Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3202182,3203145 , fax. 71 3202143
- Data zamieszczenia: 2015-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3202182,3203145, fax. 71 3202143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługę kompleksowej organizacji wizyty studyjnej w Niemczech w ramach projektu Era Automatyki, Robotyki i Mechatroniki - kierunki zamawiane na Politechnice Wrocławskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: kompleksowej organizacji wizyty studyjnej w Niemczech (Monachium, Stuttgart) dla studentów Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej (kierunki: Automatyka i Robotyka oraz Mechatronika) w ramach projektu pt.: Era Automatyki, Robotyki i Mechatroniki - kierunki zamawiane na Politechnice Wrocławskiej realizowanego w ramach IV Priorytetu Szkolnictwo Wyższe Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 4.1, Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego Uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie nr POKL.04.01.02-00-146/12. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Celem wyjazdu jest 5-dniowa (wraz z przelotami i przejazdami) wizyta studyjna 17 osób w niemieckiej uczelni technicznej wraz z współpracującymi z nią instytucjami w zakresie zastosowania badań naukowych w przemyśle. 3. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: organizacja transportu w trakcie całego wyjazdu (samolot w obie strony, przejazdy autokar/bus); organizacja noclegów; organizacja pełnego wyżywienia; ubezpieczenie uczestników;przygotowanie materiałów informacyjnych dla uczestników w uzgodnieniu z Zamawiającym, który dostarczy materiały merytoryczne, w tym na temat wizytowanych instytucji;obsługa turystyczna obejmująca opiekę pilota/koordynatora oraz osoby pełniącej funkcję tłumacza (jedna osoba może pełnić obie funkcje), w tym plan zwiedzania Monachium; koordynacja strony merytorycznej wyjazdu we współpracy z przedstawicielem Zamawiającego. 4. Po stronie Zamawiającego leży organizacja merytorycznej części wizyty studyjnej a więc spotkań na uczelni, kampusie itp.), natomiast po stronie Wykonawcy organizacja części turystyczno-logistycznej: a więc zapewnienie wymienionych w pkt 3 usług, w tym pokrycie kosztów wstępu związanych ze zwiedzaniem miasta Monachium, Deutches Museum, BMW Welt Special Tour (jest rezerwacja terminu). Uwaga. Koszty ww. biletów dla grupy należy uwzględnić w cenie ofertowej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ, a zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w Harmonogramie wizyty niewpływającej na zakres obowiązków Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zakwaterowanie (kategoria hotelu)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wynajem sprzętu estradowego wraz z produkcją i obsługą wydarzenia - finał One Year To Go.
Dodano: 2016-07-06 - Wynajem sprzętu techniki estradowej wraz z produkcją i obsługą
Dodano: 2016-06-24 - Kompleksowa obsługa eventów organizowanych w roku 2016
Dodano: 2016-03-21 - Usługa sprzedaży biletów wraz z obsługą na rzecz Zamawiającego
Dodano: 2016-03-14 - Organizacja i realizacja imprezy pn. Bogatyńskie Dni Węgla i Energii - KARBONALIA 2016
Dodano: 2016-03-02 - Organizacja i obsługa konferencji naukowej pn. International School and Conference on Network Science (NetSciX) we Wrocławiu w dniach 11-13.01.2016r. w ramach realizacji projektu ENGINE
Dodano: 2015-12-02 - Usługa dostarczenia i montażu i demontażu hali namiotowej dla 400 osób wraz z wyposażeniem na potrzeby organizacji finału konkursu Piękna Wieś Dolnośląska 2015
Dodano: 2015-09-18 - Usługa obsługi eventowej, przechowywania, konserwacji materiałów brandingowych oraz transportu, przechowania oraz obsługi technicznej namiotu sferycznego dla Zamawiającego do 31 grudnia 2015 roku
Dodano: 2015-09-14 - Obsługa techniczna /Święta Ulicy Świdnickiej/ w dniu 26 września 2015 roku
Dodano: 2015-08-28 - Organizacja imprezy masowej pn. Święto Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2015-08-14