Przetargi.pl
Usługa wywozu nieczystości stałych segregowanych z budynków O/ZUS Rzeszów Al. Piłsudskiego 12, Siemiradzkiego 10 i Biura Terenowego ZUS w Lubaczowie ul. Mickiewicza 168.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 675 000, , fax. 178 523 638
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 675 000, , fax. 178 523 638
    REGON: 17756001800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wywozu nieczystości stałych segregowanych z budynków O/ZUS Rzeszów Al. Piłsudskiego 12, Siemiradzkiego 10 i Biura Terenowego ZUS w Lubaczowie ul. Mickiewicza 168.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ I RZESZÓW do przetargu nieograniczonego nr 350000/271/07/2020/ZAP Kod CPV 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 1. Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązuje się wywozić odpady gromadzone w sposób selektywny z pojemników usytuowanych przy budynkach O/ZUS Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 oraz ul. Siemiradzkiego 10. 2. Zamawiający będzie gromadził w sposób selektywny, w oddzielnych pojemnikach następujące odpady komunalne: 2.1. segregowane (papier i tektura) 2.2. segregowane (szkło) 2.3. segregowane (metale, tworzywa sztuczne) 2.4. segregowane (biodegradowalne) 2.5. odpady nie podlegające segregacji ( frakcja zmieszana) 3. Ceny podane w ofercie cenowej zawierają wszelkie poniesione przez Wykonawcę koszty dotyczące realizowanej umowy. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot umowy Wykonawca będzie świadczył od daty zawarcia umowy nie wcześniej niż od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022 r. 1.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy za 7 dniowym okresem wypowiedzenia, w przypadku gdyby Miasto Rzeszów przystąpiło w trybie ustawy z dnia 13-09-1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do realizacji odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie zamieszkałych przez mieszkańców. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie zapłaty z tytułu zrealizowanych usług do dnia rozwiązania umowy. 1.2. Zamawiający może rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem natychmiastowym w przypadku gdy Wykonawca nie wykonuje lub nienależycie wykonuje przedmiot umowy, po jednokrotnym bezskutecznym wezwaniu Wykonawcy do należytego wykonania umowy. 2. Wywóz odpadów niesegregowanych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 14:00,(wtorek, piątek) 2.2. odpadów posegregowanych: a) segregowane (papier i tektura) –raz na dwa tygodnie b) segregowane (szkło) – raz w miesiącu c) segregowane (metale i tworzywa sztuczne)-raz na dwa tygodnie d segregowane (biodegradowalne)-raz w tygodniu na podstawie harmonogramu odbioru, przedstawionego przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zapewni nieodpłatnie 4 pojemniki o pojemności 900 l i 3 pojemniki 360 l na odpady stałe niesegregowane oraz minimum 5 pojemników 1100L, 1 pojemnik 360L na odpady stałe segregowane (frakcje: papier, metale i tworzywa sztuczne, szkło, biodegradowalne –worki 120l. 25 szt. w miesiącu). 4. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej konserwacji i dezynfekcji pojemników na śmieci, zarówno stanowiących własność Wykonawcy jak i Zamawiającego. 5. Zamawiający zapewnia wolny dojazd do pojemnika gdzie gromadzone będą nieczystości stałe. 6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w całym okresie obowiązywania umowy aktualnego zezwolenia na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. W razie wygaśnięcia w czasie trwania umowy przedmiotowego zezwolenia, Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed upływem terminu wygaśnięcia zezwolenia przedstawić Zamawiającemu nowe aktualne zezwolenie. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie wymaganego dokumentu, Zamawiający uprawniony jest do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. 7. W przypadku utraty zezwoleń na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie (tj. w terminie do 3 dni) powiadomić Zamawiającego, podając przyczynę ich utraty. WYNAGRODZENIE ORAZ ZASADY ROZLICZEŃ 1. WYKONAWCY z tytułu wykonania usługi polegającej na wywozie odpadów stałych segregowanych przysługiwać będzie wynagrodzenie zgodnie z ofertą cenową stanowiącą załącznik nr 1a do umowy, które wynosi: 1.1. Budynek ZUS Al. Piłsudskiego 12 Odpady segregowane selektywnie (frakcja zmieszana) 1.1.1 cena jednostkowa wywozu jednego pojemnika o pojemności 900 l ………………zł. miesięcznie, cena wywozu 4 pojemników ( 900l) 2 razy w tygodniu wynosi miesięcznie………. zł. 1.1.2 cena jednostkowa wywozu jednego pojemnika o pojemności 360 l wynosi miesięcznie ……………………………………… zł. cena wywozu 1 pojemnika (360 l) 2 razy w tygodniu wynosi miesięcznie …………..zł. RAZEM MIESIĘCZNIE zł 1.2. . Budynek ZUS ul. Siemiradzkiego 10 Odpady segregowane selektywnie (frakcja zmieszana) 1.2.1 cena jednostkowa wywozu jednego pojemnika o pojemności 360 l wynosi miesięcznie ….zł. cena wywozu 2 pojemników (360 l) 2 razy w tygodniu wynosi miesięcznie…………. zł. Cena ofertowa obejmuje podatek od towarów i usług (VAT), obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami i zawiera wszelkie poniesione przez Wykonawcę koszty dotyczące realizowanej umowy. 2. Koszt wywozu odpadów z pojemników na: a. Odpady z tworzyw sztucznych i metali b. Odpady z papieru i tektury c. Odpady ze szkła opakowaniowego d. Odpady biodegradowalne - zawiera się w cenie brutto za odbiór odpadów niepodlegających segregacji. 3. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie miesięczne stanowiące iloczyn ilości opróżnionych w danym miesiącu pojemników i cen jednostkowych brutto, podanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1.1a do umowy). 4. Płatności z tytułu realizacji umowy, dokonane będą przez Zamawiającego raz w miesiącu, po wykonaniu usługi za poprzedni miesiąc , na podstawie faktury VAT, potwierdzonej przez Zamawiającego, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, CZĘŚĆ II LUBACZÓW 1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych segregowanych z budynku Biura Terenowego ZUS w Lubaczowie ul. Mickiewicza 168 w okresie od 01.04.2021 r. do 31.03.2023 r. 2. Wykonawca w ramach niniejszej zamówienia zobowiązuje się wywozić odpady gromadzone w sposób segregowany ze śmietnika usytuowanego przy budynku B.T. ZUS w Lubaczowie przy ul. Mickiewicza 168 . 3. Zamawiający będzie gromadził w oddzielnych pojemnikach następujące odpady komunalne: 2.1. (papier i tektura) – worki 120 litrów 2.2. (szkło) – worki- 80 litrów 2.3. (metale, tworzywa sztuczne) – worki 120 litrów 2.4.(biodegradowalne) - worki 120 litrów 2.5. (zmieszane) – pojemnik 660 litrów 3.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy za 7 dniowym okresem wypowiedzenia, w przypadku gdyby gmina Miasto Lubaczów przystąpił w trybie ustawy z dnia 13-09-1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dziennik Ustaw z 2017 r. poz. 1289 do realizacji odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie zamieszkałych przez mieszkańców. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie zapłaty z tytułu zrealizowanych usług do dnia rozwiązania umowy. 3.2.Zamawiający może rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem natychmiastowym w przypadku gdy Wykonawca nie wykonuje lub nienależycie wykonuje przedmiot umowy, po jednokrotnym bezskutecznym wezwaniu Wykonawcy do należytego wykonania umowy. 4. Wywóz nieczystości komunalnych odbywać się będzie dwa razy w miesiącu w godzinach od 7:00 do 14:00,. 4.1. . Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych odbywać się będzie jeden raz na dwa tygodnie w godzinach od 7:00 do 14:00. 4.2 odpadów posegregowanych: a) segregowane (papier i tektura) –jeden raz w miesiącu b) segregowane (szkło) – 1 raz w miesiącu c) segregowane (metale i tworzywa sztuczne)- 1 raz w miesiącu d)segregowane (biodegradowalne)-raz na dwa tygodnie w okresach od 01.IV.do 31.X. 1 raz w miesiącu w okresie od 01.XI.do 31 III. na podstawie harmonogramu odbioru, przedstawionego przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zapewni bezpłatnie 1 pojemnik 660L na odpady stale niesegregowane, worki foliowe o pojemności 120 L , 80L. Zamawiający zapewni jeden pojemnik o pojemności 1100L który stanowi jego własność na odpady stałe segregowane. do przechowywania worków z odpadami segregowanymi. 6. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej konserwacji i dezynfekcji pojemników na śmieci. 7. Za ewentualne uszkodzenia mechaniczne pojemnika będącego własnością Zamawiającego, podczas załadunku nieczystości, Zamawiającemu przysługuje prawo do odszkodowania w wysokości poniesionych kosztów remontu lub wymiany pojemnika. 6. Zamawiający zapewnia wolny dojazd do pojemnika gdzie gromadzone będą nieczystości stałe. 8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w całym okresie obowiązywania umowy aktualnego zezwolenia na odbiór odpadów komunalnych. W razie wygaśnięcia w czasie trwania umowy przedmiotowego zezwolenia, Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed upływem terminu wygaśnięcia przedstawić Zamawiającemu nowe aktualne zezwolenie. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie wymaganego dokumentu, Zamawiający uprawniony jest do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. 9. W przypadku utraty zezwoleń na odbiór lub transport nieczystości stałych Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie (tj. w terminie do 3 dni) powiadomić Zamawiającego, podając przyczynę ich utraty. 10. Wykaz szacowanych ilości wywozów w ciągu miesiąca : Odpady niesegregowane -1 pojemnik 660 litrów 2 razy w miesiącu. Wywóz odpadów segregowanych (papier i tektura) 7 worków 120L Wywóz odpadów segregowanych (tworzywa sztuczne) 6 worków 120L Wywóz odpadów segregowanych (szkło) 1worek 80L Wywóz odpadów biodegradowalnych -4 worki 120 l. 11. Do Zawartej umowy musi być załączony formularz cenowy ceny jednostkowej wywozu nieczystości stałych. 12. Zabezpieczenie przez Wykonawcę odpowiednich ilości pojemników na odpady komunalne i worków na surowce wtórne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wymagane prawem dokumenty na prowadzenie działalności w zakresie wywozu odpadów komunalnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach