą być ważne w okresie obowiązywania umowy) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 701).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-wartościową: Specyfikację asortymentowo-ilościowo-wartościową wypełnioną zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ. Nie dołączenie do oferty Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej lub dołączenie nie podpisanej Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej przez Wykonawcę będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ niniejsza specyfikacja stanowi część oferty. 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz aktualne na dzień składania ofert. UWAGA: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanych wyżej oświadczeniach; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanych wyżej oświadczeniach; 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem XII SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ, zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia (SIWZ) i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty, złożone na formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp oraz zgodnie z art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1010), złożone na formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert, złożone na formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Oświadczenie Wykonawcy czy zamierza zlecić podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże części jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 1 i 3 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że realizując zamówienie Wykonawca będzie stosować przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 2016 r. nr. 119 s. 1 – „RODO”), złożone na formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, złożone na formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 15. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 16. Ewentualne pełnomocnictwo lub inne dokumentów z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą. 17. Ewentualne pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 18. Ewentualne uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa. 19. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zalecane jest złożenie oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach