Przetargi.pl
Usługa zapewnienia obsługi ratownika na pływalni w Ośrodku Sportowo - Rekreacyjnym w Zabierzowie w okresie 1.12.2012 r. - 31.12.2014 r.

Ośrodek Sportowo-Rekreacyjny w Zabierzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Kolejowa 15A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2851200, 2851154 , fax. 012 2851200 w. 77
  • Data zamieszczenia: 2012-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportowo-Rekreacyjny w Zabierzowie
    ul. Kolejowa 15A 15A
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. 012 2851200, 2851154, fax. 012 2851200 w. 77
    REGON: 35676340000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zapewnienia obsługi ratownika na pływalni w Ośrodku Sportowo - Rekreacyjnym w Zabierzowie w okresie 1.12.2012 r. - 31.12.2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu obsługi ratownika wodnego na pływalni Ośrodka Sportowo - Rekreacyjnego w Zabierzowie (położonej w Zabierzowie, przy ul. Kolejowej 15a, dalej zwanej Pływalnią), w szczególności pełnienia dyżurów ratowniczych w godzinach otwarcia Pływalni i stałej obserwacji niecki basenowej. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób, korzystających z Pływalni, w szczególności zobowiązuje się do naprawienia wszelkich szkód poniesionych przez te osoby w związku z korzystaniem z Pływalni, w okresie pełnienia dyżurów ratowniczych, z wyjątkiem szkód, które nastąpiły wskutek siły wyższej albo wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby trzeciej, za którą Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Usługi mają być wykonywane w okresie 1.12.2012 r. - 31.12.2014 r. 1.1 Usługi mają być wykonywane w sposób zgodny z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. Nr 57, poz. 538) oraz z innymi aktami prawnymi, jakie będą obowiązywać w okresie świadczenia usługi, a także zgodnie z regulaminem Pływalni oraz dokumentem pt. Porządek czynności ratownictwa wodnego w Ośrodku Sportowo - Rekreacyjnym w Zabierzowie - które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 1.2 Zgodnie z § 2 pkt 3 lit. b rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. poz. 108), Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia stałej obecności na Pływalni przynajmniej dwóch ratowników, pełniących jednocześnie dyżur ratowniczy w godzinach otwarcia Pływalni. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca obowiązany jest wykonać usługi w terminach wskazanych przez Zamawiającego, w wymiarze : - rok 2012 - 1080 godzin; - rok 2013 - 8360 godzin; - rok 2014 - 8400 godzin. Łącznie : 17 840 godzin. 1.3 Wykonawca ma obowiązek zapewnić pełnienie dyżurów ratowniczych wyłącznie przez osoby posiadające uprawnienia ratownika. Ratownicy winni posiadać ubezpieczenie OC i NW. Najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem dyżuru ratowniczego Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopię dokumentu, poświadczającego posiadanie uprawnień ratownika i ubezpieczenia przez daną osobę, oraz okazać na żądanie oryginały tych dokumentów. 1.4 Wykonawca obowiązany jest opracować rozkład dyżurów ratowniczych w godzinach pracy Pływalni, obejmujący każdy kolejny miesiąc kalendarzowy. Na siedem dni roboczych przed końcem miesiąca Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającego w formie dokumentu, rozkład dyżurów na najbliższy miesiąc kalendarzowy. 1.5 Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego nadzorujący wykonanie umowy kontroluje ilość rzeczywiście wykonanych godzin dyżurów ratowniczych. W tym celu sporządza pisemne zestawienie obejmujące każdy dzień pracy Pływalni, odnotowując imię i nazwisko osoby dyżurującej oraz ewentualne uwagi, w tym opóźnienia czy nieobecności. Zestawienie sporządza się w dwóch egzemplarzach, z których jeden doręcza się Wykonawcy. 1.6 Zamawiający zapewnia osobom, pełniącym dyżury ratownicze jednolite stroje i prawo do korzystania z wyznaczonej toalety. W pozostałym zakresie zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy osób dyżurujących obciąża Wykonawcę. 1.7 Stosownie do art. 144 ust. 1 in fine ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, umowa zawarta w wyniku niniejszego postępowania, w razie potrzeb Zamawiającego, wynikających ze skrócenia okresu udostępniania Pływalni publiczności, może ulec zmianie. Zmiana ta będzie dokonywana oświadczeniem Zamawiającego i polegać będzie na ograniczeniu ilości czynności ratowniczych wykonywanych przez Wykonawcę : a) w zakresie nie przekraczającym 20 % ilości godzin w każdym miesiącu jej wykonywania - prawo to wykonuje się poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia najpóźniej do 20. dnia danego miesiąca; b) w zakresie nie przekraczającym 25 % ilości godzin w każdym roku obowiązywania umowy - w razie zamknięcia pływalni dla publiczności; prawo to wykonuje się poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia najpóźniej do 20. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc zamknięcia pływalni. W razie wykonania tego prawa, Zamawiający wskazuje, w jakim okresie umowa nie będzie wykonywana i od kiedy rozpoczyna sie wykonywanie pozostałej części umowy. - przy czym wykonanie jednego z uprawnień opisanych powyżej nie wyłącza ani nie ogranicza możliwości wykorzystania drugiego z uprawnień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752500003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach