Przetargi.pl
Usługa wywozu nieczystości stałych z Muzeum Zamkowego w Malborku. Zp 13/2009

Muzeum Zamkowe w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Starościńska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamkowe w Malborku
    ul. Starościńska 1 1
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    REGON: 00027607328111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury.Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wywozu nieczystości stałych z Muzeum Zamkowego w Malborku. Zp 13/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa wywozu nieczystości stałych z Muzeum Zamkowego w Malborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w artykule 22 ustawy Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali, że: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli załączy zezwolenie w zakresie odbierania odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce świadczenia usługi, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej brutto co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 i 7 niniejszej SIWZ zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Każdy z nich musi spełniać warunek wymieniony w pkt. 5.1.4, pozostałe warunki muszą spełniać razem lub jeden z nich. Ponadto każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.1; 6.1.3. SIWZ, a razem muszą załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w punktach: 6.1.2; 6.1.4; 6.1.5. SIWZ. Ponadto w/w Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika, o którym mowa w punkcie 12 SIWZ. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: A.1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; A.2. zezwolenie w zakresie odbierania odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce świadczenia usługi (aktualne na czas wykonywania zamówionej usługi); A.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykazujące prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.4.wykaz o doświadczeniu zawodowym (Doświadczenie zawodowe) Wykonawcy zgodnie z pkt. 5.1.2. SIWZ. Wykaz powinien zawierać: nazwę odbiorców, przedmiot usługi, daty, wartość brutto w PLN - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty np.: protokoły odbioru końcowego lub referencje potwierdzające, że wymieniane prace zostały wykonane należycie; A.5.pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. B.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2.1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia: 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). C. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. D. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach