Przetargi.pl
Usługa zapewnienia ochrony ubezpieczeniowej następstw nieszczęśliwych wypadków studentów, doktorantów i pracowników Politechniki Gdańskiej, a także ich rodzin oraz osób towarzyszących wyjeżdżających na praktyki, służbowo oraz na wypoczynek organizowany przez Politechnikę Gdańską

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3472400 , fax. 58 3472913
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3472400, fax. 58 3472913
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zapewnienia ochrony ubezpieczeniowej następstw nieszczęśliwych wypadków studentów, doktorantów i pracowników Politechniki Gdańskiej, a także ich rodzin oraz osób towarzyszących wyjeżdżających na praktyki, służbowo oraz na wypoczynek organizowany przez Politechnikę Gdańską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ochrony ubezpieczeniowej w formie okresowych (1-, 7-, 21-, 28-, 42-dniowych) pakietów ubezpieczeniowych w okresie od dnia 01.01.2016 roku do dnia 31.03.2018 roku, z tym że Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę na okres od dnia 01.01.2016 roku do dnia 31.12.2017 roku. Okres od dnia 01.01.2018 roku do dnia 31.03.2018 roku dotyczyć będzie ochrony ubezpieczeniowej udzielanej ubezpieczonym, którzy wnioskowali o tę ochronę najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy (31.12.2017) na okres 3 miesięcy, tj. do dnia 31.03.2018 roku. 2. Zamówienie dotyczy ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków studentów, doktorantów i pracowników Zamawiającego, a także ich rodzin oraz osób towarzyszących (w tym małoletnich), wyjeżdżających na praktyki, służbowo oraz na wypoczynek organizowany przez Zamawiającego na terenie Polski. 3. Wymagania stałe: 3.1. zapewnienie obsługi w formie umowy potwierdzonej polisą grupową z kwartalnym trybem jej rozliczania na podstawie: a) faktycznej liczby zgłoszonych okresowych (1-, 7-, 21-, 28- i 42-dniowych) pakietów ubezpieczenia (osobodni) przez osoby wyjeżdżające, zwanych w dalszej części pakietem, b) wysłanych Wykonawcy, nie później niż w dniu wyjazdu, Zgłoszeń do ubezpieczenia z podaniem imienia, nazwiska, numeru PESEL osób wyjeżdżających, daty wyjazdu i numeru pakietu oraz miejsca wyjazdu; 3.2. pakiety: a) pakiet 1 - wyjazd 1-dniowy, b) pakiet 7 - wyjazd do 7 dni włącznie, c) pakiet 21 - wyjazd do 21 dni włącznie, d) pakiet 28 - wyjazd do 28 dni włącznie e) pakiet 42 - wyjazd do 42 dni włącznie; 3.3. przekazywanie Wykonawcy Zgłoszeń do ubezpieczenia: a) Zgłoszenia do ubezpieczenia przekazywane będą Wykonawcy w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej (e-mail) podanej Zamawiającemu w formularzu Oferty (wzór Zgłoszenia do ubezpieczenia stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy); w szczególnych sytuacjach Zamawiający będzie przekazywać Wykonawcy Zgłoszenie do ubezpieczenia w formie faksu na numer podany Zamawiającemu w formularzu Oferty, b) zgłoszenia będą wysyłane w formie zbiorczej, z dołączoną listą/wykazem wszystkich ubezpieczonych osób dla danego wyjazdu; w szczególnych sytuacjach zgłoszenia wysyłane będą oddzielnie dla każdego ubezpieczonego, c) wysłanie Zgłoszenia do ubezpieczenia na adres poczty elektronicznej (e-mail) lub numer faksu Wykonawcy będzie równoznaczne z jego przyjęciem przez Wykonawcę; 3.4. wynagrodzenie: a) wynagrodzenie - wyliczona składka za wszystkie otrzymane Zgłoszenia do ubezpieczenia w danym kwartale - realizowane będzie w ciągu 21 dni po otrzymaniu rachunku/faktury/rozliczenia/aneksu, który Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu w ciągu 15 dni po zakończeniu kwartału, b) podstawą do wyliczenia wynagrodzenia - składki - będzie faktyczna liczba zgłoszonych okresowych pakietów ubezpieczeniowych przez osoby wyjeżdżające przemnożona przez stawkę za pakiet zaproponowaną przez Wykonawcę w Ofercie. 4. Zakres przedmiotu zamówienia - obligatoryjny: 4.1. ubezpieczony: studenci, doktoranci i pracownicy Zamawiającego, a także ich rodziny, osoby towarzyszące, w tym małoletnie; 4.2. wyjazd: wyjazdy na praktyki, staże, służbowe oraz na wypoczynek organizowany przez Zamawiającego. W szczególności są to: wyjazdy naukowe, dydaktyczne, praktyki i wycieczki szkoleniowe, wycieczki turystyczne, wczasy i inne formy organizowania wolnego czasu ubezpieczonym przez Zamawiającego; 4.3. przedmiot ubezpieczenia: następstwa nieszczęśliwych wypadków polegające na uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia, powodujące uszczerbek na zdrowiu oraz śmierć ubezpieczonego, a w szczególności: a) śmierć ubezpieczonego (100% sumy ubezpieczenia), b) trwałe inwalidztwo całkowite (do 100% sumy ubezpieczenia), c) trwały uszczerbek na zdrowiu (do 100% sumy ubezpieczenia), d) częściowy uszczerbek na zdrowiu (1% sumy ubezpieczenia za 1% uszczerbku na zdrowiu), e) zawały serca i wylewy krwi do mózgu traktowane są jako następstwa nieszczęśliwego wypadku; 4.4. zakres terytorialny: teren Polski; 4.5. zakres czasowy: ubezpieczenie całodobowe; 4.6. suma ubezpieczenia: 10 000 zł. 5. Zakres przedmiotu - klauzule dodatkowe - fakultatywne 5.1. KLAUZULA NR 1 - Zwrot kosztów leczenia - za koszty leczenia uważa się zalecone przez lekarza, udokumentowane i związane z nieszczęśliwym wypadkiem koszty poniesione przez Ubezpieczonego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z tytułu: - udzielenia doraźnej pomocy lekarskiej lub ambulatoryjnej; - badań, pobytu w szpitalu, zabiegów ambulatoryjnych i operacji; - nabycia niezbędnych lekarstw i środków opatrunkowych przepisanych przez lekarza; Zwrot kosztów leczenia wynosi maksymalnie 10% SU. 5.2. KLAUZULA NR 2 - Świadczenie szpitalne - świadczenie szpitalne przysługuje Ubezpieczonemu za udokumentowany okres pobytu w szpitalu, jeżeli Ubezpieczony musiał poddać się leczeniu, na podstawie skierowania lekarza specjalisty, w związku z nieszczęśliwym wypadkiem. - dzienne świadczenie szpitalne wynosi 1% SU za każdy dzień pobytu w szpitalu - wypłata świadczenia przysługuje od 5 dnia pobytu w szpitalu, maksymalnie przez 30 dni. 5.3. KLAUZULA NR 3 - Zasiłek z tytułu niezdolności do nauki lub pracy - wypłacany jednorazowo w wysokości 2% SU, jeżeli okres niezdolności do nauki lub pracy przekroczył 31 dni. 6. Zamawiający wymaga, aby na czas trwania umowy ze strony Wykonawcy został wyznaczony koordynator do realizacji zamówienia oraz kontaktów z Zamawiającym. 7. Informacje dodatkowe: Dotychczasowa realizacji i szkodowość: a) w roku 2004/2005 zrealizowano ponad 71 000 osobodni (około 3600 studentów i pracowników) dla wyjazdów na terenie Polski, b) w roku 2005/2006 zrealizowano ponad 65 000 osobodni dla wyjazdów na terenie Polski, c) w roku 2006/2007 (okres od października 2006 do sierpnia 2007) zrealizowano ponad 97 500 osobodni dla wyjazdów na terenie Polski. W tym czasie zgłoszono jedną szkodę - kwota wypłaty: 300 zł, d) w latach 2008/2009 zrealizowano 184 160 osobodni. W tym czasie zgłoszono 2 szkody - kwota wypłat: 350 zł, e) w roku 2010 zrealizowano 109 570 osobodni, a w roku 2011 155 075 osobodni. Zgłoszono 1 szkodę - kwota wypłaty: 200 zł, f) w roku 2012 zrealizowano 66 504 osobodni, a w roku 2013 130 701 osobodni. Nie zgłaszano żadnych szkód; g) w roku 2014 zrealizowano 154 399 osobodni w tym: pakiet 1 - 8 337, pakiet 7 - 2 137, pakiet 21 - 1 241, pakiet 42 - 2 501. Nie zgłoszono żadnej szkody. 8. Szacunek liczby pakietów: 8.1 Zamawiający szacuje, iż w okresie obowiązywania umowy liczba zrealizowanych pakietów ubezpieczenia kształtować się będzie następująco: a) pakiet 1 - 17 000, b) pakiet 7 - 5 000, c) pakiet 21 - 5 000, d) pakiet 28 - 4 200, e) pakiet 42 - 2 200; 8.2. wyżej określone szacunki nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, niemniej są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Rzeczywiste liczby wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości dla: 800,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - ubezpieczenie NNW studentów, doktorantów i pracowników PG ZP/ 399/055/U/15 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 4. Wprowadzenie do oferty klauzul dodatkowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach