Przetargi.pl
Usługa zarządzania, koordynacji, realizacji i rozliczania projektu pn: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w gminie Niemcza

Gmina Niemcza ogłasza przetarg

  • Adres: 58-230 Niemcza, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8376999, 8376265
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemcza
    ul. Rynek 10 10
    58-230 Niemcza, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8376999, 8376265
    REGON: 89071788100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.niemcza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zarządzania, koordynacji, realizacji i rozliczania projektu pn: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w gminie Niemcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: ? Planowania, organizowania, kontrolowania i nadzoru nad zgodnością realizacji projektu z budżetem i harmonogramem, ? Zatwierdzenia planu zarządzania projektem, ? Opracowania regulaminu projektu i system przepływu informacji, ? Nadzoru nad realizacją umów z wykonawcami, ? Koordynacji działań promocyjnych i monitoringu projektu, ? Koordynacji rozliczeń, a w tym: weryfikacji prawidłowości dokumentów finansowo-księgowych, zatwierdzania kosztów pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z budżetem, ? Rozliczania projektu, sporządzanie wniosków płatniczych, części finansowych sprawozdań, nadzór nad prawidłowością dokumentacji finansowej projektu. ? Kontroli wykonania budżetu, ? Sporządzania raportów finansowych ? Przygotowania SIWZ i dokumentacji przetargowej, ? Nadzoru nad realizacją projektu zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych ? Zarządzania projektem ? Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego pozwalającego na wyłonienie dostawcy sprzętu komputerowego umożliwiającego korzystanie z Internetu - opracuje Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, określającą parametry techniczne sprzętu. ? Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego umożliwiającego wyłonienie dostawcy Internetu szerokopasmowego - opracuje SIWZ określający między innymi miejsca zapewnienia dostępu i przepustowość kanału nie mniejszą niż 144 kbit/s. ? Bezpłatnego przekazania sprzętu komputerowego Beneficjentom Ostatecznym projektu - na podstawie przygotowanych umów nieodpłatnego przekazania sprzętu do użytkowania wraz z jego zainstalowaniem w gospodarstwie domowym. ? Przygotuje przetarg w celu wyłonienia podwykonawcy który zorganizuje i przeprowadzi cykl szkoleń dla osób z gospodarstw domowych objętych wsparciem w ramach projektu. Szkolenia będą obejmowały naukę podstawowej obsługi komputera, korzystania z zasobów Internetu, obsługi poczty elektronicznej. Szkolenia zostaną przeprowadzone w 20 gr. x 10 os., w formie warsztatów komputerowych, w terminach i godzinach, które umożliwią uczestnictwo wszystkim zainteresowanym (z uwzględnieniem potrzeb osób pracujących, opiekujących się dziećmi czy innymi osobami zależnymi). Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe oraz stosowne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia. ? Dokona wyboru podwykonawcy usługi świadczenia serwisu w drodze przetargu. ? Będzie prowadził działania promocyjne projektu - informowanie Beneficjentów Ostatecznych i społeczności lokalnej o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków unijnych z zastosowaniem następujących narzędzi promocyjnych: o Artykuły w prasie o zasięgu lokalnym o Oznaczenie zakupionego sprzętu komputerowego. o Oznakowanie dokumentacji, korespondencji, materiałów szkoleniowych. o Informacja na stronie internetowej www.um.niemcza.pl o Podkładki pod myszy, pen drive dla beneficjentów ostatecznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru na Zał. nr 2 do SIWZ (oryginał), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.niemcza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach