Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
- Data zamieszczenia: 2014-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
ul. Pułaskiego 6 6
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
REGON: 15139907700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zorganizowania staży/praktyk zawodowych dla maksymalnie 14 uczniów szkół ponadgimnazjalnych będących uczestnikami projektu pt. Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania staży/praktyk zawodowych dla maksymalnie 14 uczniów 2 szkół ponadgimnazjalnych tj.: Zespołu Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i Zespołu Szkół w Żarkach, dla których Powiat Myszkowski jest organem prowadzącym, będących uczestnikami projektu pt. Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w maksymalnym zakresie obejmującym 5 części w niżej wymienionych branżach: 1. elektryczna, 2. informatyczna, 3. budowlana, 4. ekonomiczna, 5. hotelarska. 2. Części zamówienia: 1. Elektryk -branża elektryczna - dla maksymalnie 1 ucznia. a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - poznanie struktury organizacyjnej firmy; - instalowanie urządzeń elektrycznych ; - uruchamianie urządzeń elektrycznych ; - zapoznanie się z organizacją i zadaniami działu produkcji: - nadzorowanie pracy urządzeń, - dokonywanie okresowych konserwacji, - lokalizowanie i usuwanie usterek. 2. Informatyk -branża informatyczne - dla maksymalnej liczby 6 uczniów. a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy; - konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania; - budowa i rozbudowa sieci komputerowych; - obsługa oprogramowania systemowego i użytkowego; - organizacja pracy przy projektowaniu i programowaniu 3. Budownictwa - branża budowlana - dla maksymalnie 1 ucznia a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie uczniów z przepisami BHP obowiązującymi w danym zakładzie pracy; - przestawienie organizacji pracy na poszczególnych stanowiskach wykonujących roboty budowlane; - transportowanie i ,składowanie materiałów budowlanych; - planowanie zagospodarowania terenu budowy; - dobieranie narzędzi i sprzętu do wykonywania określonych prac; - wykonywanie podstawowych robót budowlanych indywidualnie i w zespołach roboczych; 4. Ekonomia -branża ekonomiczna - dla maksymalnie 1 ucznia a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie uczniów z przepisami BHP obowiązującymi w zakładzie pracy oraz ze specyfiką stanowisk i organizacją pracy ; - wykonywanie poleceń służbowych z wykorzystaniem technik biurowych; - zapoznanie z oprogramowaniem służącym analizie ekonomicznej; - obsługa urządzeń biurowych 5. Hotelarz - branża hotelarska - dla maksymalnej liczby 5 uczniów a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - -zapoznanie uczniów z przepisami BHP obowiązującymi w zakładzie pracy oraz ze specyfiką stanowisk i organizacją pracy ; - przygotowanie pokojów i obsługę klienta z zastosowaniem odpowiednich metod; - zapoznanie i pomoc przy obsłudze recepcji ; - organizacja i obsługa gości hotelowych ; UWAGA - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie wynikającym z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może nie zrealizować 50% zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w Rozdziale III pkt 2 ppkt. od 1 do 5, w szczególności w przypadku rezygnacji uczniów z uczestnictwa w przedmiotowej formie wsparcia lub rezygnacji uczniów z uczestnictwa w Projekcie, czego Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie przeprowadzania niniejszego postępowania. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do realizacji przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie opisanym w niniejszej SIWZ. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom stażu/praktyki: a. zorganizowanie stażu/praktyki w przedsiębiorstwie lub instytucji znajdującej się na terenie Powiatu Myszkowskiego lub powiatów ościennych nie dalej niż 26 km od siedziby Zamawiającego, b. zorganizowanie stażu/praktyki zgodnie z programem, którego ramy wskazano odpowiednio dla danej branży w Rozdziale III, pkt 2, ppkt. od 1 do 5. c. stałą opiekę i nadzór nad uczestnikami przez wyznaczonego przez wykonawcę pracownika - opiekuna, który posiada co najmniej 1 roczną praktykę w wykonywaniu danego zawodu, d. realizację stażu/praktyki w warunkach normalnego prowadzenia bieżącej działalności gospodarczej, e. odpowiednie warunki techniczne, w szczególności odpowiednie zaplecze techniczne oraz warunki BHP zgodne z obowiązującymi przepisami w danej branży, f. środki ochrony osobistej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w danej branży, odpowiednio dla danego stanowiska pracy; g. swobodny dostęp do materiałów, narzędzi, urządzeń, przyrządów, umożliwiający nabycie określonych umiejętności praktycznych h. swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w tym pomieszczenia do przechowywania odzieży roboczej i innych środków ochrony osobistej i. nieodpłatne napoje przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, zgodnie z odrębnymi przepisami, j. sporządzenie, w razie wypadku podczas stażu/praktyki , dokumentacji powypadkowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia stażu w wymaganym wymiarze 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika, w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 18:00, przy czym dzienny nieprzerwany wymiar stażu/praktyki nie powinien być mniejszy niż 3 godziny i większy niż 6 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość realizowania stażu/praktyki w dni wolne od pracy, jeżeli wymaga tego specyfika branży/zawodu, lub za zgodą jego uczestników. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu i programu stażu/praktyki w terminie 5 dni od daty podpisania umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji na zasadach i w formie wskazanej przez Zamawiającego(wzory dokumentów i kwestionariuszy ankiet Zamawiający przekaże wykonawcy po podpisaniu umowy) W szczególności będą to następujące dokumenty: a. lista obecności - podpisywana w każdym dniu stażu/praktyki, b. dziennik praktyk - wypełnia opiekun, c. dzienniczek /staży/praktyk - wypełnia uczestnik praktyki/stażu, d. zaświadczenie i opinia o uczestniku - sporządza opiekun po zaliczeniu stażu/praktyki, e. rejestr potwierdzeń odbioru przez uczestników wszelkiego rodzaju materiałów, odzieży ochronnej itp. oraz zaświadczeń o odbyciu stażu/praktyki, Powyższe dokumenty powinny być odpowiednio oznaczone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodne z wytycznymi z dnia 4 lutego 2008 roku Departamentu zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministra Rozwoju Regionalnego - podanymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl. 5. Wykonawca na zakończenie stażu/praktyki przeprowadzi anonimową ankietę wśród uczestników na wzorze kwestionariusza przekazanego przez Zamawiającego. 6. Wszystkie prowadzone dokumenty, o których mowa w pkt. 4 oraz wypełnione kwestionariusze ankiet wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu zajęć, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia ostatnich zajęć. W dniu przekazania pełnej dokumentacji stażu/praktyki podpisany zostanie protokół odbioru usługi. Podpisany bez uwag protokół odbioru usługi będzie podstawą do wystawienia faktury za jej wykonanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektów: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (II) oraz Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-07-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów (moduł I oraz moduł II) dla uczestników-uczestniczek w ramach zadania publicznego pn.: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 FA.2812.6.2016
Dodano: 2016-06-30 - Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-06-22 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej z podziałem na część: A, B. Numer sprawy: FA.2812.4.2016
Dodano: 2016-05-30 - Szkolenie dla uczestników Projektu Drogowskaz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - spawanie MIG, MAG
Dodano: 2016-04-21 - Realizacja kursów mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatów w roku 2016 dla uczestników projektu Lepsze Jutro w Rydułtowach.
Dodano: 2016-04-20 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/RPOWSL/I/2016
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-14 - Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 7 części
Dodano: 2016-04-13 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/POWER/II/2016
Dodano: 2016-04-06