Przetargi.pl
Usługa zagospodarowania frakcji odpadów o kodzie 19 12 12

"Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 665 213 , fax. 875 665 213
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach" Sp. z o.o.
    ul. Sejneńska 82
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 665 213, fax. 875 665 213
    REGON: 20068090000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgo.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zagospodarowania frakcji odpadów o kodzie 19 12 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, pochodzących z instalacji komunalnej w Suwałkach. 2. Odpady o kodzie 19 12 12 stanowi regularnie wytwarzany materiał posortowniczy jako tzw. frakcja nadsitowa > 80mm w postaci kalorycznej frakcji balastu o cieple spalania większym niż 6 MJ/kg suchej masy pochodzący z mechanicznej obróbki odpadów w sortowni – po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych i doczyszczaniu odpadów selektywnie zbieranych. 3. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy zagospodarować w instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz z wykorzystaniem minimum jednego procesu odzysku określonego w niewyczerpującym wykazie procesów odzysku stanowiącym załącznik nr 1do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701, z późn. zm.). 4. Transport odpadów do instalacji zagospodarowania frakcji odpadów 19 12 12 następować będzie transportem zorganizowanym przez Zamawiającego i na jego koszt. 5. Ilość odpadów o kodzie 19 12 12 jaką Zamawiający przekaże do zagospodarowania wynosi około 2.000 Mg w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie jest obowiązany zrealizować dostaw odpadów w ww. ilości w pełnym wymiarze. Ilość dostarczanych odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Odpady o kodzie 19 12 12 magazynowane są na utwardzonym placu w postaci prostopadłościennych balotów o wymiarach ok. 80 x 200 x 80 cm przygotowanych na prasie belującej. Zamawiający może dostarczyć odpady zarówno w postaci balotów jak również w postaci luźnej. 7. Zasady realizacji zamówienia: 1) Zamawiający zapewnia transport odpadów z terenu instalacji komunalnej w Suwałkach, ul. Raczkowska 150A, 16-400 Suwałki, do Wykonawcy. 2) Odpady będą transportowane za pomocą zespołów pojazdów umożliwiających sprawny ich wyładunek u Wykonawcy, np. kontenery, naczepy, naczep z ruchomą podłogą itp. 3) Waga 1 kursu dostarczonych odpadów wynosić będzie w granicach 22-25 Mg. 4) Dostawa odpadów do Wykonawcy będzie odbywać w dni oraz godziny pracy zakładu Wykonawcy. 5) Ważenie dostarczanych do Wykonawcy odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, znajdującej się na terenie instalacji komunalnej w Suwałkach, a w przypadku posiadania przez Wykonawcę zalegalizowanej wagi, także na jego wadze. Waga Zamawiającego posiada dokładność ważenia do ±20 kg. Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo dokumentem wagowym wydawanym przez Zamawiającego kierowcy przewożącemu odpady. Wykonawca po odebraniu odpadów będzie potwierdzał każdorazowo (najpóźniej 24 h po odbiorze odpadów) wagę odebranych odpadów. W przypadku różnicy masy odpadów dostarczonych przez Zamawiającego do Wykonawcy, wynoszącej do 3% wagi wykazanej na wadze Zamawiającego, do rozliczenia przyjmowana będzie masa odpadów wykazana na wadze Wykonawcy. 6) Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze Karty Przekazania Odpadów (KPO) odebranych w danym miesiącu na podstawie bilansu ważeń przesłanego przez Wykonawcę. KPO będą wystawiane w ciągu 10 dni od zakończenia się miesiąca kalendarzowego. 7) Zbiorcze Karty Przekazania Odpadów wystawiane będą w 3 egzemplarzach, 1 egzemplarz dla Zamawiającego, 1 dla przewoźnika oraz 1 egzemplarze dla Wykonawcy. 8) Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie podpisanej przez Strony zbiorczej Karty Przekazania Odpadów i poprawnie wystawionej faktury. Skalkulowana przez Wykonawcę cena jednostkowa za 1 Mg będzie podstawą do określenia należności za faktycznie odebrana ilość odpadów w danym miesiącu. Cena jednostkowa będzie zawierała w sobie wszelkie koszty, w tym w szczególności koszty zagospodarowania odpadów. 9) W ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca kalendarzowego Wykonawca przygotuje i prześle Zamawiającemu informację o odpadach, które odebrał od Zamawiającego i poddał procesom odzysku, z podaniem masy tych odpadów i procesów odzysku określonych w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest podmiotem dysponującym decyzją administracyjną w zakresie gospodarowania odbieranym odpadem o kodzie 19 12 12 tzn.: a) aktualna decyzja na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowywania odpadów o kodzie 19 12 12 (np. pozwolenie zintegrowane, zezwolenie na przetwarzanie odpadów, zezwolenie na prowadzenie odzysku odpadów, zezwolenie na zbieranie odpadów) b) aktualny wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami prowadzonej przez właściwego marszałka województwa w zakresie dotyczącym przedkładanej decyzji. Uwaga: Wykonawca posiadający instalację, w której planuje przetwarzać odpady objęte niniejszym zamówieniem, poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej powinien przedstawić zezwolenie równoważne decyzji wystawiane w kraju, w którym ta instalacja się znajduje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi (załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. 8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach