Przetargi.pl
Usługa wynajmu sal konferencyjnych wraz z obsługą techniczną i usługą cateringu w celu realizacji szkoleń w ramach projektu: SPINqbator Zdolnego Śląska Nr zamówienia publicznego: ZP/PN/SZP/12/2013.

Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno-Zdrój, ul. Szczawieńska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 64 80 400 , fax. 074 64 80 417
  • Data zamieszczenia: 2013-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Szczawieńska 2 2
    58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 64 80 400, fax. 074 64 80 417
    REGON: 89000475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.darr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wynajmu sal konferencyjnych wraz z obsługą techniczną i usługą cateringu w celu realizacji szkoleń w ramach projektu: SPINqbator Zdolnego Śląska Nr zamówienia publicznego: ZP/PN/SZP/12/2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu sal konferencyjnych wraz z obsługą techniczną i usługą cateringu w celu realizacji szkoleń w ramach projektu: SPINqbator Zdolnego Śląska. Ilość wydarzeń w poszczególnych latach: A - 1 szkolenie (jednodniowe) po 10 osób w roku 2013 w okresie kwiecień 2013; B - 3 szkolenia (jednodniowe) w każdym szkoleniu po 20 osób (łącznie 60 osób) w roku 2013 w maju 2013; C - 2 szkolenia (jednodniowe) w każdym szkoleniu po 20 osób (łącznie 40 osób) I i IV kwartale w roku 2014; D - 1 szkolenie (1 dzień) po 20 osób w I kwartale roku 2015. Łącznie 7 szkoleń w latach 2013-2015. Liczba rzeczywistych uczestników szkoleń może odbiegać od liczb podanych przez zamawiającego w granicach do 30% In minus. Zamawiający poinformuje wykonawcę o ostatecznej liczbie uczestników i przekaże ramowy plan szkoleń nie później niż na 3 dni robocze przed dniem danego Szkolenia. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu sal konferencyjnych na terenie Dolnego Śląska (docelowe miasta to: Wrocław, Legnica, Jelenia Góra, Wałbrzych) na potrzeby 7 szkoleń wraz z obsługą techniczną i usługą cateringu. Poszczególne Szkolenia będą przeprowadzone w trakcie 1 dnia. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia sal w godzinach: 08:00 - 18:00. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia dla uczestników szkoleń. Wymagania w zakresie obiektu w którym będą znajdywać się sale konferencyjne: - obiekt powinien zostać wybudowany lub wyremontowany nie wcześniej niż 10 lat przed dniem opublikowania niniejszego postępowania; - w przypadku hotelu jego standard powinien wynosić nie mniej niż 3 gwazdki; - w obiekcie świadczy się usługi konferencyjne; - zaplecze sanitarne dostosowane do liczby uczestników; osobne toalety dla mężczyzn i kobiet- znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie Sali konferencyjnej; - możliwość wcześniejszego (najpóźniej w dniu poprzedzającym szkolenie) dostarczenia i przechowania materiałów konferencyjnych. Obiekt w którym odbywać się będzie szkolenie powinien znajdować się w bliskiej odległości od dworca PKP/PKS ( do 5 km) oraz posiadać dogodne połączenie komunikacji miejskiej. Wymagania w zakresie usługi cateringu- wyżywienia: W ramach świadczonej usługi cateringowej wykonawca zapewni, odpowiednio dla poszczególnych szkoleń: a)obiad -składający się z minimum 2 dań tj. zupy oraz dania głównego: podczas obiadu należy zapewnić również herbatę, kawę, wodę oraz soki; - obiad powinien być podany w pomieszczeniu odrębnym od Sali w której prowadzone jest szkolenie lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników Szkolenia; - obsługa cateringowa powinna obejmować również serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów- obrusy, zastawa porcelanowa i szklana oraz sprzątanie); b)przerwy kawowe- serwis kawowy- dostępny dla uczestników szkoleń od momentu rozpoczęcia szkolenia przez cały czas trwania zajęć, jednak nie dłużej niż do godziny 17. - serwis powinien obejmować: kawę, herbatę, napoje gazowane - niegazowane, wodę i ciastka deserowe; - Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w bezpośrednim sąsiedztwie lub w sali szkoleniowej. - Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym prowadzone są szkolenia . Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia. Nie dotyczy to serwisu kawowego. c)W zakresie wyżywienia wykonawca zobowiązany jest do: - terminowego przygotowania i podania posiłków, zgodnie z ramowym planem danego szkolenia; - zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posiłków; - przygotowania posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, urozmaiconych i pełnowartościowych, świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia; - przedstawienia zamawiającemu do akceptacji menu nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem Szkolenia. Wymagania w zakresie sal konferencyjnych: Wykonawca powinien zapewnić: - salę dostosowaną do zgłoszonej liczby uczestników o powierzchni nie mniejszej niż 1,5 m2, przypadającej na uczestnika; - sala powinna być klimatyzowana z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego; - sala powinna spełniać warunki umożliwiające rejestrację audio- video przebiegu szkolenia; - miejsca siedzące dla uczestników Szkolenia w odpowiedniej ilości - ustawienia krzeseł teatralne z blatem lub nadstawką do robienia notatek; - stół prezydialny z miejscami siedzącymi dla 5 osób, widoczny dla każdego uczestnika, z każdego miejsca Sali; - nagłośnienie: mikrofon stacjonarny przy stole prezydialnym, dwa mikrofony mobilne (bezprzewodowe), nagłośnienie zapewniające dobrą słyszalność w każdym punkcie Sali; - laptop (komputer)z oprogramowaniem umożliwiającym odczyt plików prezentacji, odczyt dokumentów oraz łączenie z siecią Internet i wyświetlanie stron www; - dostęp do sieci Internet (łącze przewodowe lub bezprzewodowe); - projektor multimedialny kompatybilny z laptopem (komputerem) oraz ekran do wyświetlania obrazu z projektora (obraz na ekranie widoczny dla każdego uczestnika, z każdego miejsca Sali); - tablicę sucho ścieralną typu flipchart, flamastry (3 kolory: czarny, czerwony, zielony) i gąbkę; - stół recepcyjny oraz krzesła przed salą umożliwiające prowadzenie rejestracji uczestników i rozmieszczenie materiałów dla uczestników; - bezpłatną szatnię. - Sale szkoleniowe powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu do liczby uczestników szkoleń oraz odpowiednio oznakowane. -zgodnie z wytycznymi zamawiającego Wymagania w zakresie obsługi technicznej: - Wykonawca zapewni co najmniej jedną osobę do obsługi technicznej w trakcie trwania Szkolenia, dostępną przynajmniej na 1 godzinę przed rozpoczęciem Szkolenia oraz w trakcie Szkolenia na wezwanie zamawiającego. - Montaż przekazanych przez zamawiającego banerów i roll- upów - najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem Szkolenia; - wykonawca zapewni obsługę akustyczno- techniczną podczas Szkolenia. Uwaga: Liczba rzeczywistych uczestników szkolenia może odbiegać od liczb podanych przez zamawiającego w granicach do 30% In minus. Zamawiający poinformuje wykonawcę o ostatecznej liczbie uczestników i przekaże ramowy plan szkoleń nie później niż na 3 dni robocze przed dniem danego Szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank DnB NORD Polska S.A. o Wałbrzych nr 33 1370 1079 0000 1701 4045 0600 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku składania wadium w innej niż pieniądz formie Zamawiający wymaga załączenia do oferty kserokopii potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. Nie należy załączać oryginału dokumentu stanowiącego wadium przetargowe do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a)Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. b)Okres wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją. c)Kwotę gwarancji. d)Termin ważności gwarancji. e)Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f)Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. g)Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. h)Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i)Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.darr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach