Przetargi.pl
usługa zaplanowania, promocji i realizacji projektu promocyjno-informacyjnego Bloggin Polonia w internecie oraz w mediach włoskich dla Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Rzymie w okresie 10 kwietnia - 30 czerwca 2014 roku

Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Rzymie ogłasza przetarg

  • Adres: - 00198 Roma, Włochy, Via G.B. Martini 6
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. +39 06 48 27 060 , fax. +39 06 48 17 569
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Rzymie
    Via G.B. Martini 6
    - 00198 Roma, Włochy
    tel. +39 06 48 27 060, fax. +39 06 48 17 569
    REGON: 01621377500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa zaplanowania, promocji i realizacji projektu promocyjno-informacyjnego Bloggin Polonia w internecie oraz w mediach włoskich dla Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Rzymie w okresie 10 kwietnia - 30 czerwca 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaplanowania, promocji i realizacji projektu promocyjno-informacyjnego Bloggin Polonia w internecie oraz w mediach włoskich, takich jak prasa i media elektroniczne, dla Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Rzymie w okresie 10 kwietnia - 30 czerwca 2014 roku. 2. Celem projektu jest promocja polskich produktów turystycznych, wykorzystująca nowe kanały komunikacji: blogi i powiązane z nimi platformy społecznościowe (np. Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest i inne). Działanie poprzez wskazane narzędzia komunikacyjne stworzy szansę dotarcia do grupy docelowej, jaką są społeczności blogerskie oraz czytelnicy blogów. Projekt wykorzysta potencjał promocyjny, jaki mają blogi, będące efektywnym i budzącym zaufanie źródłem informacji i inspiracji w wyborze destynacji turystycznej. 3. Kampania realizowana jest w ramach Działania 6.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Przygotowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w okresie do 7 dni od podpisania umowy; b) Wykonawca przygotuje listę włoskich blogerów (min. 50) związanych z tematyką podróżniczą, z uwzględnieniem również tematów takich jak: kuchnia, lifestyle, moda, design czy architektura, która zostanie przedstawiona POIT w ciągu 10 dni od podpisania umowy. Wykonawca skontaktuje się z zaproponowanymi w ww. liście blogerami w celu zaproponowania udziału w selekcji do projektu oraz umieści ich na liście kontaktów do promocji inicjatywy za pomocą DEM czy newsletterów. c) Promocję inicjatywy w mediach tradycyjnych oraz w internecie za pomocą: zredagowanych przez Wykonawcę po włosku i opracowanych graficznie komunikatów do wysłania do dziennikarzy, do branży turystycznej i do blogerów (min. 4 różne komunikaty do min. 2000 kontaktów informujące o inicjatywie (1), o wyjeździe wybranych blogerów do Polski (2), o konkursie finałowym dla czytelników (3) oraz ostatni (4), będący rodzajem Follow-up inicjatywy), na stronach społeczności internetowych blogerów i na stronie Narodowego Portalu Turystycznego polonia.travel/it za pośrednictwem opracowanych przez Wykonawcę materiałów informacyjnych (bieżąca informacja na temat przebiegu inicjatywy i poprzez komunikaty umieszczone na społecznościach internetowych blogerów, np. Travel Blogger Elevator, Wikio czy Liquida oraz bieżąca aktualizacja przebiegu inicjatywy na stronie polonia.travel/it i Facebook - Ente Nazionale Polacco per il Turismo). d) Przygotowanie merytoryczne i opracowanie materiałów prasowych na temat inicjatywy (z opisem inicjatywy, wybranymi bloggerami, trasami, na które zostaną wysłani) do konferencji prasowej oraz wybór i zaproszenie dziennikarzy do udziału w konferencji prasowej. e) Selekcja i akwizycja 5 lub 6 blogerów biorąc pod uwagę: ich specyfikę: interesować nas będą zróżnicowane specjalizacje, które jednak będą dostosowane do charakteru miast i regionów, do których wyślemy blogerów. popularność blogów, biorąc jako wskaźnik miesięczne wejścia na bloga (min. 5,000), które blogerzy dostarczą w fazie selekcji (np. jako wyciąg ze statystyk bloga). Wyznacznikiem, który nie będzie konieczny ale może poprawić ocenę bloga w fazie selekcji, będą dodatkowe kanały dystrybucji blogera, jak obecność na najważniejszych portalach społecznościowych, np. Facebook (minimum 2000 lubię to! dla strony bloga) czy Twitter (ponad 2000 followers). opracowaną i ustaloną wcześniej formę udziału w selekcji do projektu Bloggin Polonia (do ustalenia: może to być np. krótkie wideo motywacyjne lub list motywacyjny), które zostaną umieszczone na profilu Facebook POIT-u w Rzymie oraz na stronie NPT. f) Bieżąca obsługa zapytań i zgłoszeń blogerów. g) Merytoryczne przygotowanie i opracowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) tras 7-dniowych blog tourów do różnych miast i regionów Polski. h) Realizacja wszelkich potrzebnych do promocji inicjatywy narzędzi informatycznych, takich jak podstrona włoskiego NPT, która będzie podstawowym punktem odniesienia, w którym pojawiać się będą relacje z blog tourów, oraz administracja i aktualizowanie wiadomości na temat projektu na stronie POIT na Facebooku. i) Merytoryczne przygotowanie, zorganizowanie i promocja konkursu na najlepszy blog wśród osób śledzących inicjatywę: regulamin konkursu zostanie przygotowany i opracowany w porozumieniu z Zamawiającym; konkurs będzie polegał na głosowaniu na najlepszy blog (ankieta na stronie NPT i ew. na facebooku); przewidywana nagroda główna (podróż do Polski) będzie sponsorowana przez POIT lub sponsora. j) Raportowanie przebiegu, skuteczności oraz efektów kampanii (wzrost ruchu na stronie POIT i na Facebooku, ilość udostępnień postów na temat kampanii na Facebooku itp.) w cyklu miesięcznym oraz zapewnienie dostępu do narzędzi analitycznych Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794160003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polonia.travel/it
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną