Przetargi.pl
usługa wynajmu sali konferencyjnej oraz wyżywienia uczestników i osób zaangażowanych w realizację szkolenia: Dotacje unijne dla firm leśnych, na terenie RDLP Radom powtórzenie postępowania

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2011-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa wynajmu sali konferencyjnej oraz wyżywienia uczestników i osób zaangażowanych w realizację szkolenia: Dotacje unijne dla firm leśnych, na terenie RDLP Radom powtórzenie postępowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa obejmuje wynajem sali konferencyjnej oraz wyżywienie uczestników szkolenia (tj.: uczestników szkolenia i osób zaangażowanych w realizację szkolenia Dotacje unijne dla firm leśnych, na terenie RDLP Radom Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie realizowana w związku z Umową o dofinansowanie Projektu: Rozwój kapitału ludzkiego w firmach leśnych nr UDA-POKL.02.01.01-00-775/09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres usługi w ramach szkolenia: Termin i miejsce usługi: wykonanie usługi odbędzie się w terminie 6 miesięcy od dnia rozstrzygnięcia przetargu, u Wykonawcy którego nieruchomość (sala konferencyjna, sala restauracyjna, parking) znajduję się na obszarze 35 km wokół miejscowości Tarnobrzeg (woj. świętokrzyskie) Usługa obejmuje wynajem sali konferencyjnej oraz wyżywienie uczestników szkolenia (tj.: uczestników szkolenia i osób zaangażowanych w realizację szkolenia. Przez wyżywienie uczestników rozumie się podanie obiadu dwudaniowego w sali restauracyjnej oraz podanie napojów i poczęstunku w przerwach wykładu na sali konferencyjnej (przerwy kawowe). Wymiar usługi to 32 osoby w czasie szkolenia: -przerwa kawowa - obiad dwudaniowy Sala konferencyjna i sala restauracyjna muszą mieścić się w tym samym budynku. Do dyspozycji uczestników szkolenia oraz osób zaangażowanych w realizacje szkolenia, muszą zostać udostępnione bezpłatnie miejsca parkingowe. - szczegółowy opis zamówienia: 1. pod pojęciem sali konferencyjnej rozumie się udostepnienie pomieszczenia które pomieści minimum 40 osób, pozwalająca na podanie w niej napojów i ciasta podczas tzw. przerw kawowych. Sala musi posiadać dostęp do światła dziennego oraz system klimatyzacji. Wyposażenie sali - stoły, krzesła z oparciem w ilości odpowiadającej ilości osób szkolonych, sprzęt multimedialny tj.:, rzutnik, ekran, mikrofon z nagłośnieniem oraz tablica - do wyboru tablica suchościeralna lub Flipchart. Ponadto sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ. Czas udostępnienia sali w ramach wykładu to ok. 10 godz. (8 godz. wykładu i 2 godz. na organizację wykładu). 2. pod pojęciem sali restauracyjnej rozumie się udostępnienie pomieszczenia które pomieści minimum 40 osób, pozwalającą na podanie obiadu dwudaniowego. Ponadto sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ oraz SANEPIDU. 3. ilość bezpłatnych miejsc parkingowych musi być równa ilości osób uczestniczących w szkoleniu tzn. nie mniej niż 32 miejsca. Teren parkingu musi być ogrodzony i położony na terenie nieruchomości Wykonawcy. 4. pod pojęciem przerwy kawowej rozumie się poczęstunek w przerwach wykładu teoretycznego podawany na sali konferencyjnej tj. kawa (w ilości 500 ml/osobę) i herbata (w ilości 250 ml/osobę), dwa rodzaje ciast (o wadze łącznej 250 g/osobę), cukier, śmietanka, cytryna oraz butelka wody mineralnej (500ml/osobę). Niedopuszczalne jest podawanie napojów w pojemnikach jednorazowego użycia. 5. W ramach obiadu dwudaniowego rozumie się: I danie - zupa (450 ml/osobę), pieczywo (bułka lub chleb), II danie - mięso (min.200g/osobę), ziemniaki (min.300g/osobę), sos, 3 rodzaje surówek (o wadze łącznej 150g/osobę), kawa (200 ml/osobę) i herbata (200ml/osobę) lub napój (kompot/sok owocowy 250 ml/osobę). Niedopuszczalne jest podawanie obiadu oraz napojów w pojemnikach jednorazowego użycia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach