Przetargi.pl
Usługa zorganizowania 7-dniowego treningu i rekreacji dla 30 osób z Powiatu Bocheńskiego w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 23 osób z niepełnosprawnościami na zakończenie współudziału w projekcie pn Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim i 7\ ośób z ich otoczenia w czerwcu 2019 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. G. Windakiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 611 97 40 , fax. 14 611 97 40
  • Data zamieszczenia: 2019-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. G. Windakiewicza 42618
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 611 97 40, fax. 14 611 97 40
    REGON: 85166543300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/pcprwbochni

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zorganizowania 7-dniowego treningu i rekreacji dla 30 osób z Powiatu Bocheńskiego w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 23 osób z niepełnosprawnościami na zakończenie współudziału w projekcie pn Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim i 7\ ośób z ich otoczenia w czerwcu 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania 7-dniowego treningu i rekreacji dla 30 osób z Powiatu Bocheńskiego w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 23 osób z niepełnosprawnościami na zakończenie współudziału w projekcie pn. Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim i 7 osób z ich otoczenia w czerwcu 2019 r. Odbiorcami przedmiotu zamówienia będzie 23 uczestników projektu oraz 7 osób z ich otoczenia w wieku od 25 do 65 lat tj. maksymalnie 30 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby odbiorców o 6 osób na 2 dni przed terminem realizacji wydarzenia i wówczas Zamawiający zapłaci za nie mniej niż 24 osoby. Jako kryterium naboru do uczestnictwa w wydarzeniu Zamawiający uwzględnił diagnozę potrzeb osób z niepełnosprawnościami będących uczestnikami projektu pn. Szansa na rozwój oraz przeprowadzone dotychczas (od 2017 r.) zajęcia zmierzające do kształtowania kompetencji i umiejętności społecznych uczestników projektu. Uczestnicy wydarzenia potrzebują szczególnie odreagowania sytuacji napięcia emocjonalnego i doświadczenia relaksu oraz funkcjonowania w relacjach interpersonalnych z uwzględnieniem przyjętych norm społecznych i ćwiczeniem adaptacji do nowych sytuacji. Odbiorcy zamówienia zamieszkują teren Powiatu Bocheńskiego w Małopolsce. Większość odbiorców przedmiotu zamówienia osobiście nigdy nie była nad morzem. Wykonawca powinien zwrócić uwagę na szczególne potrzeby odbiorców - osób z niepełnosprawnościami wynikające z obniżonej sprawności psychofizycznej. Wśród odbiorców nie ma osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego, balkonika lub kul. Miejscem treningu i rekreacji powinna być podróż i pobyt w miejscowości o charakterze wypoczynkowo – rekreacyjnym nad Morzem Bałtyckim w Polsce. Program wydarzenia powinien obejmować: a) usługę trenera/koordynatora lub trenerów/koordynatorów zapewniających prawidłową realizację programu i całodobową opiekę nad grupą osób w czasie podróży i podczas pobytu w miejscach realizacji wydarzenia. Trener/koordynator w imieniu organizatora dba o właściwy przebieg programu, dopilnowanie, aby uczestnicy bezpiecznie i w komfortowych warunkach odbyli podróż do miejsca docelowego, zaś na miejscu dba o sprawne zakwaterowanie, właściwe wyżywienie oraz realizacje wszystkich punktów programu w czasie trwania wydarzenia. Zadaniem trenera/koordynatora jest skutecznie pomagać uczestnikom wydarzenia w zaspokajaniu ich potrzeb i przekazywać kompetencje społeczne. Od osób/osoby, które będą realizować to zadanie Zamawiający oczekuje wysokiego poziomu inteligencji społecznej, komunikatywności, empatii, życzliwości i wrażliwości. Wymagane jest wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku praca socjalna lub terapeuta zajęciowy lub psycholog lub pedagog lub socjolog lub socjoterapeuta lub nauki o rodzinie. b) grupowy przejazd osób z bagażami na trasie z Bochni do miejsca docelowego i z powrotem wraz z opłatami za bilety komunikacji publicznej, w tym bilety kolejowe związane z przejazdem. Przejazd koleją musi być zapewniony w jednym wagonie dla całej grupy i co najwyżej z jedną przesiadką na trasie. c) zakwaterowanie (6 dób) w obiekcie przystosowanym do przyjmowania zorganizowanych grup wraz z zapleczem rekreacyjno-wypoczynkowym. Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach. 1) Obiekt musi spełniać standard noclegów w co najmniej hotelu dwugwiazdkowym (co nie oznacza, że musi to być hotel dwugwiazdkowy, a oznacza, że standard ośrodka musi być spełniony jak dla hotelu dwugwiazdkowego). Standard określa ustawa o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 238) oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r., poz. 2166) – potwierdzeniem spełnienia standardu będzie oświadczenie złożone do oferty, gdzie Wykonawca/Usługodawca potwierdza fakt spełnienia kryterium SIWZ. 2) do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 lub 4 – osobowe z pełnym węzłem sanitarnym lub typu studio (2 + 2 + łazienka). Odbiorcy zamówienia muszą być zakwaterowani w jednym budynku, w pokojach rozmieszczonych blisko siebie. 3) w pokojach powinny znajdować się jednoosobowe łóżka z pościelą. Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania osób różnych płci w tym samym pokoju z wyjątkiem małżeństw. 4) woda butelkowana w ilości 0,5 litra/na osobę/na dzień, papier toaletowy w standardzie wliczone w cenę pokoju 5) sala do przeprowadzenia zajęć z programu treningu do dyspozycji uczestników na cały czas pobytu, wyposażona w stoliki i krzesła, adekwatnie do liczby odbiorców. 6) możliwość korzystania ze sprzętu audiowizualnego i Internetu bez dodatkowych opłat, 7) obiekt, w którym zostanie zakwaterowana grupa odbiorców nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. Należy załączyć do formularza ofertowego zdjęcia pokoi i sali lub link do strony internetowej obiektu, na których takie zdjęcia są dostępne. 8) Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów poniesionych przez Gości hotelowych – odbiorców zamówienia, np. korzystania przez gości z minibarów, kosztów rozmów telefonicznych oraz dodatkowych płatnych usług hotelowych. d) Opracowanie i realizację programu treningowego zawierającego w szczególności: 1) prowadzenie ćwiczeń (min. 1 godz. dziennie) z zakresu umiejętności komunikacji interpersonalnej w grupie uczestników 2) organizację zajęć (min. 3 godz. dziennie) mających na celu zwiększanie samoświadomości odbiorców rozumianej jako kontakt ze swoimi potrzebami biologicznymi, psychicznymi i duchowymi - rozpoznawanie, nazywanie i realizowanie potrzeb i uczuć jako sposób na redukowanie stresu wewnątrz psychicznego i podatności na stresory zewnętrzne (praca nad kontaktem z ciałem - doświadczenia zmysłowe, świadomy oddech, relaksacja), 3) zapewnienie odbiorcom możliwości plażowania, spacerów wzdłuż plaży, korzystania z lokalnych atrakcji (w cenie zamówienia). Oferent powinien dołączyć do oferty ramowy program treningowy uwzględniający w/w wymagane zajęcia. Ramowy program powinien zawierać:  określenie kwalifikacji personelu przewidywanego do wykonania poszczególnych działań (od osób/osoby, które będą realizować to zadanie zamawiający oczekuje wysokiego poziomu inteligencji społecznej, komunikatywności, empatii, życzliwości i wrażliwości. Wymagane jest wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku praca socjalna lub terapeuta zajęciowy lub psycholog lub pedagog lub socjolog lub socjoterapeuta lub nauki o rodzinie),  przewidywany czas trwania działania,  miejsce realizacji i rozkład poszczególnych punktów programu. Dotychczas odbiorcy zamówienia uczestniczyli w wyjazdowych treningach kompetencji i umiejętności społecznych z wykorzystaniem możliwości ćwiczenia zaradności w niecodziennych warunkach i sytuacjach z kształtowaniem prawidłowych kontaktów międzyludzkich i postaw społecznych, w warsztatach z zakresu uczestnictwa w kulturze (Koncerty Noworoczne, spektakle teatralne, wyjście do kina, na kręgle, poznawanie zasad savoir-vivre), w zajęciach usprawniających psychoruchowo na siłowni i na pływalni, w warsztatach rękodzielniczych (wykonywanie prac ręcznych np. stroiki, palmy, kartki, biżuteria), w indywidualnym wsparciu psychologicznym, w grupowych warsztatach psychologicznych nt. zmiany, decyzji, inspiracji, autoprezentacji, warsztaty nt. wiedzy o wolontariacie, w warsztatach z zakresu umiejętności komputerowych, udzielania pierwszej pomocy, przygotowywania i podawania posiłków. e) wyżywienie składające się z: 1) suchego prowiantu i napojów na czas podróży tam i z powrotem do Bochni tj. min. 4 bułki po 80 g z serem i jarzynami, 1 banan, 1 jabłko, 1 baton wysokoenergetyczny, 2 butelki wody mineralnej niegazowanej po 0,5 litra w ilości porcji adekwatnie do liczby odbiorców oraz 2) 6 śniadań podawanych w formie stołu szwedzkiego, 3) 5 obiadów i 6 kolacji w tym każdy obiad powinien być dwudaniowy z deserem złożony z dań tradycyjnych oraz dania wegetariańskie (różne dania w kolejnych dniach) składające się z: 1zup – min. 300 ml każda zupa/os., 2rodzajów dania głównego na ciepło (np. mięso, ryby, wege) – min. 120 g każdy rodzaj/os., 3rodzajów warzyw (np. na ciepło, surówki, sałatki) – min. 80 g każdy rodzaj/os., 4rodzajów dodatków na ciepło (np. makaron, ryż, kasza, ziemniaki) – min. 120 g każdy rodzaj/os. oraz możliwość korzystania z napojów zimnych (sok, woda mineralna) i gorących (kawa i herbata) bez limitu. Posiłki powinny być przygotowane z różnych grup produktów spożywczych i powinny zawierać warzywa i owoce, powinny być sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny, w tym zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zakład, w którym będą przygotowywane posiłki, w celu wykonania przedmiotu zamówienia, wpisany jest do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej - potwierdzeniem jest oświadczenie złożone do oferty, gdzie Wykonawca/Usługodawca potwierdza fakt spełnienia kryterium SIWZ. Wykonawca powinien zapewnić właściwy poziom świadczonej usługi, przy zachowaniu powszechnie obowiązujących norm kultury i zasad współżycia społecznego. f) Ubezpieczenie NNW dla uczestników wydarzenia w czasie podróży i pobytu na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000,00 zł na osobę,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: dysponuje kadrą o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych tj. dysponuje osobami posiadającymi wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku praca socjalna lub terapeuta zajęciowy lub psycholog lub pedagog lub socjolog lub socjoterapeuta lub nauki o rodzinie, wyznaczonymi do realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający dokona oceny warunków udzieli w postępowaniu na podstawie oświadczenia wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów określa pkt VI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach