Przetargi.pl
Usługa wywozu odpadów poprodukcyjnych pochodzących z nieruchomości administracyjnych SP ZOZ uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 im. N. Barlickiego UM w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22

Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70 , fax. 42 678 99 52
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
    ul. Kopcińskiego 22
    90-153 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, fax. 42 678 99 52
    REGON: 28877400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wywozu odpadów poprodukcyjnych pochodzących z nieruchomości administracyjnych SP ZOZ uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 im. N. Barlickiego UM w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest usługa wywozu odpadów poprodukcyjnych pochodzących z nieruchomości administracyjnych SP ZOZ uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 im. N. Barlickiego UM w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22 o ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2. Opróżnianie pojemników będzie się odbywało z uwzględnieniem specyfiki potrzeb Zamawiającego w godzinach od 03.00 do 07.00 z częstotliwością: • kontener prasujący o pojemności 7 m3 należący do Zamawiającego – od 2 do 3 razy w miesiącu w terminie określonym przez dział administracyjno-techniczny. • kontener standardowy o pojemności 7 m3 należący do Wykonawcy – 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty – 1 raz dziennie, oraz dodatkowo w wyjątkowych sytuacjach po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym przez dział administracyjno-techniczny 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i typów kontenerów na odpady w zależności od zaistniałych potrzeb. 4. Usuwanie odpadów będzie się odbywało zgodnie z przepisami ustawy z dn. 13. 09. 1996r o utrzymywaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, ze zm.) i innymi przepisami, a w szczególności zgodnie z wymaganiami sanitarnymi. 5. Wykonawca zapewni własny transport odpadów. Koszty transportu winny być wliczone w cenę świadczonej usługi. 6. Wykonawca powinien posiadać myjnię, w której będą myte i dezynfekowane kontenery do składowania odpadów. 7. Przedmiotowa dostawa finansowana jest ze środków własnych zamawiającego. 8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 9. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. • Zezwolenie na przetwarzanie i/lub zbieranie odpadów lub pozwolenie zintegrowane, uwzgledniające metody odzysku zgodnie z załącznikiem nr 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z póź. zm.) • Zezwolenie na transport i/lub zbieranie odpadów poprodukcyjnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach