Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg
- Adres: 02-829 Warszawa, ul. Samsonowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 223 317 777 , fax. 223 317 776
- Data zamieszczenia: 2019-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
ul. Samsonowska 1
02-829 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 223 317 777, fax. 223 317 776
REGON: 10361670000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://aids.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wynajmu elektronicznych nośników reklamowych i przeprowadzenie emisji spotów informacyjno-edukacyjnych w ramach kampanii społecznej „Mam czas rozmawiać (#mamczasrozmawiac)” – 5 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu elektronicznych nośników reklamowych i przeprowadzenie emisji spotów informacyjno-edukacyjnych w ramach kampanii społecznej „Mam czas rozmawiać (#mamczasrozmawiac)”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: 1) Część nr 1 – Usługa wynajmu elektronicznych nośników reklamowych oraz emisji spotów w ramach kampanii społecznej „Mam czas rozmawiać” na terenie dworców PKP, zlokalizowanych w co najmniej 14 różnych województwach, łącznie na co najmniej 142 nośnikach; 2) Część nr 2 – Usługa wynajmu elektronicznych nośników reklamowych oraz emisji spotów w ramach kampanii społecznej „Mam czas rozmawiać” w placówkach podmiotów leczniczych, w co najmniej 12 różnych województwach; 3) Część nr 3 – Usługa wynajmu elektronicznych nośników reklamowych oraz emisji spotów w ramach kampanii społecznej „Mam czas rozmawiać” na ekranach infoscreenów zlokalizowanych na peronach warszawskiego metra; 4) Część nr 4 – Usługa wynajmu elektronicznych nośników reklamowych oraz emisji spotów w ramach kampanii społecznej „Mam czas rozmawiać (#mamczasrozmawiac)” w komunikacji miejskiej w 15 różnych województwach, w tym w 14 miastach wojewódzkich; 5) Część nr 5 – Usługa wynajmu elektronicznych nośników reklamowych oraz emisji spotów w ramach kampanii społecznej „Mam czas rozmawiać (#mamczasrozmawiac)”, w kinach zlokalizowanych w co najmniej 14 różnych województwach. 3. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 1) Część nr 1 – 12 000,00 zł brutto; 2) Część nr 2 – 30 000,00 zł brutto; 3) Część nr 3 – 50 000,00 zł brutto; 4) Część nr 4 – 60 000,00 zł brutto; 5) Część nr 5 – 70 000,00 zł brutto. 4. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji. 5. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia na zasadach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) częściach zamówienia, na które składana jest oferta, b) oferowanym przedmiocie zamówienia, c) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności, d) terminie związania ofertą, e) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) wypełniony formularz cenowy – w odniesieniu do części zamówienia, na które składana jest oferta – sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2A-2E do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) cenie za realizację zamówienia, miejscach/lokalizacji emisji oraz liczbie nośników/zakresie emisji; b) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 3) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w dziale III SIWZ (oraz w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu), którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca obowiązany jest złożyć po upływie terminu składania ofert – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z nich oddzielnie. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-04-09 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-03-01 - Promocja miasta przez sport
Dodano: 2024-02-15 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn
Dodano: 2024-01-10 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w zawodach regionalnych i ogólnopolskich turniejach tenisa stołowego
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowe przeprowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach branżowych, skierowanych do grupy międzynarodowych organizatorów spotkań i wydarzeń, pod roboczym hasłem „Poland. More than you expected”.
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem powierzchni reklamowej na nośnikach typu Citylight na wiatach przystankowych w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w rozgrywkach V Ligi MLS Mężczyzn Polskiego Związku Piłki Nożnej
Dodano: 2023-11-21 - Usługi przygotowania do emisji (paczka DCP/format kinowy) i emisja 30-sekundowego spotu filmowego dotyczące programów wsparcia w kinach sieci KinAds, Cinema City, Helios i Multikino
Dodano: 2023-10-30 - Dostarczenie codziennego serwisu informacyjnego
Dodano: 2023-10-19