Przetargi.pl
Usługa wynajmu i serwisowania kontenerów sanitarnych, kabin prysznicowych oraz umywalek wolnostojących celem zabezpieczenia ćwiczeń JESION oraz NIDA (zamówienie z podziałem na 2 zadania)

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wynajmu i serwisowania kontenerów sanitarnych, kabin prysznicowych oraz umywalek wolnostojących celem zabezpieczenia ćwiczeń JESION oraz NIDA (zamówienie z podziałem na 2 zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu i serwisowania kontenerów sanitarnych, kabin prysznicowych oraz umywalek wolnostojących celem zabezpieczenia ćwiczeń JESION oraz NIDA 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące zadania (części): 1) usługa wynajmu i serwisu kontenerów sanitarnych – zadanie nr 1; 2) usługa wynajmu i serwisu kabin sanitarnych z umywalkami oraz umywalek przenośnych – zadanie nr 2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdego zadania przedstawiony został w Opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nieuregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi załącznik nr 4A – dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 4B do SIWZ – dla zadania nr 2 (Projekty umów). 5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych. 6. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT, stanowiącego podstawę wyliczenia wysokości tego wynagrodzenia. 7. Wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usług jest Wykonawca, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 8. Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami zgodnie z ustawą powołaną w ust. 7 niniejszego rozdziału oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90460000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach