Przetargi.pl
Usługa zorganizowania staży/praktyk zawodowych dla maksymalnie 14 uczniów szkół ponadgimnazjalnych będących uczestnikami projektu pt. Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zorganizowania staży/praktyk zawodowych dla maksymalnie 14 uczniów szkół ponadgimnazjalnych będących uczestnikami projektu pt. Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania staży/praktyk zawodowych dla maksymalnie 14 uczniów 2 szkół ponadgimnazjalnych tj.: Zespołu Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i Zespołu Szkół w Żarkach, dla których Powiat Myszkowski jest organem prowadzącym, będących uczestnikami projektu pt. Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w maksymalnym zakresie obejmującym 5 części w niżej wymienionych branżach: 1. elektryczna, 2. informatyczna, 3. budowlana, 4. ekonomiczna, 5. hotelarska. 2. Części zamówienia: 1. Elektryk -branża elektryczna - dla maksymalnie 1 ucznia. a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - poznanie struktury organizacyjnej firmy; - instalowanie urządzeń elektrycznych ; - uruchamianie urządzeń elektrycznych ; - zapoznanie się z organizacją i zadaniami działu produkcji: - nadzorowanie pracy urządzeń, - dokonywanie okresowych konserwacji, - lokalizowanie i usuwanie usterek. 2. Informatyk -branża informatyczne - dla maksymalnej liczby 6 uczniów. a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy; - konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania; - budowa i rozbudowa sieci komputerowych; - obsługa oprogramowania systemowego i użytkowego; - organizacja pracy przy projektowaniu i programowaniu 3. Budownictwa - branża budowlana - dla maksymalnie 1 ucznia a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie uczniów z przepisami BHP obowiązującymi w danym zakładzie pracy; - przestawienie organizacji pracy na poszczególnych stanowiskach wykonujących roboty budowlane; - transportowanie i ,składowanie materiałów budowlanych; - planowanie zagospodarowania terenu budowy; - dobieranie narzędzi i sprzętu do wykonywania określonych prac; - wykonywanie podstawowych robót budowlanych indywidualnie i w zespołach roboczych; 4. Ekonomia -branża ekonomiczna - dla maksymalnie 1 ucznia a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie uczniów z przepisami BHP obowiązującymi w zakładzie pracy oraz ze specyfiką stanowisk i organizacją pracy ; - wykonywanie poleceń służbowych z wykorzystaniem technik biurowych; - zapoznanie z oprogramowaniem służącym analizie ekonomicznej; - obsługa urządzeń biurowych 5. Hotelarz - branża hotelarska - dla maksymalnej liczby 5 uczniów a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - -zapoznanie uczniów z przepisami BHP obowiązującymi w zakładzie pracy oraz ze specyfiką stanowisk i organizacją pracy ; - przygotowanie pokojów i obsługę klienta z zastosowaniem odpowiednich metod; - zapoznanie i pomoc przy obsłudze recepcji ; - organizacja i obsługa gości hotelowych ; UWAGA - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie wynikającym z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może nie zrealizować 50% zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w Rozdziale III pkt 2 ppkt. od 1 do 5, w szczególności w przypadku rezygnacji uczniów z uczestnictwa w przedmiotowej formie wsparcia lub rezygnacji uczniów z uczestnictwa w Projekcie, czego Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie przeprowadzania niniejszego postępowania. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do realizacji przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie opisanym w niniejszej SIWZ. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom stażu/praktyki: a. zorganizowanie stażu/praktyki w przedsiębiorstwie lub instytucji znajdującej się na terenie Powiatu Myszkowskiego lub powiatów ościennych nie dalej niż 26 km od siedziby Zamawiającego, b. zorganizowanie stażu/praktyki zgodnie z programem, którego ramy wskazano odpowiednio dla danej branży w Rozdziale III, pkt 2, ppkt. od 1 do 5. c. stałą opiekę i nadzór nad uczestnikami przez wyznaczonego przez wykonawcę pracownika - opiekuna, który posiada co najmniej 1 roczną praktykę w wykonywaniu danego zawodu, d. realizację stażu/praktyki w warunkach normalnego prowadzenia bieżącej działalności gospodarczej, e. odpowiednie warunki techniczne, w szczególności odpowiednie zaplecze techniczne oraz warunki BHP zgodne z obowiązującymi przepisami w danej branży, f. środki ochrony osobistej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w danej branży, odpowiednio dla danego stanowiska pracy; g. swobodny dostęp do materiałów, narzędzi, urządzeń, przyrządów, umożliwiający nabycie określonych umiejętności praktycznych h. swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w tym pomieszczenia do przechowywania odzieży roboczej i innych środków ochrony osobistej i. nieodpłatne napoje przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, zgodnie z odrębnymi przepisami, j. sporządzenie, w razie wypadku podczas stażu/praktyki , dokumentacji powypadkowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia stażu w wymaganym wymiarze 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika, w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 18:00, przy czym dzienny nieprzerwany wymiar stażu/praktyki nie powinien być mniejszy niż 3 godziny i większy niż 6 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość realizowania stażu/praktyki w dni wolne od pracy, jeżeli wymaga tego specyfika branży/zawodu, lub za zgodą jego uczestników. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu i programu stażu/praktyki w terminie 5 dni od daty podpisania umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji na zasadach i w formie wskazanej przez Zamawiającego(wzory dokumentów i kwestionariuszy ankiet Zamawiający przekaże wykonawcy po podpisaniu umowy) W szczególności będą to następujące dokumenty: a. lista obecności - podpisywana w każdym dniu stażu/praktyki, b. dziennik praktyk - wypełnia opiekun, c. dzienniczek /staży/praktyk - wypełnia uczestnik praktyki/stażu, d. zaświadczenie i opinia o uczestniku - sporządza opiekun po zaliczeniu stażu/praktyki, e. rejestr potwierdzeń odbioru przez uczestników wszelkiego rodzaju materiałów, odzieży ochronnej itp. oraz zaświadczeń o odbyciu stażu/praktyki, Powyższe dokumenty powinny być odpowiednio oznaczone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodne z wytycznymi z dnia 4 lutego 2008 roku Departamentu zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministra Rozwoju Regionalnego - podanymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl. 5. Wykonawca na zakończenie stażu/praktyki przeprowadzi anonimową ankietę wśród uczestników na wzorze kwestionariusza przekazanego przez Zamawiającego. 6. Wszystkie prowadzone dokumenty, o których mowa w pkt. 4 oraz wypełnione kwestionariusze ankiet wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu zajęć, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia ostatnich zajęć. W dniu przekazania pełnej dokumentacji stażu/praktyki podpisany zostanie protokół odbioru usługi. Podpisany bez uwag protokół odbioru usługi będzie podstawą do wystawienia faktury za jej wykonanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach