Przetargi.pl
Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno zawodowej bezrobotnych w gminie Miłakowo - kursy zawodowe oraz warsztaty wyjazdowe.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 14-310 Miłakowo, ul. Olsztyńska 16
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 757 83 46 , fax. 89 758 71 61
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Olsztyńska 16 16
    14-310 Miłakowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 757 83 46, fax. 89 758 71 61
    REGON: 51050044600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://milakowo-umig.bip-wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno zawodowej bezrobotnych w gminie Miłakowo - kursy zawodowe oraz warsztaty wyjazdowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno zawodowej bezrobotnych w gminie Miłakowo , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Działania te zostały podzielone na 3 części: CZĘŚĆ I Kurs prawa jazdy kat. B. - dla 15 osób, w tym: - 30 h teoria - 30 h nauka praktyczna Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się w 1 grupie 15 osobowej. Wykonawca pokryje koszty 1 egzaminu oraz badania lekarskie. Termin realizacji- od momentu podpisania umowy do końca listopada 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. CZĘŚĆ II Kurs zawodowy Stylizacja i pielęgnacja paznokci dla 2 osób, w tym: - 5 h teorii - 35 h zajęć praktycznych i ćwiczeń. Program kursu powinien obejmować: - Specyfika zawodu stylistki paznokci - Podstawy dermatologii i zakresu rozpoznawani i różnicowania powszechnych chorób skóry dłoni i paznokci - Podstawowe informacje z zakresu higieny usług, dezynfekcji - Budowa paznokcia i jego funkcja - Rodzaje i kształty naturalnej płytki paznokcia - Manicure - Założenie (krok po kroku) - Uzupełnienie (krok po kroku) - Usuwanie masy żelowej, akrylowej z płytki (tzw. powrót do naturalnych paznokci) - PRAKTYKA - Modelowanie paznokci u stóp (french na stałe) - PREZENTACJA Kursy praktyczne: - omówienie produktów - przygotowanie paznokci - wymiana uszkodzonego tipsa - przedłużanie na tipsie, szablonie, naturalnej płytce, modelowanie linii french, zatapianie ozdób - korekcja, rekonstrukcja płytki zdeformowanej, obgryzionej, uszkodzonej - efekt końcowy Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca października 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy Łączna liczba godzin - 40 godzin CZĘŚĆ III Kurs zawodowy - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - dla 2 osób, w tym: - 20 h zajęcia teoretyczne - 44 h zajęcia praktyczne Program szkolenia powinien obejmować: - rozmowy z Klientem - sprawnego i bezproblemowego przeprowadzania całego procesu sprzedaży - obsługi kasy fiskalnej - ZAJĘCIA PRAKTYCZNE NA KASACH FISKALNYCH !!! - wystawiania faktur oraz innych pokwitowań - przyjmowania reklamacji lub zwrotu - rozliczania utargu - przyjmowania, wydawania lub zwrotu towaru na magazyn - przeprowadzania inwentaryzacji Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca listopada 2013 roku. Dokładny termin zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. Łączna liczba godzin: 64 godziny. CZĘŚĆ IV Warsztaty szkoleniowe : techniki zdobienia - decoupage - dla 14 kobiet . Liczba godzin szkolenia: 60 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika szkolenia. Celem szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności profesjonalnego ozdabiania przedmiotów codziennego użytku techniką decoupage. Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia : 1. Zapoznanie uczestników z profesjonalnymi preparatami i materiałami w decoupage. 2. Możliwości decoupage przy projektowaniu i wykonywaniu pamiątek regionalnych. 3. Decoupage w praktyce - technika decoupage klasycznego, technika serwetkowa, zastosowanie papieru ryżowego. 4. Techniki postarzania przedmiotów oraz techniki malarskie. 5. Decoupage na różnych powierzchniach - zastosowanie specjalistycznych preparatów. 6. Tworzenie biżuterii - zasady projektowania biżuterii, omówienie materiałów i narzędzi. 7. Praktyczne nauka wykonywania biżuterii z półfabrykatów. 8. Rękodzieło jako sposób na własny biznes. Program szkolenia może zostać rozszerzony o dodatkowe pozycje tematyczne. Program szkolenia powinien gwarantować uczestnikom kursu solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne do egzaminu, a sposób prowadzenia zajęć powinien uwzględniać zróżnicowany poziom uczestników kursu. Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca października 2013 roku . etapie podpisywania umowy. CZĘŚĆ V. 4 DNIOWE WARSZTATY WYJAZDOWE - dla 20 osób oraz umożliwienie monitoringu realizacji zadania przez 1 pracownika MOPS w Miłakowie oraz zapewnienie mu bezpłatnego noclegu wraz z wyżywieniem przez cały okres trwania wyjazdu. Podczas wyjazdu odbędą się: - warsztaty przedsiębiorczości - tworzenie przedsiębiorstwa społecznego, w tym spółdzielni socjalnej, system wsparcia ekonomii społecznej, aspekt prawny i finansowy - prowadzone przez doradcę zawodowego. a) Przedmiot zamówienia należy zrealizować : teren województwa małopolskiego ( Kraków, okolice) b) Obiekt: budynek murowany, ogrzewany (hotel, pensjonat) posiadający stołówkę na min. 21 osób, salę szkoleniową na min. 20 osób. c) Pokoje: 1,2,3 osobowe ( 1 pokój jednoosobowy, 1 pokój dwuosobowy, 6 pokoi trzyosobowych) z łazienkami; pokoje winny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu, do każdego łóżka przynależna szafka, pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek, dla każdego uczestnika osobne łóżko, TV. Ponadto obiekt powinien spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej inspekcji sanitarnej i ochrony środowiska. Wyżywienie: Trzy posiłki dziennie: - śniadania, kolacja - w formie bufetu szwedzkiego - obiad w formie talerzowej/porcje plus deser - napoje do posiłków takie jak herbata, woda, kompot - bez ograniczeń Pobyt rozpocznie się w dniu przyjazdu - obiadem, natomiast zakończy się w dniu odjazdu również obiadem. Wykonawca zapewni suchy prowiant w postaci kanapek, wody lub soku, owoców na drogę powrotną. Wykonawca w ramach usługi zapewni ponadto: A) bogata oferta zajęć integracyjno - rozrywkowych np. ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki integracyjne, animacje tematyczne itp. wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprez, wycieczki wraz z biletami wstępu, w trakcie których uczestnicy będą mogli zwiedzić okoliczne atrakcje przyrodnicze i historyczne. B) Transport z Miłakowa do miejsca zakwaterowania i z powrotem, środek transportu winien być sprawny technicznie, posiadać ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, wykonawca poniesie wszelkie koszty opłat związanych z przejazdem przez płatne autostrady, opłaty parkingowe itp. C) Ubezpieczenie: na czas przejazdu, pobytu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników. Obowiązek posiadania ubezpieczenia od OC. Uczestnicy muszą być ubezpieczeniu od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia. D) Opieka medyczna: zabezpieczenie podstawowych leków i materiałów opatrunkowych przez Wykonawcę, a w koniecznych przypadkach zapewnienia opieki pielęgniarskiej i lekarskiej polegającej na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienia uczestnika pobytu do przychodni bezpłatnym transportem. Zamawiający zapewni trenera do przeprowadzenia warsztatów przedsiębiorczości. Termin realizacji: Od momentu podpisania umowy do końca września 2013 roku (planowany 20 -23 września 2013r.). Dokładny termin wyjazdu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://milakowo-umig.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach