Przetargi.pl
Usługę konserwacji muzealiów (obiektów papierowych, metalowych oraz mebli) należących do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, Aleja Piłsudskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227788088
  • Data zamieszczenia: 2022-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
    Aleja Piłsudskiego 29
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 227788088
    REGON: 141773282
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpilsudski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługę konserwacji muzealiów (obiektów papierowych, metalowych oraz mebli) należących do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    konserwacja obiektów papierowychkonserwacja obiektów metalowychkonserwacja mebli
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:- część pierwsza – 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych);- część druga – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium;- część trzecia – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form:1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005 (UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego),2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 z późn. zm).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje: w zakresie części pierwszej – dwie usługi konserwacji obiektów papierowych o wartości nie niższej niż 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda usługa; w zakresie części drugiej – dwie usługi konserwacji obiektów metalowych o wartości nie niższej niż 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) brutto każda usługa; w zakresie części trzeciej – dwie usługi konserwacji mebli lub przedmiotów drewnianych o wartości nie niższej niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) brutto.Przez wartość jednej usługi rozumie się wartość jednorazowej usługi lub wartość umowy zawartej na maksymalnie roczny okres.W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: w zakresie części pierwszej – co najmniej jedną osobą posiadają: wykształcenie wyższe na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w specjalności konserwacja papieru, które odbyły po ukończeniu studiów co najmniej 12-miesieczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji obiektów z papieru wpisanych do inwentarza muzealnego lub rejestru zabytków lub które posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach dotyczących konserwacji zabytków ruchomych lub dyplom mistrza w zakresie konserwacji zabytków ruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz która odbyła co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji obiektów z papieru wpisanych do inwentarza muzealnego lub rejestru zabytków; w zakresie części drugiej – co najmniej jedną osobą posiadają: wykształcenie wyższe na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w specjalności konserwacja metalu, które odbyły po ukończeniu studiów co najmniej 12-miesieczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji obiektów z metalu wpisanych do inwentarza muzealnego lub rejestru zabytków lub które posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach dotyczących konserwacji zabytków ruchomych lub dyplom mistrza w zakresie konserwacji zabytków ruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz która odbyła co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji obiektów z metalu wpisanych do inwentarza muzealnego lub rejestru zabytków;: W zakresie części trzeciej – co najmniej jedną osobą posiadają: wykształcenie wyższe na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w specjalności konserwacja drewna, która odbyła po ukończeniu studiów co najmniej 12-miesieczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji obiektów z drewna wpisanych do inwentarza muzealnego lub rejestru zabytków lub które posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach dotyczących konserwacji zabytków ruchomych lub dyplom mistrza w zakresie konserwacji zabytków ruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz która odbyła co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji obiektów z drewna wpisanych do inwentarza muzealnego lub rejestru zabytków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach