Przetargi.pl
Usługa zapewnienia specjalistycznej i kompleksowej ochrony obiektów, osób i mienia w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu

Szpital Miejski s. Jana Pawał II w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Komeńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95 , fax. 55 239 45 77
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski s. Jana Pawał II w Elblągu
    ul. Komeńskiego 35
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, fax. 55 239 45 77
    REGON: 281098840
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zapewnienia specjalistycznej i kompleksowej ochrony obiektów, osób i mienia w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa zapewnienia specjalistycznej i kompleksowej ochrony obiektów, osób i mienia w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu na okres 3 lat. Opis zawiera szczegółowy zakres usług nadzoru – załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą na podstawie art. 26 pkt. 2f : 1) prawidłowo wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ – Druk oferty, 2) zaakceptowany ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ – Szczegółowy zakres usług nadzoru, 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ – zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ – zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz trzech wykonanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane prawidłowo - ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ, 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi, wraz z danymi dotyczącymi kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego oraz wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia – ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ, 8) Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach