Przetargi.pl
Usługę odbioru i zagospodarowania odpadów kodzie 16 01 03 – zużyte opony rolnicze

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 10-410 Olsztyn, Lubelska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 555 20 10, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Lubelska 53
    10-410 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 555 20 10, , fax. -
    REGON: 51073404900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę odbioru i zagospodarowania odpadów kodzie 16 01 03 – zużyte opony rolnicze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów kodzie 16 01 03 – zużyte opony rolnicze. W ramach zamówienia Wykonawca będzie odbierał ww. odpady od Zamawiającego – siedziba ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie, ul. Lubelska 53. 2. Ze względu na przedmiot, zamówienie musi być realizowane, w szczególności zgodnie z nw. przepisami: a) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2019.0.701); b) Ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1454); oraz innych ustaw (wraz z aktami wykonawczymi) mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 3. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający przeznacza do odbioru i zagospodarowania 20 Mg odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony rolnicze). 4. Zamawiający, w ramach niniejszego zamówienia dopuszcza skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części, jednorazowo bądź w kilku częściach. Przewiduje się opcję dotyczącą zwiększenia ilości odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania o kodzie 16 01 03 (zużyte opony rolnicze) o 30 Mg. 5. Biorąc powyższe pod uwagę maksymalna ilość odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony rolnicze) przeznaczona do odbioru i zagospodarowania w ramach niniejszego zamówienia wynosi 50 Mg. 6. Z uwagi na okoliczność, że Zamawiający nie ma wpływu i nie ponosi odpowiedzialności za ilości odpadów kierowanych do jego instalacji oraz ich jakość, nie są one gwarantowane przez Zamawiającego. 7. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust.3a ustawy PZP, wymaga aby następujące prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj. dotyczące odbioru i zagospodarowania odpadów objętych zamówieniem były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – zgodnie z art. 22 § 1* ww. ustawy (Dz.U.2019.1040 t.j. z dnia 2019.06.05), tj. wszystkie prace pracowników fizycznych, operatorów sprzętu lub kierowców. 8. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego pracownika. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w II Części SIWZ pn. Projekt Umowy. 10. Zamówienie jest jedną z części zamówienia na zagospodarowanie odpadów, dla każdej części przeprowadzone jest odrębne postępowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie : a. zbierania odpadów o kodzie 16 01 03 lub b. przetwarzania opadów o kodzie 16 01 03 lub c. pośrednictwa w obrocie odpadami o kodzie 16 01 03. Uwaga: jeżeli wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na zasadzie pkt. c powyżej (pośrednictwo w obrocie odpadami), wraz z ofertą składa dokumenty wymienione w Sekcji III.7. pkt 7.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawiony nie wcześniej niż - 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4.pkt 1. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4. pkt 1, III.5.1) oraz III.7. pkt 1, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4. pkt 1, III.5.1) oraz III.7. pkt 1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 6. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w Sekcji III.4. pkt 1, III.5.1). 7. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest potwierdzić, że zamówienie zostanie wykonane zgodnie z treścią SIWZ, w szczególności zgodnie z OPZ. UWAGA: Wykonawca wykazujący spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie Sekcji III. 1.1) lit. c (pośrednictwo w obrocie odpadami) wraz z ofertą składa: a. umowę z podmiotem dysponującym zezwoleniem na zbieranie lub przetwarzanie odpadów o kodzie 16 01 03; b. aktualne zezwolenie tego podmiotu wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku, o którym mowa w Sekcji III.5.1). c. Zamawiający informuje, że umowy z firmami posiadającymi uprawnienia do zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z aktualnymi na dzień składania ofert zezwoleniami tych firm (podwykonawców) oraz wnioskiem, o którym mowa w Sekcji III.5.1), stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniom na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach