Przetargi.pl
Usługa wywozu odpadów z siedziby i jednostek terenowych Oddziału ZUS w Białymstoku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-404 Białystok, ul. Młynowa 29
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085/7486464 , fax. 085 748 64 66
  • Data zamieszczenia: 2011-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
    ul. Młynowa 29 29
    15-404 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085/7486464, fax. 085 748 64 66
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wywozu odpadów z siedziby i jednostek terenowych Oddziału ZUS w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wywóz odpadów z siedziby i jednostek terenowych Oddziału ZUS w Białymstoku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: I część zamówienia (wywóz odpadów z siedziby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku przy ul. Młynowej 29): 1) Wywóz odpadów stałych oznaczonych wg obowiązującego katalogu odpadów jako niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. nr 112, poz. 1206), zwanego dalej Rozporządzeniem, łącznie z najmem zakrytego kontenera na nieczystości typu KP-7 przystosowanego do zamykania klap na kłódkę: a) odbieranie odpadów odbywać się będzie dwa razy w tygodniu: we wtorki i piątki (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) do godziny 730 (do tego czasu kontener powinien zostać ustawiony z powrotem). W sytuacji kiedy dzień wywozu jest dniem ustawowo wolnym od pracy odbiór odpadów odbywał się będzie dnia następnego; b) dodatkowe wywozy odpadów realizowane każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; c) w wyjątkowych sytuacjach, np. nieodśnieżony dojazd po obfitych opadach śniegu, dopuszczalny jest wywóz odpadów po godz. 730. d) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 763 m3. 2) Wywóz odpadów powstałych w wyniku likwidacji mebli (kleje, laminaty, itp.) oznaczonych wg Rozporządzenia jako 19 12 06* (drewno zawierające substancje niebezpieczne): a) odbiór odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) w celu wywozu odpadów podstawiane będą w zależności od potrzeb kontenery typu KP-7, KP-5 lub KP-3; c) przewidywana maksymalna ilość odpadów powstałych po likwidacji - 21 m3. 3) Wywóz odpadów medycznych oznaczonych wg Rozporządzenia jako 18 01 03* (z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 oraz 18 01 09 leki inne niż wymienione w 18 01 08): a) odbieranie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) w ramach usługi Odbiorca nieodpłatnie udostępni pojemniki lub inne opakowania np. worki przeznaczone do gromadzenia odpadów medycznych; c) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 60 kg. II część zamówienia (wywóz odpadów z Inspektoratu ZUS w Bielsku Podlaskim przy ul. Widowskiej 10 A): 1) Wywóz odpadów stałych oznaczonych wg Rozporządzenia jako 20 03 01, łącznie z najmem zakrytego pojemnika typu PA1100 przystosowanego do zamykania klapy na kłódkę: a) odbieranie odpadów odbywać się będzie raz na dwa tygodnie + każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 34,1 m3 2) Wywóz odpadów powstałych w wyniku likwidacji mebli (kleje, laminaty, itp.) oznaczonych wg Rozporządzenia jako 19 12 06* (drewno zawierające substancje niebezpieczne): a) odbiór odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) w celu wywozu odpadów podstawiane będą w zależności od potrzeb kontenery typu KP-7, KP-5 lub KP-3. c) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 7 m3. III część zamówienia (wywóz odpadów z Inspektoratu ZUS w Wysokiem Mazowieckiem przy Pl. Odrodzenia 5): Wywóz odpadów stałych oznaczonych wg Rozporządzenia jako 20 03 01, z pojemnika PM1100 będącego własnością ZUS: a) odbieranie odpadów odbywać się będzie raz na trzy tygodnie po telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu odpadów przez Zamawiającego + każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego. b) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 23,1m3 IV część zamówienia (wywóz odpadów z Inspektoratu ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8 i ROS w Augustowie przy ul. Wybickiego 2): 1) Wywóz odpadów stałych oznaczonych wg Rozporządzenia jako 20 03 01 z posesji przy ul. Hożej 8 z kontenera typu KP-7, oraz z posesji ROS przy ul. Wybickiego 2 z kontenera typu KP-7, łącznie z najmem zakrytych kontenerów przystosowanych do zamykania klap na kłódki: a) odbieranie nieczystości odbywać się będzie raz na miesiąc z ul. Hożej 8 oraz raz na miesiąc z ul. Wybickiego 2 + każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 224 m3. 2) Wywóz odpadów powstałych w wyniku likwidacji mebli (kleje, laminaty, itp.) oznaczonych wg Rozporządzenia jako 19 12 06* (drewno zawierające substancje niebezpieczne): a) odbiór odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) w celu wywozu odpadów podstawiane będą w zależności od potrzeb kontenery typu KP-7, KP-5 lub KP-3; c) Przewidywana maksymalna ilość odpadów - 7 m3. V część zamówienia (wywóz odpadów z Inspektoratu ZUS w Suwałkach przy ul. 1-go Maja 33): Wywóz odpadów stałych oznaczonych wg Rozporządzenia jako 20 03 01, łącznie z najmem zakrytego pojemnika na nieczystości typu PA1100 przystosowanego do zamykania klapy na kłódkę: a) odbieranie odpadów odbywać się będzie raz w tygodniu po telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu odpadów przez Zamawiającego + każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 62,7 m3. VI część zamówienia (Inspektorat ZUS w Siemiatyczach przy ul. Ogrodowej 5): 1) Wywóz odpadów stałych oznaczonych wg Rozporządzenia jako 20 03 01 z pojemnika PM 1100 będącego własnością ZUS: a) odbieranie odpadów odbywać się będzie raz na dwa tygodnie + każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 31,9 m3. 2) Wywóz odpadów powstałych w wyniku likwidacji mebli (kleje, laminaty, itp.) oznaczonych wg Rozporządzenia jako 19 12 06* (drewno zawierające substancje niebezpieczne): a) odbiór odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) w celu wywozu odpadów podstawiane będą w zależności od potrzeb kontenery typu KP-7, KP-5 lub KP-3; c) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 7 m3. VII część zamówienia (wywóz odpadów z Inspektoratu ZUS w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 29): 1) Wywóz odpadów stałych oznaczonych wg Rozporządzenia jako 20 03 01, łącznie z najmem zakrytego pojemnika typu PA1100 przystosowanego do zamykania klapy na kłódkę: a) odbieranie odpadów odbywać się będzie raz w tygodniu + każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 62,7 m3. 2) Wywóz odpadów powstałych w wyniku likwidacji mebli (kleje, laminaty, itp.) oznaczonych wg Rozporządzenia jako 19 12 0619 12 06* (drewno zawierające substancje niebezpieczne): a) odbiór odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) w celu wywozu odpadów podstawiane będą w zależności od potrzeb kontenery typu KP-7, KP-5 lub KP-3; c) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 7 m3. VIII część zamówienia (wywóz odpadów z Inspektoratu ZUS w Sokółce przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 38C): Wywóz odpadów stałych oznaczonych wg Rozporządzenia jako 20 03 01, łącznie z najmem zakrytego pojemnika na nieczystości typu PA1100 przystosowanego do zamykania klapy na kłódkę: a) odbieranie nieczystości odbywać się będzie raz na dwa tygodnie + każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 34,1 m3. IX część zamówienia (wywóz odpadów z Inspektoratu ZUS w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3A): 1) Wywóz odpadów stałych oznaczonych wg Rozporządzenia jako 20 03 01, łącznie z najmem dwóch zakrytych pojemników na nieczystości typu PA1100 przystosowanych do zamykania klapy na kłódkę: a) odbieranie odpadów odbywać się będzie raz na dwa tygodnie + każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 83,6 m3. 2) Wywóz odpadów powstałych w wyniku likwidacji mebli (kleje, laminaty, itp.) oznaczonych wg Rozporządzenia jako 19 12 0619 12 06* (drewno zawierające substancje niebezpieczne): a) odbiór odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wezwanie telefoniczne koordynatora wskazanego przez Zamawiającego; b) w celu wywozu odpadów podstawiane będą w zależności od potrzeb kontenery typu KP-7, KP-5 lub KP-3; c) przewidywana maksymalna ilość odpadów - 7 m3. 2. Inne postanowienia dotyczące całości przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania kontenerów i pojemników na nieczystości w należytym stanie technicznym i sanitarnym oraz do innych zobowiązań wynikających z umowy. b. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. c. Oferta musi obejmować cały zakres zamówienia w danej części. d. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia (wskazać zakres czynności jakie ma wykonywać podwykonawca), której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym].
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach