Przetargi.pl
Usługa wywozu nieczystości stałych - odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu RAP 19 2009

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25/27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3283576, 3205496 , fax. 071 3283576
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25/27 25/27
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3283576, 3205496, fax. 071 3283576
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wywozu nieczystości stałych - odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu RAP 19 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych -odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Zakres rzeczowy zamówienia określony został w załącznikach nr 1a - Administracja oraz Psary i 1b-Dział Spraw Studenckich, do SIWZ. i obejmuje on: wywóz nieczystości stałych - odpadów komunalnych z posesji Uniwersytetu Przyrodniczego przez okres roku przy użyciu należących do Wykonawcy pojemników i kontenerów o następującej pojemności: 10 m? - 2 kontenery, 1100 l - 53 pojemniki, 110 l - 27 pojemników, 240 l - 12 pojemników, 8 m? - 1 kontener oraz transport, dostarczenie pojemników i kontenerów i okresową dezynfekcję pojemników i kontenerów - raz w miesiącu.Kontenery o pojemności 10 m? i 8 m? mają być zamknięte (z klapą).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oraz posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w Rozp. Min. Środowiska z 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów) wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce świadczenia usługi na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1. ustawy z dnia 13.09.1996 r. (Dz.U. z 2005 nr 236 poz. 2008 z późn. zmianami) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. UWAGA! Jeden ze wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia obiektów należących do Zamawiającego położony jest poza obszarem gminy Wrocław. Jest to budynek Stacji Badawczo - Dydaktycznej Roślin Warzywnych i Ozdobnych Katedry Ogrodnictwa w Psarach położony przy ul. Głównej 50, Psary, 51-180 Wrocław. Miejscowość Psary położona jest w gminie Wisznia Mała. W związku z powyższym w niniejszym postępowaniu niewystarczającym jest wskazanie przez Wykonawców składających oferty, iż dysponują oni zezwoleniem na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Wrocław, gdyż zezwolenie to nie uprawnia do odbioru odpadów z nieruchomości położonych w miejscowości Psary, gmina Wisznia Mała. Oznacza to, że w niniejszym postępowaniu dla potwierdzenia ww. warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania przez Wykonawców stosownych uprawnień, koniecznym jest przedstawienie w ofercie dwóch zezwoleń dotyczących wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia; jednego obowiązującego na terenie gminy Wrocław, drugiego obowiązującego na terenie gminy Wisznia Mała. Obowiązek ten wynika wprost z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 nr 236 poz. 2008 z późn. zmianami). Przepis ten stanowi, że na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wymagane jest uzyskanie zezwolenia. Z ust. 6 tego artykułu wynika zaś, iż zezwolenia tego udziela w drodze decyzji wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce świadczenia usług. Miejscem tym jest miejsce skąd Wykonawca odbiera odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia),tj. a) wykażą wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej 1 usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości min. 200 000 zł brutto z podaniem jej wartości, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. (Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy, gdy przedstawiona w wykazie usługa spełniać będzie ww. warunek dotyczący wartości, a była/jest wykonywana przez czas jednego roku lub krótszy i w tym okresie osiągnęła ww. wartość) 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: ,spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania -załącznik nr 2a do SIWZ. 4.Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. 5.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. 6.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (dotyczy zezwoleń o których mowa w rozdziale IV ust 1 pkt 1 SIWZ) W złożonej ofercie wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w punktach 1 i 3. Dokumenty określone w punktach 2,4,5,6 poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się złożenie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawionej na spółkę. W takim przypadku w treści polisy musi być wskazana nazwa spółki oraz nazwiska wszystkich wspólników. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa: w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione, w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Pozostałe dokumenty Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej. Dokumenty mają być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnego przedstawiciela wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach