Przetargi.pl
Usługa wywozu odpadów komunalnych - stałych (oznaczenie sprawy: ZP-40-Log-2012)

Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-007 Warszawa 60, ul. W. Oczki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 684 11 19, 684 15 87 , fax. 022 6841203
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego
    ul. W. Oczki 1 1
    02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie
    tel. 022 684 11 19, 684 15 87, fax. 022 6841203
    REGON: 14161012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wywozu odpadów komunalnych - stałych (oznaczenie sprawy: ZP-40-Log-2012)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych stałych. 2) Przez odpady komunalne należy rozumieć stałe odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, a także w pomieszczeniach użytkowych na cele biurowe lub socjalne przez wytwarzającego odpady. 3) Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: Część nr 1 - wywóz odpadów komunalnych (stałych) - Warszawa, Sękocin Stary; Część nr 2 - wywóz odpadów komunalnych (stałych) - Skierniewice. Kod CPV: 90513200-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. 4) Przewidywana ilość odpadów: Część nr 1 - Łączna ilość kontenerów w okresie obowiązywania umowy - 2316 w tym: Kontener BÓBR 1.1 - Łączna ilość w okresie obowiązywania umowy - 2304 sztuk; Kontener KP-7 - Łączna ilość w okresie obowiązywania umowy - 12 sztuk; - Łączna ilość m3 przewidziana do odbioru w okresie obowiązywania umowy - 648, w tym: Kontener na szkło - Łączna ilość m3 w okresie obowiązywania umowy - 216; Kontener na plastik - Łączna ilość m3 w okresie obowiązywania umowy - 216; Kontener na papier - Łączna ilość m3 w okresie obowiązywania umowy - 216. Część nr 2 - Łączna ilość kontenerów w okresie obowiązywania umowy - 288 w tym: Kontener BÓBR 1.1 - Łączna ilość w okresie obowiązywania umowy - 288 sztuk; - Łączna ilość m3 przewidziana do odbioru w okresie obowiązywania umowy - 216, w tym: Kontener na szkło - Łączna ilość m3 w okresie obowiązywania umowy - 72; Kontener na plastik - Łączna ilość m3 w okresie obowiązywania umowy - 72; Kontener na papier - Łączna ilość m3 w okresie obowiązywania umowy - 72. 5) Zamawiający zastrzega sobie, że w trakcie obowiązywania umowy ilości szt. kontenerów i częstotliwość ich wywozu mogą ulec zmianie z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć przy ustalaniu potrzeb, jednak wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty oferty. W zależności od potrzeb Zamawiającego, ma on prawo do zmiany ilości i terminów świadczonych usług, o czym zawiadomi Wykonawcę telefonicznie i potwierdzi faxem z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. 6) W przypadku zmiany przepisów regulujących obrót odpadami komunalnymi Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego dostosowania sposobu realizacji usług. 7) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, ma obowiązek posiadania przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100.000,00zł (dotyczy Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą w zakresie Części nr 1) i nie niższą niż 50.000,00 zł (dotyczy Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą w zakresie Części nr 2). Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w zakresie obu części, ma obowiązek posiadania przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 150.000,00zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach