Przetargi.pl
USŁUGA WYWOŻENIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z TERENU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2927103 , fax. 061 2927102
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2927103, fax. 061 2927102
    REGON: 00055382200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYWOŻENIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z TERENU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA WYWOŻENIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z TERENU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH w tym: 1) odbiór z miejsca magazynowania wytworzonych przez Zamawiającego odpadów medycznych w ilości 2 500 kg miesięcznie, tj. 30 000 kg rocznie, tj. 120 000 kg na 4 lata, zakwalifikowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001 nr 112 poz. 1206) do grup: a) 18 01 01 narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki z wyłączeniem 18 01 03 - b) 18 01 02* części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania z wyłączeniem 18 01 03 c) 18 01 03* inne odpady , które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego o którym wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 d) 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 e) 16 02 13 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (rtęć z uszkodzonych termometrów rtęciowych). Asortyment i ilości zostały przedstawione przez Zamawiającego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy. Za odbiór odpadów medycznych uważa się ich odbiór od Zamawiającego w każdy : poniedziałek , środę i piątek w godzinach od 7.00 do 14.00. W przypadku wystąpienia sytuacji gdy : poniedziałek, środa i piątek przypadną jako dzień nieroboczy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy również w dzień przypadający jako nieroboczy, tak aby nie stanowiły one zagrożenia sanitarno - epidemiologicznego. 2) Dostarczenie na czas trwania umowy do Zamawiającego wagi do ważenia odpadów ,ich ważenie oraz załadunek odbieranych odpadów będących przedmiotem zamówienia, w obecności pracownika Zamawiającego 3) Potwierdzanie odbioru ilościowego odpadów wg wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów tj. na Karcie Ewidencji Odpadów i Karcie Przekazania Odpadów- wystawiane przez Wykonawcę. 4) Usługa transportu odbieranych odpadów medycznyc, o których mowa w pkt.1.1) 5) Usługa unieszkodliwiania odbieranych odpadów medycznych , o których mowa w pkt.1.1) 6) Ponoszenia odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, o których mowa w pkt.1.1. 7) Ponoszenia odpowiedzialności za realizację usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych , o których mowa w pkt.1.1. wobec organów kontroli zewnętrznych 2.Podstawa prawna opracowania SIWZ: 1) Ustawa Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 113,poz.759, ze zm.),zwana dalej PZP, 2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) 3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. 2009 nr 224 poz. 1796) 4) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251, ze zm.) 5) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001 nr 112 poz. 1206) 6) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2010 nr 139 poz. 940) 7) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych weterynaryjnych ( Dz. U. z 2003 r. nr 8, poz. 104 z późn. zm.) 8) Rozporządzenie MOŚ z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. nr 30 poz. 213) 9) Ustawa z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. nr 199, poz. 1671 z późn. zm.) 10) Umowa europejska dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR), sporządzona w Genewie dnia 30 września 1957 r. (Dz. U. 1975 nr 35 poz. 189, ze zm.) 11) Oświadczenie Rządowe z dnia 26 lipca 2005 r. w sprawie wejścia w życie zmian do załączników A i B Umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR), sporządzonej w Genewie dnia 30 września 1957 r. (Dz. U. 2005 nr 178 poz. 1481) 12) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2001 nr 62 poz. 627, ze zm.) 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Duszniki, Oddział Szamotuły, nr: 27 9072 0002 0450 0009 2000 0003 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty (nie stanowi to jednak obowiązku, z którego mogłyby wynikać negatywne sankcje wobec Wykonawcy). 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11. Dyspozycję w zakresie zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 46 pkt.1-5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach