Przetargi.pl
Usługa zestawienia oraz udostepnienia łącz między siedzibą Urzędu Miejskiego w Giżycku a lokalizacjami wskazanymi przez Zamawiającego na terenie miasta Giżycka.

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14/120
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4282997, 4285231 w. 43 , fax. 087 4285241
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14/120 14/120
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4282997, 4285231 w. 43, fax. 087 4285241
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zestawienia oraz udostepnienia łącz między siedzibą Urzędu Miejskiego w Giżycku a lokalizacjami wskazanymi przez Zamawiającego na terenie miasta Giżycka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługa zestawienia i dzierżawy połączeń między siedzibą Urzędu Miejskiego w Giżycku a wskazanymi przez Zamawiającego lokalizacjach. I. Wymagania dla usługi zestawienia i dzierżawy łączy o dostępie bezpośrednim w technologii światłowodowej dla niżej wymienionych połączeń stałych: 1. Dworzec kolejowy ul. Kolejowa , 2. Skrzyżowanie ul. Warszawska i ul. Dąbrowskiego, 3. Skrzyżowanie ul. Staszica i ul. Jagiełły, 4. Skrzyżowanie ul. Smętka i ul. Jagiełły, 5. Wzgórze św. Brunona, 6. Skrzyżowanie ul. Kościuszki i ul. Nowowiejska, 7. Skrzyżowanie ul. Wodociągowa i ul. Kościuszki, 8. Ul. Królowej Jadwigi 6, 9. Ul. Warszawska wejście na pasaż, 2. Poszczególne łącza w podanych relacjach muszą być zestawione w technologii naziemnej światłowodowej. Powinny zostać wykonane za pomocą światłowodowych ciemnych włókien z możliwością realizacji dowolnej transmisji. Powinny charakteryzować się odpowiednimi parametrami Quality of Service umożliwiającymi również transmisję głosu. Dzierżawione połączenia winny charakteryzować się wysoką niezawodnością co najmniej 98%. Gwarantować przepływ informacji nawet w przypadku awarii jakiegokolwiek odcinka sieci - za wyjątkiem odcinka końcowego. Awarie każdego z odcinków powinny być usuwane maksymalnie w ciągu 24godzin. Włókna światłowodowe powinny być zakończone zespołem łączówek szczelinowych w standarcie SC/PC rozłącznych po każdej stronie, zlokalizowanych w serwerowni Urzędu Miejskiego oraz w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Operator musi zapewnić gwarantowany czas dostępności łącza dla poszczególnych łączy w na poziomie co najmniej 99,5% oraz zapewnić gwarantowany czas naprawy uszkodzeniawynoszący maksymalnie 24h. 4. Operator musi posiadać funkcjonujący całodobowo help-desk odpowiedzialny za przyjmowanie zgłoszeń o awariach i nieprawidłowościach w funkcjonowaniu łącza. Procedura przyjmowania zgłoszeń powinna obejmować drogę telefoniczną, faxową i email. 7. Procedura przełączenia aktualnie wykorzystywanych łączy na nową infrastrukturę musi odbywać się w dni robocze w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. 7.30-15.30 i trwać nie dłużej niż 3 dni robocze. Wykaz lokalizacji został zamieszczony w rozdziale II niniejszej specyfikacji. II. Wykaz lokalizacji. 1. Dworzec kolejowy ul. Kolejowa 2. Skrzyżowanie ul. Warszawska i ul. Dąbrowskiego 3. Skrzyżowanie ul. Staszica i ul. Jagiełły 4. Skrzyżowanie ul. Smętka i ul. Jagiełły 5. Wzgórze św. Brunona 6. Skrzyżowanie ul. Kościuszki i ul. Nowowiejska 7. Skrzyżowanie ul. Wodociągowa i ul. Kościuszki 8. Ul. Królowej Jadwigi 6 9. Ul. Warszawska wejście na pasaż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1500
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Art. 22 ust. 1 pkt. 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. : - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, Art. 22 ust. 1 pkt. 2 Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia na wartość min. 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Art. 22 ust. 1 pkt. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. : - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 30.000,00 PLN. Art. 22 ust. 1 pkt. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: art. 22 ust. 1 pkt. 1 Wymagane dokumenty : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, art. 22 ust.1 pkt. 2 Wymagane dokumenty : - wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) - Załącznik nr 4 do SIWZ. art. 22 ust. 1 pkt. 3 Wymagane dokumenty : - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 30.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu. Wymagane dokumenty : - oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach