Przetargi.pl
„Usługa zarządzania parkingami (operator parkingowy) znajdującymi się w strefie płatnego parkowania (SPP) na ulicach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu” - ponowny

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 353 72 28
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 384 c
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 353 72 28
    REGON: 9236636000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa zarządzania parkingami (operator parkingowy) znajdującymi się w strefie płatnego parkowania (SPP) na ulicach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu” - ponowny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania parkingami (operator parkingowy) znajdującymi się w strefie płatnego parkowania (SPP) na ulicach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu. Do strefy należą parkingi znajdujące się na następujących ulicach powiatowych: a)ul. Toruńska - od ul. Królowej Jadwigi do ul. Plebanka (ok. 55 miejsc); b)ul. Prezydenta G. Narutowicza - od u. Królowej Jadwigi do ul. S. Staszica (ok. 25 miejsc); c)ul. Solankowa - od ul. Królowej Jadwigi do ul. Stanisława Staszica (ok. 24 miejsca); d)ul. Solankowa - od ul. Stanisława Staszica do ul. Grodzkiej (ok. 23 miejsca); e)ul. Poznańska - od ul. Szerokiej do ul. Świętokrzyskiej (ok. 45 miejsc). 2. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do wykonania zamówienia musi mieć/zatrudnić 5 inkasentów, którzy będą pobierać opłaty na parkingach. 3. Jako kryterium oceny ofert Wykonawca może wskazać dodatkową liczbę osób (od 1 do 3 osób), którą zatrudni jako inkasentów parkingowych. 4. Osoby o których mowa w pkt. 2. oraz w pkt. 3. muszą spełniać wymagania wskazane w pkt. 3.7. SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza ustawienia parkomatów. 6. Zadaniem Wykonawcy będzie pobieranie opłat za parkowanie z parkingów wskazanych w pkt. 1. od osób parkujących. 7. Wykonawca będzie pobierał sukcesywnie w depozyt pulę oznakowanych i ponumerowanych biletów o nominałach: 0,50 zł; 1,00 zł; 2,00 zł; 2,40 zł; 2,80 zł oraz karnetów o nominałach: 10,00 zł; 50,00 zł; 100,00 zł od Zamawiającego i rozliczał ich sprzedaż na koniec miesiąca. 8. Wykonawca nie może dowolnie zmieniać stawek, opłat abonamentowych, godzin oraz dni parkowania. Są one ustalane i zmieniane przez Radę Miejską w Inowrocławia Uchwałami Rady Miejskiej. 9. Aktualne uchwały na dzień ogłoszenia postępowania dotyczące strefy płatnego parkowania: a)UCHWAŁA NR XV/143/2015 RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania w Inowrocławiu oraz wysokości stawek opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania i sposobu ich pobierania - załącznik nr 6 SIWZ; b)UCHWAŁA Nr XXII/221/2016 RADY MIEJSKIEJ INOWROCŁAWIA z dnia 26 września 2016 r. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania w Inowrocławiu oraz wysokości stawek opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania i sposobu ich pobierania - załącznik nr 7 SIWZ. 10. Wykonawca ponosi koszty związane z prowadzeniem parkingów, tj. koszty opłacenia inkasentów, koszty bhp, koszty zapewnienia inkasentom zaplecza socjalnego itp. 11. Wykonawca zobowiązuje się otworzyć i prowadzić na własny koszt „punktu obsługi płatnej strefy parkingowej” (punkt). Punkt musi być czynne od poniedziałku do piątku w godzinach minimum od 10:00 do 14:00. Punkt musi znajdować się na terenie Inowrocławia i musi być przystosowane do obsługi inkasentów oraz interesantów. Punkt musi zajmować się miedzy innymi: a.obsługą interesantów dotyczącą strefy płatnego parkowania polegająca m.in. na: -sprzedaży karnetów; -przyjmowaniu opłat związanych z wystawionymi zawiadomieniami, b.obsługą inkasentów polegająca m.in. na: -wydawaniu biletów; -przyjmowaniu dziennego utargu zebranego za sprzedane bilety; -dziennego i miesięcznego rozliczania inkasentów. 12. Wykonawca zobowiązuje się otworzyć punkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.700,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8149 0000 0022 6266 2000 0005 (przelew: zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach