Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 51-147 Wrocław, ul. Czajkowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 261 658 666 , fax. 261 658 425
- Data zamieszczenia: 2020-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
ul. Czajkowskiego 109
51-147 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 261 658 666, fax. 261 658 425
REGON: 93038806200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.awl.edu.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA WYNAJMU I SERWISU ODZIEŻY ROBOCZEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem i serwis odzieży roboczej, polegający na wyposażeniu pracowników Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki, zwanej dalej AWL, w odzież roboczą oraz wykonywanie zabiegów konserwacyjnych tej odzieży. Zamawiający przewiduje wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników fizycznych w liczbie 52 osób oraz pracowników stołówki żołnierskiej w liczbie 62 osób (w tym 14 mężczyzn i 48 kobiet). Przewidywana liczba pracowników – 114 osób; Zamawiający przewiduje zmniejszenie lub zwiększenie liczby pracowników jak również zmiany w zakresie liczby wydanych przedmiotów, rozliczenie realizacji usługi nastąpi na podstawie faktycznie zrealizowanego zakresu usług. Szczegółowy zakres oraz wymagania i oczekiwania Zamawiającego zawierają załączniki, stanowiące integralną część SIWZ: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik C 2) Wzór umowy – Załącznik B - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50830000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego – załącznik A. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np.. odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną