Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowej Soli ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Konstruktorów
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 478 51 10, , fax. 068 478 51 11
- Data zamieszczenia: 2019-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowej Soli
ul. Konstruktorów 2
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 068 478 51 10, , fax. 068 478 51 11
REGON: 97810111700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkns.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługę dozorowania i ochrony fizycznej nieruchomości i mienia Zamawiającego w budynku przy ul. Konstruktorów 2 w Nowej Soli wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej i stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu i w obiektach Spółki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dozorowania i ochrony fizycznej nieruchomości i mienia Zamawiającego w budynku przy ul. Konstruktorów 2 w Nowej Soli (obiekt nie jest w ewidencji obiektów podlegających obowiązkowej ochronie): - w dni pracy Zamawiającego w godz. 1500 – 700 dnia następnego; - w pozostałych dniach wolnych (soboty, niedziele i święta) w godzinach 700 – 700 dnia następnego (dyżur całodobowy w systemie zmianowym -12 godzinnym), wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej (co najmniej jednym oznakowanym samochodem patrolowym), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu Spółki w obiektach: a) Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wojska Polskiego w Nowej Soli, w tym studnie głębinowe w liczbie 14 szt. + 1 agregat prądotwórczy + 2 zbiorniki wody czystej; b) Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Polnej w Nowej Soli; c) Centralnej Przepompowni Ścieków przy ul. Ceglanej w Nowej Soli; d) budynku głównego Zamawiającego przy ul. Konstruktorów 2 w Nowej Soli; e) ujęcia wody nr 3 we Wrociszowie (studnie głębinowe w liczbie 5 szt. + 1 agregat stacja TRAFO). 2 Usługa ochrony nieruchomości przy ul. Konstruktorów 2 wraz z otoczeniem przyległym do obiektu polegać będzie na obsadzie posterunku (obserwacyjno-obchodowego) oraz obsłudze systemu monitoringu obiektu (system wizyjny kamer wewnętrznych i zewnętrznych). 3 Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe uregulowania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4 Wymagania Zamawiającego dotyczące formy zatrudnienia pracowników Wykonawcy – art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych: 4.1 Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę – Kodeks pracy (t.j Dz. U. z 2018r., poz. 917, z późń. zm.). 4.2 Obowiązek wykazania, że pracownicy wykonujący usługę ochrony są zatrudnieni na umowę o pracę spoczywa na Wykonawcy. 4.3 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi. 4.4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych z pracownikami świadczącymi usługi ochrony osób i mienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 4.3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 4.5 Dokumenty zawierające dane osobowe pracowników skierowanych do wykonywania zamówienia powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4.6 Usługi będą świadczone przez osoby wskazane w Załączniku nr 4 do umowy „Wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia”, który Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy w celu zatwierdzenia. 4.7 W przypadku zmiany składu osobowego pracowników ochrony wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 4.6 Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, każdorazowo do aktualizacji tego wykazu, nie później jednak niż przed przystąpieniem danej osoby do pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018r., poz. 2142 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 9). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu położonego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25 uszkodzonego w wyniku pożaru.
Dodano: 2024-05-17 - Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitoringu mienia.
Dodano: 2024-03-23 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ I MONITORINGU MIENIA
Dodano: 2024-03-23 - Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze w 2024 roku
Dodano: 2024-02-07 - Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze w 2024 roku
Dodano: 2024-01-04 - Usługa ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Świebodzinie
Dodano: 2023-12-29 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Paradyża
Dodano: 2023-12-13 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ I MONITORINGU MIENIA
Dodano: 2023-12-05 - „Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – JG/6/2023”
Dodano: 2023-12-01 - Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze
Dodano: 2023-11-27