Przetargi.pl
Usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS WordPress, VUE.js, D3js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    ul. Mokotowska 25
    00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
    REGON: 14047007100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS WordPress, VUE.js, D3js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia wsparcia technicznego, przebudowy, rozwoju oraz wsparcia SLA serwisów internetowych zbudowanych w oparciu o CMS WordPress, VUE.js, D3js, zarządzanych przez Instytut Adama Mickiewicza, a w szczególności wykonania prac polegających na: a. Zapewnieniu infrastruktury developerskiej, w ramach której będzie utrzymywana w pełni odwzorowana kopia środowiska produkcyjnego Zamawiającego, umożliwiająca wykonywanie w trybie ciągłym: i. testów jednostkowych ii. testów integracyjnych iii. ręcznej weryfikacji i odbioru wprowadzanych zmian b. Synchronizacji / publikacji wykonanych, przetestowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego zmian na serwery produkcyjne c. Wsparcie w razie konieczności przywrócenia starszych wersji aplikacji (rollback) jeśli na wersji produkcyjnej zostaną wykryte krytyczne błędy związane z nowo wydaną wersją aplikacji d. Implementacji i rozbudowie automatycznych integracji z dostawcami usług zewnętrznych, takimi jak: i. Serwisy social media ii. Operatorzy usług mailingowych iii. Operatorzy usług Marketing Automation iv. Operatorzy Bramek Płatności v. Operatorzy usług reklamowych vi. Wewnętrzne systemy Księgowo-Rozliczeniowe vii. Wewnętrzne oraz zewnętrzne systemy raportowania e. Projektowania na poziomie UX/GFX nowych rozwiązań w serwisie, na podstawie informacji przekazanych przez Zleceniodawcę, w tym: i. Projektowanie makiet Lo-Fi ii. Projektowanie makiet Hi-Fi iii. Projektowanie graficzne iv. Projektowanie procesów, mapowanie podróży użytkownika po stronie v. Projektowanie mikro-interakcji f. Wdrażania zmian w zakresie backendowym, w tym: i. Budowie i rozwoju wtyczek WordPress ii. Budowie i rozwoju funkcji WordPress iii. Budowie i rozwoju bibliotek javascript iv. Zmian konfiguracji, wyglądu i ułożenia panelu administracyjnego g. Wdrażania zmian w zakresie frontendowym, w tym: i. Rozwoju logiki aplikacji w VUE.js ii. Rozwój wizualizacji danych opartych o D3js iii. Zmian związanych z wyglądem strony – szablony HTML i CSS 1. Ze szczególnym naciskiem na zgodność z WCAG 2.0, WAI-ARIA, zarówno na poziomie wizualnym, jak i na poziomie kodu strony 2. Ze szczególnym naciskiem na wydajność wprowadzanych zmian – obciążenie wydajnościowe przeglądarki/procesora/karty graficznej/łącza internetowego Użytkownika iv. Implementacji ogólnodostępnych rozwiązań w javascript v. Obsługę zmian w routingu aplikacji vi. Obsługę zmian w zakresie SEO vii. Obsługę zmian w zakresie analitycznym viii. Implementacij animacji, mikrointerakcji, preloaderów, fake-content itp. Rozwiązań podnoszących komfort użytkowania serwisu przez użytkowników ix. Testowaniu kompatybilności działania wprowadzanych rozwiązań z najpopularniejszymi przeglądarkami internetowymi, takimi jak: 1. Desktop: Google Chrome, Firefox, Safari, Microsoft Edge 2. Mobile: Chrome, Opera, Safari, Samsung Browser x. Wdrażaniu zmian zgodnie z zastosowanym obecnie podejściem mobile-first, responsywności serwisu, mobile-friendly h. Wdrażania poprawek związanych z bezpieczeństwem, zarówno dla systemów frontendowych jak i backendowych, jak również wszelkich usług powiązanych i warstwy komunikacji i przesyłania danych pomiędzy zewnętrznymi i wewnętrznymi systemami i. Ciągłej optymalizacji wydajności aplikacji: i. Frontendowej, w tym wdrażania najlepszych praktyk związanych z wydajnością renderowania strony, zarówno od strony technicznej jak i wizualnej, z uwzględnieniem czynników takich jak Critical Rendering Path, AMP, SPA ii. Backendowej, w tym, dbania o działanie na najszybszej dostępnej platformie interpretującej język PHP – aktualizacja wtyczek z uwzględnieniem kompatybilności wstecznej, przeprowadzanie migracji na nowsze wersje, aktualizowanie modułów, etc. iii. Zasobów przechowujących dane, w tym: 1. Bazy Danych 2. Engine cache 3. Systemów plików 4. CDN j. Wsparcia technicznego dla Zamawiającego, w tym: i. Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez reprezentantów Zamawiającego ii. Szkolenia reprezentantów Zamawiającego pod kątem: 1. technicznych i wizualnych możliwości serwisu 2. nowych implementowanych rozwiązań 3. workflowu w ramach developowanego systemu 4. systemów wprowadzania i edycji danych k. Poprawy jakości danych przechowywanych w systemie, w tym: i. Analiz statystycznych danych ii. Sugestii poprawy jakości danych iii. Developowania rozwiązań typu ETL automatyzujących procesy poprawy jakości danych l. Współpracy z Administratorem Serwerów IAM pod kątem dostosowania warstwy Software i Hardware do wymogów aplikacji m. Utrzymywaniu workflowu developerskiego polegającego na: i. Pracy z PM IAM w podejściu Agile, w tym: 1. 2 tygodniowe sprinty, zakończone demonstracją zakończonych zmian dla zespołu projektowego 2. planowaniem prac w ramach kolejnego sprintu zawierające co najmniej jedno spotkanie typu refinement/grooming 3. Okresowe spotkania strategiczne których celem jest planowanie roadmapy produktowej, poprzez wybór epik wdrażanych w danej wersji oraz układaniu kolejności tych epik w zależności od wartości biznesowej ii. automatyzacji wdrożeń poprzez korzystanie z repozytorium kodu, kolejki zadań, skryptów/mechanizmów automatyzujących wdrożenia kolejnych wersji serwisu (CI), w tym: 1. automatycznego testowania przygotowywania funkcjonalności poprzez testy jednostkowe, funkcjonalne i integracyjne 2. automatycznego generowania dokumentacji na podstawie przygotowanego kodu aplikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM CZĘŚĆ A 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 5.000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych) lub jeśli wadium jest wnoszone w innej walucie równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego nr 79 1130 1017 0020 1461 7720 0002 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły – bez spacji). 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, w tytule przelewu należy wpisać: wadium i numer postępowania. 7. Wadium wniesione przelewem na konto IAM uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzenie kopi przelewu. 9. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu należy złożyć osobno w kopercie zawierającej ofertę, włączając do oferty kopię dokumentu. CZĘŚĆ B Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli było wymagane, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium w określonym terminie lub wniesie je w sposób nieprawidłowy w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach