Przetargi.pl
Usługa wynajmu i obsługi kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, wynajem i serwisowanie umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego na teren kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz podstawienie i serwisowanie na zgłoszenie Zamawiającego kabin sanitarnych w rejonie działania niżej wymienionych Sekcjach Obsługi Infrastruktury, tj.: Chełm, Jawidz, Lublin, Zamość oraz doraźny wynajem kabin oraz umywalek wolnostojących do Sekcji Obsługi Infrastruktury, tj.: Chełm, Lublin, Zamość, Hrubieszów w zakresie pięciu części

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2020-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wynajmu i obsługi kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, wynajem i serwisowanie umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego na teren kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz podstawienie i serwisowanie na zgłoszenie Zamawiającego kabin sanitarnych w rejonie działania niżej wymienionych Sekcjach Obsługi Infrastruktury, tj.: Chełm, Jawidz, Lublin, Zamość oraz doraźny wynajem kabin oraz umywalek wolnostojących do Sekcji Obsługi Infrastruktury, tj.: Chełm, Lublin, Zamość, Hrubieszów w zakresie pięciu części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu i obsługi kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych z kompleksu wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, wynajem i serwisowanie umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego na teren kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz podstawienie i serwisowanie na zgłoszenie Zamawiającego kabin sanitarnych w rejonie działania niżej wymienionych Sekcjach Obsługi Infrastruktury, tj: Chełm, Jawidz, Lublin, Zamość oraz doraźny wynajem kabin oraz umywalek wolnostojących do Sekcji Obsługi Infrastruktury, tj: Chełm, Jawidz, Lublin, Zamość, Hrubieszów. A. CZĘŚĆ NR 1 - WYNAJEM I OBSŁUGA KABIN SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK WOLNOSTOJĄCYCH NA TERENIE OBSŁUGIWANYM PRZEZ SEKCJĘ OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W CHEŁMIE Obejmuje usługę wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Chełmie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szacunkowa ilość kabin oraz ich serwisów przedstawia poniższa tabela. Łączna ilość kabin do podstawienia - 166 Łączna ilość umywalek do podstawienia - 60 Łączna ilość serwisów kabin sanitarnych - 652 Łączna ilość serwisów umywalek wolnostojących - 60 Usługa będzie obejmowała wynajem i serwisowanie kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych z kompleksu wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, wynajem i serwisowanie umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego na teren kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz podstawienie i serwisowanie na zgłoszenie Zamawiającego kabin sanitarnych. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do: 1) podstawienia kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących w ilości wskazanej przez Zamawiającego; 2) podstawienia oraz serwisu kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących od poniedziałku do niedzieli; 3) opróżniania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących przy użyciu specjalistycznych pojazdów, 4) udostępniania oraz serwisowanie wg cen zgodnych z zawartą umową dodatkowych kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących 5) pozostawienia miejsc serwisowania kabin i umywalek w stanie nie pogorszonym, czystym i uporządkowanym, 6) wykonywania usługi podstawienia i serwisowania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących na zgłoszenie zamawiającego – termin wykonania usługi w ciągu określonej ilości dni od zgłoszenia, podanej w ofercie. 7) każdorazowego potwierdzania usługi przez przedstawiciela zamawiającego bądź użytkownika obsługiwanego kompleksu, 8) przestrzegania zarządzeń, uregulowań i poleceń dotyczących przestrzegania porządku i dyscypliny na terenie jednostki wojskowej, wydawanych przez osobę nadzorującą wykonanie usługi, 9) wymiany podstawionych kabin uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 10) Wykonawca ustanawia swego przedstawiciela. 11) Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za nadzór nad pracownikami. 12) Wykonawca w formie pisemnej przed podpisaniem umowy przedstawi „Wykaz osób związanych z realizacją umowy, w tym nadzorujących i wykonujących prace…” z uwzględnieniem niżej wymienionych danych: a) w przypadku gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy nie zatrudniający cudzoziemców:  imię i nazwisko osoby,  rodzaj, seria, numer oraz data wydania i termin ważności aktualnego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego,  numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu, b) w przypadku, gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy zatrudniający cudzoziemców lub podmiot zagraniczny zatrudniający pracowników nie posiadających obywatelstwa polskiego, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi „Wykaz osób związanych z realizacją umowy, w tym nadzorujących i wykonujących prace…” z uwzględnieniem niżej wymienionych danych:  imię i nazwisko osoby,  datę i miejsce urodzenia,  obywatelstwo,  nr paszportu lub innego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego oraz daty wydania i terminu ważności,  numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu. Zamawiający na podstawie: Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych Szt. Gen. 1686/2017 wprowadzonej Decyzją Nr Z-12/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 7 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia z dniem 1 sierpnia 2017 roku do użytku w ”Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych”, Decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18), Rozkazu Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych Nr Z-405 z dnia 27 lipca 2015 r. w sprawie organizacji systemu przepustkowego jednostkach organizacyjnych podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych zastrzega sobie, iż warunkiem wstępu cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych jest wydanie przez właściwy organ wojskowy „Jednorazowego pozwolenia” uprawniającego do wejścia/wjazdu na teren chronionych obiektów wojskowych. Wydanie „Jednorazowego pozwolenia” jest uzależnione od wyrażenia przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego pozytywnej opinii w przedmiotowej sprawie. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18) Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT – OBCOKRAJOWCY będą wpuszczeni do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/wym. POZWOLEŃ. Uwaga: Stosowanie wyżej wymienionych zapisów w dokumentacji przetargowej nie zwalnia z obowiązku dokonywania wpisów zawartych w pismach JW dotyczących wejścia na teren obiektów przez nich obiektów w związku z wykazywaniem prac będących przedmiotem umowy np. godziny wykonywania prac lub inne uwarunkowania stawiane wykonawcy. B. CZĘŚĆ NR 2 - WYNAJEM I OBSŁUGA KABIN SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK WOLNOSTOJĄCYCH NA TERENIE OBSŁUGIWANYM PRZEZ SEKCJĘ OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W JAWIDZU (REJON BEZWOLA) Obejmuje usługę wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Jawidzu w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szacunkowa ilość kabin oraz ich serwisów przedstawia poniższa tabela. Łączna ilość kabin do podstawienia - 11 Łączna ilość serwisów kabin sanitarnych - 264 Usługa będzie obejmowała wynajem i serwisowanie kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych z kompleksu wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do: 1) podstawienia kabin sanitarnych w ilości wskazanej przez Zamawiającego, 2) podstawienia oraz serwisu kabin sanitarnych od poniedziałku do niedzieli, 3) opróżniania kabin sanitarnych przy użyciu specjalistycznych pojazdów, 4) udostępniania oraz serwisowanie wg cen zgodnych z zawartą umową dodatkowych kabin sanitarnych 5) pozostawienia miejsc serwisowania kabin sanitarnych w stanie nie pogorszonym, czystym i uporządkowanym, 6) wykonywania usługi podstawienia i serwisowania kabin sanitarnych na zgłoszenie zamawiającego – termin wykonania usługi w ciągu określonej ilości dni od zgłoszenia, podanej w ofercie. 7) każdorazowego potwierdzania usługi przez przedstawiciela zamawiającego bądź użytkownika obsługiwanego kompleksu, 8) przestrzegania zarządzeń, uregulowań i poleceń dotyczących przestrzegania porządku i dyscypliny na terenie jednostki wojskowej, wydawanych przez osobę nadzorującą wykonanie usługi, 9) wymiany podstawionych kabin uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 10) Wykonawca ustanawia swego przedstawiciela. 11) Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za nadzór nad pracownikami. 12) Wykonawca w formie pisemnej przed podpisaniem umowy przedstawi „Wykaz osób związanych z realizacją umowy, w tym nadzorujących i wykonujących prace…” z uwzględnieniem niżej wymienionych danych: a) w przypadku gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy nie zatrudniający cudzoziemców:  imię i nazwisko osoby,  rodzaj, seria, numer oraz data wydania i termin ważności aktualnego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego,  numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu, b) w przypadku, gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy zatrudniający cudzoziemców lub podmiot zagraniczny zatrudniający pracowników nie posiadających obywatelstwa polskiego, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi „Wykaz osób związanych z realizacją umowy, w tym nadzorujących i wykonujących prace…” z uwzględnieniem niżej wymienionych danych:  imię i nazwisko osoby,  datę i miejsce urodzenia,  obywatelstwo,  nr paszportu lub innego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego oraz daty wydania i terminu ważności,  numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu. Zamawiający na podstawie: Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych Szt. Gen. 1686/2017 wprowadzonej Decyzją Nr Z-12/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 7 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia z dniem 1 sierpnia 2017 roku do użytku w ”Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych”, Decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18), Rozkazu Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych Nr Z-405 z dnia 27 lipca 2015 r. w sprawie organizacji systemu przepustkowego jednostkach organizacyjnych podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych zastrzega sobie, iż warunkiem wstępu cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych jest wydanie przez właściwy organ wojskowy „Jednorazowego pozwolenia” uprawniającego do wejścia/wjazdu na teren chronionych obiektów wojskowych. Wydanie „Jednorazowego pozwolenia” jest uzależnione od wyrażenia przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego pozytywnej opinii w przedmiotowej sprawie. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18) Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT – OBCOKRAJOWCY będą wpuszczeni do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/wym. POZWOLEŃ. Uwaga: Stosowanie wyżej wymienionych zapisów w dokumentacji przetargowej nie zwalnia z obowiązku dokonywania wpisów zawartych w pismach JW dotyczących wejścia na teren obiektów przez nich obiektów w związku z wykazywaniem prac będących przedmiotem umowy np. godziny wykonywania prac lub inne uwarunkowania stawiane wykonawcy. C. CZĘŚĆ NR 3 - WYNAJEM I OBSŁUGA KABIN SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK WOLNOSTOJĄCYCH NA TERENIE OBSŁUGIWANYM PRZEZ SEKCJĘ OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W LUBLINIE Obejmuje usługę wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Lublinie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szacunkowa ilość kabin, umywalek oraz ich serwisów przedstawia poniższa tabela. Łączna ilość kabin sanitarnych stanowiących własność zamawiającego - 1 Łączna ilość kabin do podstawienia - 140 Łączna ilość umywalek do podstawienia - 50 Łączna ilość serwisów kabin sanitarnych - 152 Łączna ilość serwisów umywalek wolnostojących - 50 Usługa będzie obejmowała wynajem i serwisowanie kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych z kompleksu wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, wynajem i serwisowanie umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego na teren kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz podstawienie i serwisowanie na zgłoszenie Zamawiającego kabin sanitarnych. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do: 1) podstawienia kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących w ilości wskazanej przez Zamawiającego; 2) podstawienia oraz serwisu kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących od poniedziałku do niedzieli; 3) opróżniania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących przy użyciu specjalistycznych pojazdów, 4) udostępniania oraz serwisowanie wg cen zgodnych z zawartą umową dodatkowych kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących 5) pozostawienia miejsc serwisowania kabin i umywalek w stanie nie pogorszonym, czystym i uporządkowanym, 6) wykonywania usługi podstawienia i serwisowania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących na zgłoszenie zamawiającego – termin wykonania usługi w ciągu określonej ilości dni od zgłoszenia, podanej w ofercie. 7) każdorazowego potwierdzania usługi przez przedstawiciela zamawiającego bądź użytkownika obsługiwanego kompleksu, 8) przestrzegania zarządzeń, uregulowań i poleceń dotyczących przestrzegania porządku i dyscypliny na terenie jednostki wojskowej, wydawanych przez osobę nadzorującą wykonanie usługi, 9) wymiany podstawionych kabin uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 10) Wykonawca ustanawia swego przedstawiciela. 11) Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za nadzór nad pracownikami. 12) Wykonawca w formie pisemnej przed podpisaniem umowy przedstawi „Wykaz osób związanych z realizacją umowy, w tym nadzorujących i wykonujących prace…” z uwzględnieniem niżej wymienionych danych: a) w przypadku gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy nie zatrudniający cudzoziemców:  imię i nazwisko osoby,  rodzaj, seria, numer oraz data wydania i termin ważności aktualnego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego,  numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu, b) w przypadku, gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy zatrudniający cudzoziemców lub podmiot zagraniczny zatrudniający pracowników nie posiadających obywatelstwa polskiego, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi „Wykaz osób związanych z realizacją umowy, w tym nadzorujących i wykonujących prace…” z uwzględnieniem niżej wymienionych danych:  imię i nazwisko osoby,  datę i miejsce urodzenia,  obywatelstwo,  nr paszportu lub innego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego oraz daty wydania i terminu ważności,  numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu. Zamawiający na podstawie: Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych Szt. Gen. 1686/2017 wprowadzonej Decyzją Nr Z-12/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 7 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia z dniem 1 sierpnia 2017 roku do użytku w ”Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych”, Decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18), Rozkazu Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych Nr Z-405 z dnia 27 lipca 2015 r. w sprawie organizacji systemu przepustkowego jednostkach organizacyjnych podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych zastrzega sobie, iż warunkiem wstępu cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych jest wydanie przez właściwy organ wojskowy „Jednorazowego pozwolenia” uprawniającego do wejścia/wjazdu na teren chronionych obiektów wojskowych. Wydanie „Jednorazowego pozwolenia” jest uzależnione od wyrażenia przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego pozytywnej opinii w przedmiotowej sprawie. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18) Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT – OBCOKRAJOWCY będą wpuszczeni do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/wym. POZWOLEŃ. Uwaga: Stosowanie wyżej wymienionych zapisów w dokumentacji przetargowej nie zwalnia z obowiązku dokonywania wpisów zawartych w pismach JW dotyczących wejścia na teren obiektów przez nich obiektów w związku z wykazywaniem prac będących przedmiotem umowy np. godziny wykonywania prac lub inne uwarunkowania stawiane wykonawcy. D. CZĘŚĆ NR 4 - WYNAJEM I OBSŁUGA KABIN SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK WOLNOSTOJĄCYCH NA TERENIE OBSŁUGIWANYM PRZEZ SEKCJĘ OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W ZAMOŚCIU Obejmuje usługę wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Zamościu w okresie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szacunkowa ilość kabin oraz ich serwisów przedstawia poniższa tabela. Łączna ilość kabin sanitarnych stanowiących własność zamawiającego – 1 Łączna ilość kabin do podstawienia – 101 Łączna ilość umywalek do podstawienia – 40 Łączna ilość serwisów kabin sanitarnych – 124 Łączna ilość serwisów umywalek wolnostojących - 40 Usługa będzie obejmowała wynajem i serwisowanie kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych z kompleksu wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, wynajem i serwisowanie umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego na teren kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz podstawienie i serwisowanie na zgłoszenie Zamawiającego kabin sanitarnych. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do: 1) podstawienia kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących w ilości wskazanej przez Zamawiającego; 2) podstawienia oraz serwisu kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących od poniedziałku do niedzieli; 3) opróżniania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących przy użyciu specjalistycznych pojazdów, 4) udostępniania oraz serwisowanie wg cen zgodnych z zawartą umową dodatkowych kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących 5) pozostawienia miejsc serwisowania kabin i umywalek w stanie nie pogorszonym, czystym i uporządkowanym, 6) wykonywania usługi podstawienia i serwisowania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących na zgłoszenie zamawiającego – termin wykonania usługi w ciągu określonej ilości dni od zgłoszenia, podanej w ofercie. 7) każdorazowego potwierdzania usługi przez przedstawiciela zamawiającego bądź użytkownika obsługiwanego kompleksu, 8) przestrzegania zarządzeń, uregulowań i poleceń dotyczących przestrzegania porządku i dyscypliny na terenie jednostki wojskowej, wydawanych przez osobę nadzorującą wykonanie usługi, 9) wymiany podstawionych kabin uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 10) Wykonawca ustanawia swego przedstawiciela. 11) Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za nadzór nad pracownikami. 12) Wykonawca w formie pisemnej przed podpisaniem umowy przedstawi „Wykaz osób związanych z realizacją umowy, w tym nadzorujących i wykonujących prace…” z uwzględnieniem niżej wymienionych danych: a) w przypadku gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy nie zatrudniający cudzoziemców:  imię i nazwisko osoby,  rodzaj, seria, numer oraz data wydania i termin ważności aktualnego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego,  numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu, b) w przypadku, gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy zatrudniający cudzoziemców lub podmiot zagraniczny zatrudniający pracowników nie posiadających obywatelstwa polskiego, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi „Wykaz osób związanych z realizacją umowy, w tym nadzorujących i wykonujących prace…” z uwzględnieniem niżej wymienionych danych:  imię i nazwisko osoby,  datę i miejsce urodzenia,  obywatelstwo,  nr paszportu lub innego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego oraz daty wydania i terminu ważności,  numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu. Zamawiający na podstawie: Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych Szt. Gen. 1686/2017 wprowadzonej Decyzją Nr Z-12/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 7 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia z dniem 1 sierpnia 2017 roku do użytku w ”Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych”, Decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18), Rozkazu Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych Nr Z-405 z dnia 27 lipca 2015 r. w sprawie organizacji systemu przepustkowego jednostkach organizacyjnych podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych zastrzega sobie iż warunkiem wstępu cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych jest wydanie przez właściwy organ wojskowy „Jednorazowego pozwolenia” uprawniającego do wejścia/wjazdu na teren chronionych obiektów wojskowych. Wydanie „Jednorazowego pozwolenia” jest uzależnione od wyrażenia przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego pozytywnej opinii w przedmiotowej sprawie. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18) Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT – OBCOKRAJOWCY będą wpuszczeni do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/wym. POZWOLEŃ. Uwaga: Stosowanie wyżej wymienionych zapisów w dokumentacji przetargowej nie zwalnia z obowiązku dokonywania wpisów zawartych w pismach JW dotyczących wejścia na teren obiektów przez nich obiektów w związku z wykazywaniem prac będących przedmiotem umowy np. godziny wykonywania prac lub inne uwarunkowania stawiane wykonawcy. E. CZĘŚĆ NR 5 - WYNAJEM I OBSŁUGA KABIN SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK WOLNOSTOJĄCYCH NA TERENIE OBSŁUGIWANYM PRZEZ SEKCJĘ OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W HRUBIESZOWIE Obejmuje usługę wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie Sekcji Obsługi Infrastruktury w Hrubieszowie w okresie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szacunkowa ilość kabin oraz ich serwisów przedstawia poniższa tabela. Łączna ilość kabin do podstawienia – 50 Łączna ilość umywalek do podstawienia – 20 Łączna ilość serwisów kabin sanitarnych – 50 Łączna ilość serwisów umywalek wolnostojących - 20 Usługa będzie obejmowała wynajem i serwisowanie kabin sanitarnych polegająca na wywozie nieczystości ciekłych z przenośnych kabin sanitarnych z kompleksu wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, wynajem i serwisowanie umywalek wolnostojących podstawianych na zgłoszenie Zamawiającego na teren kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz podstawienie i serwisowanie na zgłoszenie Zamawiającego kabin sanitarnych. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do: 1) podstawienia kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących w ilości wskazanej przez Zamawiającego; 2) podstawienia oraz serwisu kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących od poniedziałku do niedzieli; 3) opróżniania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących przy użyciu specjalistycznych pojazdów, 4) udostępniania oraz serwisowanie wg cen zgodnych z zawartą umową dodatkowych kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących 5) pozostawienia miejsc serwisowania kabin i umywalek w stanie nie pogorszonym, czystym i uporządkowanym, 6) wykonywania usługi podstawienia i serwisowania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących na zgłoszenie zamawiającego – termin wykonania usługi w ciągu określonej ilości dni od zgłoszenia, podanej w ofercie. 7) każdorazowego potwierdzania usługi przez przedstawiciela zamawiającego bądź użytkownika obsługiwanego kompleksu, 8) przestrzegania zarządzeń, uregulowań i poleceń dotyczących przestrzegania porządku i dyscypliny na terenie jednostki wojskowej, wydawanych przez osobę nadzorującą wykonanie usługi, 9) wymiany podstawionych kabin uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, 10) Wykonawca ustanawia swego przedstawiciela. 11) Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za nadzór nad pracownikami. 12) Wykonawca w formie pisemnej przed podpisaniem umowy przedstawi „Wykaz osób związanych z realizacją umowy, w tym nadzorujących i wykonujących prace…” z uwzględnieniem niżej wymienionych danych: a) w przypadku gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy nie zatrudniający cudzoziemców:  imię i nazwisko osoby,  rodzaj, seria, numer oraz data wydania i termin ważności aktualnego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego,  numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu, b) w przypadku, gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy zatrudniający cudzoziemców lub podmiot zagraniczny zatrudniający pracowników nie posiadających obywatelstwa polskiego, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi „Wykaz osób związanych z realizacją umowy, w tym nadzorujących i wykonujących prace…” z uwzględnieniem niżej wymienionych danych:  imię i nazwisko osoby,  datę i miejsce urodzenia,  obywatelstwo,  nr paszportu lub innego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego oraz daty wydania i terminu ważności,  numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu. Zamawiający na podstawie: Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych Szt. Gen. 1686/2017 wprowadzonej Decyzją Nr Z-12/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 7 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia z dniem 1 sierpnia 2017 roku do użytku w ”Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych”, Decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18), Rozkazu Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych Nr Z-405 z dnia 27 lipca 2015 r. w sprawie organizacji systemu przepustkowego jednostkach organizacyjnych podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych zastrzega sobie, iż warunkiem wstępu cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych jest wydanie przez właściwy organ wojskowy „Jednorazowego pozwolenia” uprawniającego do wejścia/wjazdu na teren chronionych obiektów wojskowych. Wydanie „Jednorazowego pozwolenia” jest uzależnione od wyrażenia przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego pozytywnej opinii w przedmiotowej sprawie. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18) Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT – OBCOKRAJOWCY będą wpuszczeni do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/wym. POZWOLEŃ. Uwaga: Stosowanie wyżej wymienionych zapisów w dokumentacji przetargowej nie zwalnia z obowiązku dokonywania wpisów zawartych w pismach JW dotyczących wejścia na teren obiektów przez nich obiektów w związku z wykazywaniem prac będących przedmiotem umowy np. godziny wykonywania prac lub inne uwarunkowania stawiane wykonawcy. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz.1040 - t. j.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: kierowców i osoby odbierające odpady komunalne zmieszane i kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. c) W przypadku nieprzedłożenia aktualnego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub nieprzedłożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 200,00 PLN za każdy taki przypadek z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylenia się Wykonawcy od powyższego obowiązku. CALOŚĆ OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTA JEST W ROZDZIALE III. SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90410000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: w zakresie CZĘŚCI NR 1 - 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) w zakresie CZĘŚCI NR 2 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) w zakresie CZĘŚCI NR 3 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) w zakresie CZĘŚCI NR 4 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) w zakresie CZĘŚCI NR 5 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 259.). Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/12/2020 – Usługa wynajmu i obsługi kabin sanitarnych – w zakresie CZĘŚCI NR …”3. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24.04.2020 r. do godz.: 11.00. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu – oddzielnie dla każdej części - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z wykonawców. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe upoważnienie musi być zgodne z dokumentami rejestracyjnymi (ewidencyjnymi) Wykonawcy. W przeciwnym wypadku, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo: a) Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składane jest w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Zamawiający nie wymaga pełnomocnictwa, o ile Wykonawca załączy poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki regulującą formę reprezentacji spółki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach