Przetargi.pl
Usługa zorganizowania staży/praktyk zawodowych dla maksymalnie 4 grup - 24 uczniów/uczennic Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach w ramach projektu pn.: Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2014-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zorganizowania staży/praktyk zawodowych dla maksymalnie 4 grup - 24 uczniów/uczennic Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach w ramach projektu pn.: Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia A) Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania staży/praktyk zawodowych dla maksymalnie 4 grup - 24 uczniów/uczennic klas I, II, III, IV Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach, dla którego Powiat Myszkowski jest organem prowadzącym, będących uczestnikami projektu pn.: Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość w roku szkolnym 2014/2015 w maksymalnym zakresie obejmującym 3 części w niżej wymienionych branżach: 1) Branża informatyczna; 2) Branża gastronomiczna; 3) Branża hotelarska. B) Części zamówienia: 1. Praktyki zawodowe - branża informatyczna (dot. Zakresu Nr 1): a) Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 150 godzin dla maksymalnie 1 grupy - 6 uczniów/ uczennic; b) Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy; - konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania; - budowa i rozbudowa sieci komputerowych; - obsługa oprogramowania systemowego i użytkowego; - organizacja pracy przy projektowaniu i programowaniu. 2. Praktyki zawodowe - branża gastronomiczna (dot. Zakresu Nr 2 i Nr 3): a) Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 150 godzin dla maksymalnie 2 grup (1 grupa - maksymalnie 8 uczniów/ uczennic); b) Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie uczniów z przepisami BHP obowiązującymi w zakładzie pracy oraz ze specyfiką stanowisk i organizacją pracy; - przygotowanie potraw i napojów z zastosowaniem odpowiednich metod; - zapoznanie i obsługa maszyn i urządzeń gastronomicznych; - przygotowanie stołów konsumpcyjnych oraz dekorowanie potraw. 3. Praktyki zawodowe - branża hotelarska (dot. Zakresu Nr 4): a) Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 150 godzin dla maksymalnie 1 grupy - 2 uczniów/ uczennic; b) Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie uczniów/uczennic z przepisami BHP obowiązującymi w zakładzie pracy oraz ze specyfiką stanowisk i organizacją pracy; - przygotowanie pokojów i obsługę klienta z zastosowaniem odpowiednich metod; - zapoznanie i pomoc przy obsłudze recepcji; - organizacja i obsługa gości hotelowych. C) Staże/praktyki zawodowe będą obejmowały maksymalnie 150 godzin na jednego ucznia/uczennice. Zamawiający przez godzinę praktyki/stażu rozumie godzinę zegarową. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może wyrazić zgodę na inny - zaproponowany przez Wykonawcę podział grup (uczniów/uczennic) umożliwiający dopasowanie do specyfiki lokalu oraz pozwalający na prawidłowy przebieg praktyk zawodowych/staży. Praktyki zawodowe prowadzone będą w terminie od 01.2015r. do 30.06.2015r. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego zakończenia praktyk zawodowych/staży pod warunkiem, że zostanie wykorzystany całkowicie godzinowy wymiar praktyk/staży tj. 150 godzin dla 1 ucznia/uczennicy. Na wniosek Zamawiającego w przypadku nie zakończenia praktyk do 30.06.2015 r. i po uzyskaniu zgody na przedłużenie terminu realizacji praktyk zawodowych przez instytucję pośredniczącą - Urząd Marszałkowski w Katowicach możliwym będzie przedłużenie terminu realizacji praktyk w celu całkowitego wykorzystania godzinowego wymiaru praktyk/staży tj. 150 godzin dla 1 ucznia/uczennicy. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczniów/uczennic objętych praktykami zawodowymi/stażem, w szczególności w przypadku rezygnacji uczniów z uczestnictwa w przedmiotowej formie wsparcia lub rezygnacji uczniów z uczestnictwa w Projekcie, czego Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie przeprowadzania niniejszego postępowania. W przypadku zmniejszenia liczby osób objętych przedmiotową formą wsparcia Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin przeprowadzonych praktyk zawodowych. Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń. Zamawiający przekaże Wykonawcy plan zajęć szkolnych na podstawie, którego Wykonawca sporządzi harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający na bieżąco będzie przekazywał informacje dotyczącą zmiany planu zajęć szkolnych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany godzin harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający odbycie praktyk uczniom/uczennicom. Praktyki zawodowe nie będą się mogły się odbywać w czasie trwania zajęć szkolnych uczniów/ uczennic. Zasadą jest by zajęcia odbywały się w tygodniu od poniedziałku do piątku po zakończonych zajęciach lekcyjnych osób - uczniów/uczennic, którzy zostali zakwalifikowani do udziału w praktykach zawodowych. Na pisemny wniosek Zamawiającego możliwym jest również przeprowadzenie praktyk w soboty i niedzielę, dni wolne (przerwa świąteczna, ferie) w szczególności, jeżeli wymaga tego specyfika branży/zawodu. Praktyki/staże powinny odbywać się w godzinach od 8:00 do 20:00, przy czym dzienny wymiar stażu/praktyki powinien być zgodny z kodeksem pracy. Uczniowie/uczennice niepełnoletni (klas I, II) nie mogą odbywać praktyk/staży w porze nocnej tj. w godzinach pomiędzy 22:00 a 6:00. W przypadku, gdy praktyka/staż odbywać się będzie w okresie poniedziałek - piątek, Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie maksymalnie w ciągu jednego dnia 5 godzin praktyki/stażu. W przypadku, gdy praktyka/staż odbywać się będzie w sobotę lub niedzielę, Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie maksymalnie w każdym z tych dni (sobota, niedziela, dni wolne) 8 godzin praktyki/stażu. D) Wymagania stawiane wykonawcy: 1. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom stażu/praktyki: a. zorganizowanie stażu/praktyki w przedsiębiorstwie lub instytucji znajdującej się na terenie Powiatu Myszkowskiego, b. zorganizowanie stażu/praktyki zgodnie z programem, którego ramy wskazano odpowiednio dla branży jednej z branż w pkt B) ppkt 1-3. c. stałą opiekę i nadzór nad uczestnikami przez wyznaczonego przez wykonawcę pracownika - opiekuna praktyki, d. realizację stażu/praktyki w warunkach normalnego prowadzenia bieżącej działalności gospodarczej, e. odpowiednie warunki techniczne, w szczególności odpowiednie zaplecze techniczne oraz warunki BHP zgodne z obowiązującymi przepisami w danej branży, f. środki ochrony osobistej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w danej branży, odpowiednio dla danego stanowiska pracy; g. swobodny dostęp do materiałów, narzędzi, urządzeń, przyrządów, umożliwiający nabycie określonych umiejętności praktycznych h. swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w tym pomieszczenia do przechowywania odzieży roboczej i innych środków ochrony osobistej i. nieodpłatne napoje przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, zgodnie z odrębnymi przepisami, j. sporządzenie, w razie wypadku podczas stażu/praktyki , dokumentacji powypadkowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji na zasadach i w formie wskazanej przez Zamawiającego (wzory dokumentów Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy). W szczególności będą to następujące dokumenty: a. harmonogram zajęć - dostosowany do planu zajęć szkolnych, b. lista obecności - podpisywana w każdym dniu stażu/praktyki, c. dziennik praktyk - wypełnia opiekun, d. dzienniczek /staży/praktyk - wypełnia uczestnik praktyki/stażu, e. zaświadczenie o ukończeniu stażu dla każdego uczestnika/uczestniczki - sporządza opiekun po zaliczeniu stażu/praktyki, f. rejestr potwierdzeń odbioru przez uczestników wszelkiego rodzaju materiałów, odzieży ochronnej itp. oraz zaświadczeń o odbyciu stażu/praktyki, Powyższe dokumenty, muszą zawierać informację o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL zgodne z wytycznymi z dnia 4 lutego 2008 roku Departamentu zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministra Rozwoju Regionalnego - podanymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl i wymaganiami Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zgodnie z obowiązującymi go przepisami nie będzie mógł umieścić odpowiedniego oznaczenia EFS i POKL na zaświadczeniach o ukończeniu praktyk zawodowych zobowiązany jest wydać uczestnikom dodatkowe zaświadczenie lub certyfikat zawierające wymagane oznaczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość przeszkolonych osób
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach