Przetargi.pl
Usługa z zakresu medycyny pracy. Wykonywanie badań lekarskich pracowników biurowych i pomocniczych Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach oraz osób bezrobotnych i innych uprawnionych kierowanych przez PUP na staż, przygotowanie zawodowe dorosłych, prace społecznie użyteczne i szkolenia celem określenia zdolności do podjęcia pracy.

Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 76
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 275-45-38/39 , fax. 0-41 274-06-40
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
    ul. Radomska 76 76
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 275-45-38/39, fax. 0-41 274-06-40
    REGON: 29114005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-starachowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa z zakresu medycyny pracy. Wykonywanie badań lekarskich pracowników biurowych i pomocniczych Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach oraz osób bezrobotnych i innych uprawnionych kierowanych przez PUP na staż, przygotowanie zawodowe dorosłych, prace społecznie użyteczne i szkolenia celem określenia zdolności do podjęcia pracy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa z zakresu medycyny pracy. Wykonywanie badań lekarskich wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników biurowych i pomocniczych Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach oraz przeprowadzanie badań osób bezrobotnych i innych uprawnionych kierowanych przez PUP na staż, przygotowanie zawodowe dorosłych, prace społecznie użyteczne i szkolenia w zawodach np.: florystka, fryzjerka, wizażystka, sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, pracownik hurtowni i magazynu z obsługą wózków podnośnikowych, operator koparko-ładowarki, technolog robót wykończeniowych, uprawnienia SEP do 1 KV, monter instalacji wodno-kanalizacyjnych, pilarz, tokarz, operator wózków podnośnikowych, przewóz rzeczy, kelner-barman, grafik komputerowy, instruktor fitness, murarz, kierowca samochodu ciężarowego kat. C,C+E,D (w tym badania psychotechniczne) celem określenia zdolności do podjęcia pracy. Planowana liczba skierowanych osób na badania - około 1600. Umowa na okres 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia; 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na spełnienie warunku 1 - złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazane w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub w odpisie z właściwego rejestru. W przypadku osób działających jako pełnomocnicy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub formie poświadczonej notarialnie kopii. 2. Na spełnienie warunku 2 - złożenie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ 3. Na spełnienie warunku 3 - złożenie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ 4. Na spełnienie warunku 4 - złożenie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ oraz złożenie oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - załącznik nr 2 do SIWZ, 5. Na spełnienie warunku 5 - złożenie oświadczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503), które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-starachowice.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach