Przetargi.pl
Usługę ochrony mienia w budynkach Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1 i Żwirki i Wigury 101

Uniwersytet Warszawski Wydział Chemii ogłasza przetarg

  • Adres: 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8225092, 8220211 w. 271 , fax. 022 8224880
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski Wydział Chemii
    ul. Pasteura 1 1
    02-093 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8225092, 8220211 w. 271, fax. 022 8224880
    REGON: 00000125800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę ochrony mienia w budynkach Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1 i Żwirki i Wigury 101
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) Pełnienie czynności ochrony mienia stanowiącego własność Zamawiającego i porządku na terenie budynków Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 1 i ul. Żwirki i Wigury 101 w Warszawie. 2) Wykonawca zapewni ochronę obiektów i mienia przez jednolicie umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory ze zdjęciem, przeszkolonych, posiadających niezbędne doświadczenie i nienaganną opinię agentów ochrony. 3) Wykonawca wyposaży agentów ochrony w elektroniczne urządzenie posiadające następujące funkcje: a) przycisk anty-napadowy (alarmowy), którego użycie w sytuacji zagrożenia powoduje przesłanie sygnału alarmowego do Centrum Alarmowego Wykonawcy i wezwanie grupy interwencyjnej, b) system dokumentujący dokonywane obchody chronionych obiektów, c) system umożliwiający nawiązanie bezpośredniej łączności z Centrum Alarmowym Wykonawcy. 4) Ochrona każdego Obiektu będzie pełniona przez jednego agenta ochrony codziennie w godzinach 19.00 - 7.00. 5) Agenci ochrony będą wykonywać nieregularne obchody wewnętrzne w godzinach 22.00 - 6.00. 6) Ochrona fizyczna Obiektów będzie wspomagana przez zmotoryzowane grupy interwencyjne, za co Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat. 7) Czas reakcji (dojazdu) zmotoryzowanej grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 10 minut. 8) Szczegółowe procedury dotyczące postępowania agentów ochrony określone zostaną w Instrukcji Ochrony Obiektów przygotowanej przez Wykonawcę. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w niniejszym paragrafie - ust. 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 2 niniejszego artykułu. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykażą się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech zamówień o świadczenie usług ochroniarskich ochrony mienia zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 100 000,- PLN brutto-każda z nich), dat wykonania i odbiorców. Powyższa usługa winna być świadczona w sposób ciągły, przez okres co najmniej jednego roku. b) Wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże co najmniej 5 osób, które będą brały udział przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Jest wymagane, aby co najmniej jedna osoba posiadała licencje pracownika ochrony 1- lub 2- stopnia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w zakresie posiadanej koncesji na kwotę nie niższą niż 4 000.000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) posiadają własne dwuosobowe grupy interwencyjne, których zadaniem będzie podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia, 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 5. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych określonych w ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu oświadczeniami i dokumentami określonymi w § 2. 6. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy wymienieni w art. 24 Ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem oferty opracowany przez Zamawiającego) następujące oświadczenia i dokumenty (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy) zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis, z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), g) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w zakresie posiadanej koncesji na kwotę nie niższą niż 4 000.000,00 zł, 2) Formularz Nr 2 - oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zmówienia wraz z załącznikami. a) Do formularza Nr 2 wykonawca zobowiązany jest dołączyć kserokopie licencji osób, które będą wykonywać zamówienie. Wykonawca wykaże co najmniej 5 osób, które będą brały udział przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Jest wymagane, aby co najmniej jedna osoba posiadała licencje pracownika ochrony 1- lub 2- stopnia. b) Jeżeli w wykazie osób, Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywani zamówienia. 3) Formularz Nr 3 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech zamówień o świadczenie usług ochroniarskich zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 100 000,- PLN brutto-każda z nich), dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Powyższa usługa winna być świadczona w sposób ciągły, przez okres co najmniej jednego roku. Należy załączyć dokumenty (np. opinie, referencje) potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 2. Ponadto Wykonawca złoży: 1) Formularzu Nr 4 - informacja o zatrudnieniu podwykonawców (należy dołączyć w przypadku zatrudnienia podwykonawców) lub oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia własnymi siłami. 2) Szczegółowy opis zakresu świadczonych usług ochrony mienia. 2) Zaleca się dołączenie zaakceptowanego wzoru umowy - podpisanego na ostatniej stronie przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub ich kserokopie sporządzane w innym języku muszą być przetłumaczone na język polski. Wykonawca musi złożyć dokument (kserokopię) w języku, w jakim został on sporządzony wraz z tłumaczeniem i poświadczony przez Wykonawcę. 4. Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chem.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach