Przetargi.pl
USŁUGA WYWOZU I SKŁADOWANIA NIECZYSTOŚCI STAŁYCH w m. Śrem

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYWOZU I SKŁADOWANIA NIECZYSTOŚCI STAŁYCH w m. Śrem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wywozem i składowaniem nieczystości stałych Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wywozem i składowaniem nieczystości stałych, z kompleksów będących w administracji 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu - z obiektów administrowanych przez 31 BLT na terenie m. Śrem. 2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w projekcie umowy zał. nr 4 oraz w zał. do umowy 3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 4. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 uPzp. Zamawiający ma prawo, bez konieczności sporządzania i podpisania aneksu do umowy do zmiany ilości pojemników, miejsca podstawienia w ramach danego kompleksu oraz ich częstotliwość wywozu w danym miesiącu poprzez ich zwiększenie lub zmniejszenie nie więcej niż o 33% w stosunku do średniomiesięcznej wartości ilości realizacji usługi. Dotyczyć to będzie głównie konieczności zwiększenia zapotrzebowania na ilość pojemników na wywóz i składowanie nieczystości stałych z przeznaczeniem na imprezy jednorazowe, mające odbyć się w latach 2019-2022, których ilość i czasookres nie mogły być przewidziane w momencie przygotowania procedury przetargowej. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 15.12.2022r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za usługi w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ważną decyzję na prowadzenie działalności związanej z wywozem i składowaniem nieczystości stałych (wydanej odpowiednio przez Urząd Miasta/ Urząd Gminy), zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. 2018r. poz. 1454)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg zał. nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – dokument musi być w formie elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, składa się pocztą elektroniczną. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną