Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2013-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2 2
10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zorganizowania przejazdu i pobytu studentów i wykładowców podczas wyjazdów studyjnych na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania przejazdu i pobytu studentów i wykładowców podczas wyjazdów studyjnych na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przewidywany termin realizacji usługi: wrzesień-październik 2013 r. Dokładny termin zostanie określony na 21 dni przed realizacją każdej usługi które składają się na przedmiot niniejszego postępowania. Zamawiający przekaże Wykonawcy dokładne informacje dotyczące terminów wyjazdu wraz harmonogramem czasowym. 3. Dokładne miejsca i godziny wyjazdów osoby wyznaczone do realizacji umowy, ustalą w trakcie jej realizacji. 4. W ramach realizacji przedmiotowej usługi do zadań Wykonawcy należy organizacja 2 wyjazdów wraz z transportem, wyżywieniem, noclegiem, zakupem biletów wstępu, wynajęciem przewodnika tj.: WYJAZD 5 DNIOWY: 1. Zorganizowanie przejazdu dwudziestu uczestników/-czek i dwóch opiekunów 5-dniowego wyjazdu studyjnego do przedsiębiorstw o znaczącym oddziaływaniu na środowisko we wrześniu 2013 r. (dokładny termin będzie określony przez Zamawiającego na minimum 21 dni przed wyjazdem). Do zadań Wykonawcy należy: a) Zorganizowanie przejazdu autokarem klimatyzowanym według poniższej trasy: 1. dzień - Olsztyn-Bełchatów (z przystankiem w Rafinerii Płockiej w Płocku), na trasie obiad 2. dzień - zwiedzanie KWB w Bełchatowie i Elektrowni Bełchatów 3. dzień - zwiedzanie Góry Kamieńsk, wyjazd do Tarnobrzega 4. dzień - zwiedzanie przedsiębiorstwa Siarkopol w Tarnobrzegu i Kopalni Osiek w Osieku 5. dzień - powrót do Olsztyna po drodze - w trakcie przejazdu postój i obiad w Sandomierzu. b) Autokar powinien posiadać czynną toaletę c) W usługę transportową należy wliczyć noclegi i wyżywienie kierowcy oraz inne koszty, w tym koszty parkingowe. 2. Zorganizowanie zakwaterowania dwudziestu uczestników/-czek i dwóch opiekunów podczas 5-dniowego wyjazdu studyjnego do przedsiębiorstw o znaczącym oddziaływaniu na środowisko. Do zadań Wykonawcy należy: a) Ilość uczestników 20 studentów/-ek i 2 opiekunów b) Zapewnienie 4 noclegów na trasie wyjazdu (w odległości nie większej niż 20 km od Bełchatowa i Tarnobrzega): -Bełchatów lub okolice -Bełchatów lub okolice -Tarnobrzeg lub okolice -Tarnobrzeg lub okolice w hotelach o standardzie minimum (trzy gwiazdki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie stanowiącym Załącznik nr 1 a do SIWZ.) z restauracją i zabezpieczenie 10 pokoi dwuosobowych (dla studentów i studentek) i 2 pokoi jednoosobowych dla opiekunów. Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). W pokojach wymagane są oddzielne łóżka dla każdej z zakwaterowanych osób. 3. Zorganizowanie wyżywienia dwudziestu uczestników/-czek i dwóch opiekunów podczas 5-dniowego wyjazdu studyjnego do przedsiębiorstw o znaczącym oddziaływaniu na środowisko. Do zadań Wykonawcy należy: a) Zapewnienie wyżywienia na trasie lub/i w miejscu noclegu (kolacja i śniadanie powinny być podawane w miejscu noclegu) dla 20 studentów/-ek i 2 opiekunów obejmującego: obiad 1, 2, 3, 4 i 5 dnia w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) zawierający: - zupa (2 do wyboru); - ryba lub danie mięsne do wyboru; - dodatki (ziemniaki lub frytki); - surówki ( 2 do wyboru); - deser - dwa ciasta do wyboru; - napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem) herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda, sok owocowy. - kolacja: 1, 2, 3, 4, dnia w formie bufetu szwedzkiego (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) zawierająca: - danie na ciepło (3 do wyboru); - wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzajów); - sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) ; - warzywa (świeże i konserwowe); - pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki); - napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem); - herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana), soki owocowe. śniadanie: 2, 3, 4, 5 dnia w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) zawierające: - posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski); - wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzajów); - sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe); - dżemy; - jajka; - płatki śniadaniowe, musli; - mleko (ciepłe i zimne); - jogurty; - świeże owoce; - pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki); - napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem); - herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana); - soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje). b) Menu powinno być zróżnicowane i pełnoporcjowe. c) Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) wg Załącznika nr 1 b do SIWZ. 4. Zorganizowanie wstępu i zapewnienie przewodnika do następujących obiektów podczas 5-dniowego wyjazdu studyjnego do przedsiębiorstw o znaczącym oddziaływaniu na środowisko: a) kopalnia węgla brunatnego w Bełchatowie - wycieczka z wjazdem do wyrobiska obejmująca projekcję w sali tradycji Kopalni Bełchatów, przejazd do wyrobiska pod maszyny podstawowe, b) Elektrownia Bełchatów, c) Góra Kamieńsk, d) Siarkopol s.a. e) Kopalnia Osiek. Do zadań Wykonawcy należy: b) Opłaty za wstęp i przewodnika obejmują koszty związane z pobytem we wszystkich w/w miejscach. b) Zarezerwowanie terminu zwiedzania we wszystkich w/w obiektach, zgodnie z trasą wyjazdu. WYJAZD 3 DNIOWY (wrzesień - październik 2013 r. ): 1. Zorganizowanie przejazdu dwudziestu uczestników/-czek i dwóch opiekunów podczas 3-dniowego wyjazdu studyjnego do przedsiębiorstw ekoenergetycznych wraz z zorganizowaniem wstępu i zapewnieniem przewodnika po terenie wybranych obiektów (przedsiębiorstw). Do zadań Wykonawcy należy: a) Zorganizowanie przejazdu autokarem klimatyzowanym według poniższej trasy: 1. dzień - Olsztyn-Bałdy-Łukta-Kisielice-Brodnica, na trasie obiad. Bałdy - plantacja roślin energetycznych UWM w Olsztynie. Łukta - ciepłownia na zrębki drzewne w ZGK. Kisielice - farma wiatrowa oraz kotłownia na słomę. Zakwaterowanie w Brodnicy. 2. dzień - Zwiedzanie biogazowni BIOGAL w Boleszynie. Szymbark, Skansen Budownictwa Drewnianego. Obiad na trasie Nocleg w pobliżu Elektrowni Żarnowiec. 3. dzień - Zwiedzanie Elektrowni Żarnowiec w Czymanowie, wieża widokowa. Zwiedzanie Elektrowni Gąskowo lub Soszyce. Obiad, powrót do Olsztyna. b) Autokar powinien posiadać czynną toaletę. W usługę transportową należy wliczyć nocleg i wyżywienie kierowcy oraz inne koszty, w tym koszty parkingowe. b) Opłaty za wstęp i przewodnika obejmują koszty związane z pobytem w w/w miejscach. b) Zarezerwowanie terminu zwiedzania obiektów zgodnie z trasą wyjazdu. 2. Zorganizowanie zakwaterowania dwudziestu uczestników/-czek i dwóch opiekunów podczas 3-dniowego wyjazdu studyjnego do przedsiębiorstw ekoenergetycznych. Do zadań Wykonawcy należy: a) Ilość uczestników: 20 studentów/-ek i 2 opiekunów; b) Zapewnienie 2 noclegów na trasie przejazdu w pensjonacie lub hotelu o standardzie minimum ***(trzy gwiazdki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie stanowiącym Załącznik nr 1 a do SIWZ.) z restauracją i zabezpieczenie 10 pokoi dwuosobowych dla studentów i studentek oraz dwóch jednoosobowych dla opiekunów. Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) i telewizor oraz powinny mieć zapewniony dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). W pokojach wymagane są oddzielne łóżka dla każdej z zakwaterowanych osób. 3. Zorganizowanie wyżywienia dwudziestu uczestników/-czek i dwóch opiekunów podczas 3-dniowego wyjazdu studyjnego do przedsiębiorstw ekoenergetycznych. Do zadań Wykonawcy należy: a) Zapewnienie wyżywienia na trasie lub/i w miejscu noclegu (kolacja i śniadanie powinny być podawane w miejscu noclegu) dla 20 studentów/-ek i 2 opiekunów obejmującego: obiad 1, 2, 3 dnia w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) zawierający : - zupa (minimum 2 do wyboru); - ryba lub danie mięsne do wyboru; - dodatki (ziemniaki lub frytki) - surówki ( minimum 2 do wyboru); - deser - dwa ciasta do wyboru; - napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem) herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda, sok owocowy kolacja: 1, 2 dnia w formie bufetu szwedzkiego (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) zawierająca: - danie na ciepło (minimum 3 do wyboru); - wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzajów); -sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe); -warzywa (świeże i konserwowe); -pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki); -napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem); -herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana), soki owocowe. śniadanie: 2, 3 dnia w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) zawierające: -posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski); -wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzajów); -sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) -dżemy; -jajka; -płatki śniadaniowe, muesli; -mleko (ciepłe i zimne); -jogurty; -świeże owoce; -pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki); -napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, z mlekiem); -herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana); -soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje). b)Menu powinno być zróżnicowane i pełnoporcjowe. c)Świadczenie usług żywienia odbywać powinno się wg Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) wg Załącznika nr 1 b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja wizyty studyjnej dla członków Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej oraz Powiatowego Zespołu Koordynującego Współpracę w ramach realizacji projektu Schematom Stop! Wspólne działanie instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Dodano: 2015-07-15 - Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych dla uczestników szkolenia w ramach projektu Traditional Food Network to improve the transfer of knowledge for innovation - TRAFOON realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2015-05-06 - Usługa świadczenia obsługi konferencji naukowej promującej efekty projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, zgodnie z umową nr 01.03.01-00-027/08, realizowanego przez Katedrę Mechaniki i Konstrukcji Maszyn Wydział Nauk Technicznych Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2015-03-19 - Zorganizowanie pobytu Zespołu Pieśni i Tańca Uniwersytetu Warmińsko-Mazurski w Olsztynie na warsztatach szkoleniowych
Dodano: 2015-02-18 - Świadczenie usług hotelowo - gastronomicznych na potrzeby konferencji naukowo - interdyscyplinarnej pt. Mobing w aspekcie ekonomicznym, prawnym i społecznym dla Katedry Ekonomii i Zarządzania Instytucjami Publicznymi i Katedra Prawa Pracy i Zabezpieczenia Społecznego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2015-02-05 - Świadczenie usługi hotelowej i cateringowej wraz z wynajęciem sali konferencyjnej w ramach programu Lithuania-Poland-Russia Cross-border Co-operation Programme 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2014-10-28 - Kompleksowa organizacja uroczystej gali wręczenia nagród w konkursie EKO-LIDER Warmii i Mazur
Dodano: 2014-10-02 - Organizacja wizyty studyjnej dla pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na potrzeby realizacji projektu pt. Rozwój systemu wsparcia komercjalizacji wiedzy i technologii oraz przedsiębiorczości akademickiej dla wzmocnienia innowacyjności gospodarki Warmii i Mazur w ramach Działania 2.3 - Organizacja Jesiennej Szkoły Ochrony i Komercjalizacji Własności Intelektualnej
Dodano: 2014-10-02 - Organizacja warsztatów obejmująca wynajem 2 sal szkoleniowych, nocleg i wyżywienie w ośrodku wczasowym
Dodano: 2014-09-17 - ZP29/2014 Zapewnienie bazy noclegowo-szkoleniowej celem organizacji przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie w dniach 13-16 października 2014 r. XXIV Konferencji Związku Pracodawców Ratownictwa Medycznego SP ZOZ.
Dodano: 2014-09-05